Κυριακή 26 Ιουλίου 2020

Rev. Δήμαρχος Durkan. Την Κυριακή και την Τετάρτη είδαμε σχετικά μικρές ομάδες ατόμων που προκαλούσαν καταστροφές σε μικρές επιχειρήσεις.


Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο
Δοκιμάστε το Rev δωρεάν και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, λεζάντας και υπότιτλων.
Ακολουθήστε μεταγραφές Rev

Δελτίο Τύπου της Δημάρχου του Σιάτλ Jenny Durkan για τους ομοσπονδιακούς πράκτορες

Η δήμαρχος του Σιάτλ, Τζένη Ντουράν, πραγματοποίησε συνέντευξη τύπου στις 24 Ιουλίου
Δήμαρχος Durkan: ( 00:35 )
Καλημέρα. Σας ευχαριστώ όλους που συμμετείχατε. Οι Chief Best και Chief Scoggins σύντομα θα παρέχουν μια επιχειρησιακή ενημέρωση σχετικά με τις προσπάθειες αυτού του Σαββατοκύριακου σχετικά με τις προγραμματισμένες διαδηλώσεις. Πριν ξεκινήσουμε, θέλω να υπενθυμίσω στους ανθρώπους ότι βρισκόμαστε στη μέση μιας πανδημίας που επιδεινώνεται. Ο αριθμός των λοιμώξεων στην πόλη του Σιάτλ και την κομητεία και την πολιτεία αυξάνεται και τώρα επιστρέφουμε στο σημείο που βρισκόμασταν στα τέλη Μαρτίου και στις αρχές Απριλίου.
Δήμαρχος Durkan: ( 01:06 )
Θέλω να παροτρύνω όλους, ακόμη και σε αυτόν τον όμορφο καιρό, παρακαλώ μην έχετε συγκεντρώσεις. Εάν βρίσκεστε σε δημόσιο χώρο ή δημόσιο πάρκο, μην συγκεντρωθείτε με φίλους, μην κάνετε μπάρμπεκιου, μην κάνετε πάρτι κολύμβησης. Βεβαιωθείτε ότι εάν είστε δημόσια φοράτε μάσκα, πλύνετε τα χέρια σας τακτικά και περιορίστε την έκθεσή σας στα έξι πόδια από άλλα άτομα.
Δήμαρχος Durkan: ( 01:29 )
Μπορούμε ακόμη να μειώσουμε τον αριθμό των λοιμώξεων, αλλά όπως χθες, ο κυβερνήτης έπρεπε να λάβει μέτρα για να το αποκαταστήσει. Δεν θέλουμε να επιστρέψουμε εκεί που κλείνουμε επιχειρήσεις, έτσι ώστε οι μικρές επιχειρήσεις να μην είναι ανοιχτές, οι εργαζόμενοι να μην έχουν δουλειά. Πρέπει πραγματικά να το κάνουμε αυτό μαζί για να κρατήσουμε ο ένας τον άλλον ασφαλή και για να διασφαλίσουμε ότι οι εργαζόμενοι στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης δεν θα επιστρέψουν εκεί που ήταν τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο.
Δήμαρχος Durkan: ( 01:54 )
Θα μιλήσω επίσης σήμερα για τη συνομιλία μου με τον αναπληρωτή γραμματέα DHS Chad Wolf και τις επακόλουθες αναφορές των μέσων ενημέρωσης σχετικά με την προσγείωση DHS εδώ σήμερα, χθες με πράκτορες που θα είναι σε κατάσταση αναμονής. Την Κυριακή και την Τετάρτη αυτής της εβδομάδας, είδαμε σχετικά μικρές ομάδες ατόμων που ήταν στραμμένα στην καταστροφή, προκαλούν καταστροφή, πυροδοτούν πυρκαγιές και προκαλούν ζημιές στο Downtown Seattle και στο Capitol Hill. Από τις αρχές Ιουλίου, είχαμε πολλές ειρηνικές διαμαρτυρίες στο Σιάτλ με περιορισμένα περιστατικά και η κοινότητα και η κυβέρνηση συνεργάζονται για να μεταμορφώσουν τον τρόπο αστυνόμευσης, πώς διαλύουμε τον συστημικό ρατσισμό και άλλες ανισότητες και πώς έχουμε συγκεκριμένες συστημικές αλλαγές που προχωρούν. Οι συλλογικές φωνές στους δρόμους οδηγούν σε μετασχηματιστικές αλλαγές, όχι μόνο στο Σιάτλ, αλλά σε ολόκληρη την πολιτεία και σε αυτήν τη χώρα.
Δήμαρχος Durkan: ( 02:59 )
Οι ειρηνικές διαδηλώσεις ωθούν την κυβέρνηση και τους εκλεγμένους αξιωματούχους να είναι καλύτερες, αλλά οι πράξεις βίας, απειλών και καταστροφών δεν είναι αποδεκτές. Αυτό που συνέβη στο Σιάτλ την Κυριακή και την Τετάρτη, οι αξιωματικοί τραυματίστηκαν, οι μικρές επιχειρήσεις υπέστησαν ζημιές, οι πυρκαγιές ξεκίνησαν, που δεν μπορούν να συνεχιστούν. Ως κοινότητα, όλοι μας πρέπει να καταγγείλουν αυτού του είδους τη βία και την καταστροφική συμπεριφορά. Αυτό συμβαίνει από σχετικά λίγα άτομα που έχουν πρόθεση για καταστροφή και παραμένουν πρόθετα σε αυτό. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δείχνουν ότι θέλουν να συνεχίσουν αυτόν τον αγώνα, αυτό το είδος καταστροφής, στους δρόμους του Σιάτλ, και για τις επιχειρήσεις του Σιάτλ. Προτρέπω όλους στο Σιάτλ, να σταθούν μαζί για να καταγγείλουν αυτού του είδους τη δραστηριότητα, τη βία και την καταστροφή. Δεν κάνει τίποτα για να προωθήσει την αιτία της διάλυσης του συστηματικού ρατσισμού. Αν μη τι άλλο πιστεύω ότι αποσπά το μήνυμα που έχει τεθεί τόσο έντονα εδώ και σε ολόκληρη τη χώρα. Γνωρίζουμε ότι έχουν προγραμματιστεί διαμαρτυρίες για το Σάββατο και την Κυριακή στο Κάπιτολ Χιλ και στο κέντρο του Σιάτλ και η αστυνομική υπηρεσία του Σιάτλ πιστεύει ότι μερικές από αυτές τις ίδιες διαδηλώσεις θα προσελκύσουν μερικά από αυτά τα περιορισμένα άτομα που έχουν την τάση να προκαλέσουν καταστροφή όπως έκαναν την περασμένη εβδομάδα.
Δήμαρχος Durkan: ( 04:35 )
Ζητώ από όλους όσους διαμαρτύρονται αυτό το Σαββατοκύριακο, κάντε το ειρηνικά. Βεβαιωθείτε ότι αυξάνετε τις φωνές σας και αμφισβητείτε την κυβέρνηση, αλλά κάντε το με νόμιμο τρόπο. Δεν μπορούμε να δούμε επανάληψη του τι συνέβη την Κυριακή, την Τετάρτη ή αυτό που έχουμε δει σε άλλα μέρη. Αυτό που διακυβεύεται εδώ είναι σημαντικό. Θα ήθελα όλοι να μελετήσουν τις ενέργειές τους, ιδίως υπό το πρίσμα του προέδρου να καλύψει τις απειλές του να στείλει ομοσπονδιακές δυνάμεις σε αμερικανικές πόλεις. Οι κάτοικοί μας πρέπει να συνεχίσουν να επιδεικνύουν ειρηνικά και να ακουστούν οι φωνές τους, ανεξάρτητα από την απειλή αυτού του προέδρου. Στέκομαι μαζί σας, αλλά δεν μπορούμε να προσποιούμαστε ότι τα σχόλιά του είναι απλά αστραφτερά. Πράξεις καταστροφής που είδαμε θα μπορούσαν να χρησιμεύσουν ως ζωοτροφές για τις προσπάθειες του προέδρου να δείξει κάπως ότι υπάρχει ανάγκη να έρθει στο Σιάτλ ή σε άλλες πόλεις.
Δήμαρχος Durkan: ( 05:44 )
Την περασμένη εβδομάδα, η κυβέρνηση Τραμπ έχει ξεκινήσει πολλές προσπάθειες, μία για να στείλει την ομοσπονδιακή επιβολή του νόμου σε πόλεις όπως το Σικάγο και το Αλμπουκέρκη, χωρίς το αίτημα αυτών των πόλεων και μερικές φορές λόγω της άμεσης αντίρρησής τους. [δεν ακούγεται 00:06:01] επιπλέον αξιωματικοί της DHS, όπως είδαμε στο Πόρτλαντ Ένωσα με άλλους δήμαρχους σε όλη τη χώρα στέλνοντας μια επιστολή σε αυτήν την κυβέρνηση και στο Κογκρέσο, απαιτώντας να μην στείλουν ομοσπονδιακές δυνάμεις σε πόλεις για την αντίρρηση αυτών των πόλεων. Χθες ήμουν σε θέση να μιλήσω με τον Αναπληρωτή Γραμματέα Wolf του Υπουργείου Εσωτερικής Ασφάλειας. Μου είπε άμεσα ότι η DHS δεν έχει σχέδια και δεν βλέπει να χρειάζεται να στείλει ομοσπονδιακές δυνάμεις στο Σιάτλ. Δήλωσε ξεκάθαρα ότι το Σιάτλ δεν είναι το Πόρτλαντ και βλέπει [ακούγεται 00:06:42] διαφορετικά. Δεσμεύτηκε να ενημερώσει τον Αρχηγό Καλύτερο και εγώ θα πρέπει να αλλάξω αυτό. Έκανα ξεκάθαρα σαφές ότι οι αναπτύξεις στο Σιάτλ, όπως είδαμε στο Πόρτλαντ, θα υπονόμευαν τη δημόσια ασφάλεια και θα έσπαζαν την εμπιστοσύνη της κοινότητας. Αυτό που συμβαίνει στο Πόρτλαντ έχει κλιμακώσει τα πράγματα κάθε νύχτα.
Δήμαρχος Durkan: ( 07:05 )
Το Υπουργείο Εσωτερικής Ασφάλειας λέει τώρα ότι έχουν περιορισμένο αριθμό αντιπροσώπων στην περιοχή σε κατάσταση αναμονής για την προστασία ομοσπονδιακών κτιρίων, εάν είναι απαραίτητο. Σε αντίθεση με τη δήλωση της γραμματέας Wolf, ούτε εγώ ούτε ο αρχηγός Best ενημερώθηκαν σχετικά με την παρουσία αυτών των ομοσπονδιακών υπαλλήλων. Έχω εργαστεί προηγουμένως με την ομοσπονδιακή επιβολή του νόμου. Ήμουν ο επικεφαλής ομοσπονδιακός υπεύθυνος επιβολής του νόμου για τη Δυτική Ουάσιγκτον ως δικηγόρος των Ηνωμένων Πολιτειών. Γνωρίζω τη σημασία της συνεργασίας και της συνεργασίας μεταξύ της ομοσπονδιακής επιβολής του νόμου και της τοπικής επιβολής του νόμου. Είναι κρίσιμο και κάνει πολλά αγαθά, από την εμπορία ανθρώπων έως τον περιορισμό της παροχής ηρωίνης στους δρόμους μας έως τον περιορισμό της βίας στις γειτονιές μας. Όμως η ομοσπονδιακή επιβολή του νόμου δεν μπορεί να είναι κατακτητική δύναμη. Για να είναι επιτυχής, πρέπει να είναι μια συνεργασία με τις τοπικές αρχές επιβολής του νόμου. Εάν οι ομοσπονδιακές δυνάμεις επέμβουν στο Σιάτλ όπως έκαναν στο Πόρτλαντ, είμαστε έτοιμοι να κάνουμε κάθε απαραίτητο νομικό βήμα. Ένας ομοσπονδιακός δικαστής στο Πόρτλαντ επιβεβαίωσε την αγωγή της ACLU και έδωσε εντολή για τον περιορισμό των τύπων βίας που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι ομοσπονδιακοί πράκτορες στο Πόρτλαντ.
Δήμαρχος Durkan: ( 08:26 )
Μόλις σήμερα το πρωί, ένας λόγος για να καθυστερήσω είναι ότι μόλις έφυγα από μια τηλεδιάσκεψη με έναν εκτελεστικό νομό, τον εισαγγελέα του King County, τον δικηγόρο της πόλης Pete Holmes και άτομα από το γραφείο του, καθώς και δικηγόρους. από το γραφείο του Γενικού Εισαγγελέα Bob Ferguson. Είμαστε ενωμένοι και θα ενεργήσουμε μαζί και είμαστε έτοιμοι να λάβουμε ό, τι νομικά μέτρα χρειαζόμαστε για να διασφαλίσουμε ότι αυτό που συνέβη στο Πόρτλαντ δεν θα συμβεί στο Σιάτλ.
Δήμαρχος Durkan: ( 08:56 )
Θέλω να αφιερώσω λίγο χρόνο και να αναγνωρίσω ότι γνωρίζω ότι εξακολουθεί να υπάρχει σημαντική δυσπιστία στην κοινότητα έναντι της κυβέρνησής της, ιδίως στον τρόπο που γίνεται η αστυνόμευση στο Σιάτλ και την Αμερική, αλλά θέλω επίσης να πω ως δήμαρχος, δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό για μένα από την υγεία και την ασφάλεια των κατοίκων του Σιάτλ. Ξέρω ότι δεν θέλουμε να δούμε κλιμάκωση όπως συμβαίνει στο Πόρτλαντ. Δεν είμαι ένας για να κλιμακώσω τα πράγματα μόνος μου με ρητορική ή να υπερδραστηρώσω τα πράγματα. Δεν νομίζω ότι είναι χρήσιμο. Νομίζω ότι ο διάλογος και η συζήτηση για πράγματα που συμβαίνουν είναι πάντα σημαντικά, αλλά δεν μπορώ να το υπερεκτιμήσω αρκετά. Αυτό που συμβαίνει είναι τρομακτικό για μένα. Το να βλέπεις τον τύπο κλιμάκωσης που έχει συμβεί στο Πόρτλαντ κάθε νύχτα δεν είναι καλό για την Αμερική, δεν είναι καλό για καμία πόλη. Για μένα ως πρώην ομοσπονδιακός αξιωματούχος, είναι τρομακτικό που θα χρησιμοποιούσατε ομοσπονδιακούς πράκτορες για πολιτικούς σκοπούς και γνωρίζουμε ότι ο πρόεδρος με τα δικά του λόγια δήλωσε ότι το κάνει αυτό. Στοχεύει σκόπιμα πόλεις που διευθύνονται από Δημοκρατικούς.
Δήμαρχος Durkan: ( 10:18 )
Είμαστε καλύτεροι από αυτό ως χώρα. Αυτός δεν είναι ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούμε και απλώς παροτρύνω όλους όσους ακούνε τα λόγια μου, παρακαλώ, μην πάρετε το δόλωμα. Μην το αγοράσετε. Να είστε ειρηνικοί. Εάν βγαίνετε στους δρόμους και αυξάνετε τις φωνές σας, όχι μόνο είναι δικό σας δικαίωμα, αλλά από πολλές απόψεις είναι υποχρέωσή μας. Αλλά για εκείνους που είναι στραμμένοι στην καταστροφή, εκείνοι που θέλουν να έρθει ο αγώνας, σας λέω να σταματήσετε. Πιστεύω πραγματικά ότι τα γεγονότα των επόμενων εβδομάδων θα μπορούσαν να καταγράψουν την πορεία για ό, τι συμβαίνει όχι μόνο σε πόλεις της Αμερικής, αλλά και στην Αμερική ως χώρα. Γνωρίζω ότι οι αρχηγοί μας, τόσο ο αρχηγός της αστυνομίας όσο και ο αρχηγός μας είναι έτοιμοι να κάνουν ό, τι πρέπει να κάνουν, όπως είναι οι άνδρες και οι γυναίκες που εργάζονται για αυτούς, για να προστατεύσουν τους κατοίκους και τους επισκέπτες του Σιάτλ και τις επιχειρήσεις του Σιάτλ, αλλά αυτές είναι πολύ δύσκολες στιγμές. Πρέπει να είμαστε μαζί σε αυτό.
Chief Best: ( 11:36 )
Καλημέρα σε όλους και σας ευχαριστώ που είστε εδώ και σας ευχαριστώ Δήμαρχο για τα λόγια σας. Έχουμε βιώσει εβδομάδες διαδηλώσεις στους δρόμους του Σιάτλ. Πολλές από αυτές τις διαδηλώσεις ήταν ειρηνικές και έφεραν ουσιαστικά μηνύματα που ζητούσαν την αστυνομική λογοδοσία και την αστυνομική μεταρρύθμιση. Ακούμε αυτά τα μηνύματα και είμαστε επίσης δεσμευμένοι να επανεξετάσουμε τη δημόσια ασφάλεια εδώ στην πόλη του Σιάτλ. Ωστόσο, τα μηνύματα της ειρήνης και της αλλαγής προς τιμήν της δολοφονίας του Τζορτζ Φλόιντ και όλων εκείνων που υπέφεραν στα χέρια της αδικίας αναλαμβάνονται από άτομα που σκοπεύουν στην καταστροφή και τη βία στην πόλη μας.
Chief Best: ( 12:20 )
Δύο εκδηλώσεις κατά την τελευταία εβδομάδα περιελάμβαναν ευρείας κλίμακας ζημίες, καταστροφή, εμπρησμούς, επιθέσεις εναντίον της αστυνομίας που τραυματίστηκαν περίπου δώδεκα προσφορές, μερικές σημαντικά. Αυτή την εβδομάδα, γνωρίζουμε ότι προγραμματίζονται πολλές εκδηλώσεις σε όλη την πόλη. Αυτά τα γεγονότα αναμένεται να προσελκύσουν πολλά από τα ίδια βίαια άτομα από τις τελευταίες ημέρες, και υποθέτω ότι θα συνεχίσουν την καταστροφή περιουσίας τους, τον εμπρησμό τους, τις λεηλασίες τους και τις προσπάθειες τραυματισμού αξιωματικών που είναι εν ενεργεία.
Chief Best: ( 12:53 )
Οι άνθρωποι σε όλο το Σιάτλ πρέπει να γνωρίζουν ότι το διάταγμα του δημοτικού συμβουλίου που απαγορεύει τη χρήση λιγότερο θανατηφόρων εργαλείων, συμπεριλαμβανομένου του σπρέι πιπεριού, το οποίο χρησιμοποιείται συνήθως για τη διασπορά πλήθους που έχουν γίνει βίαιοι, θα τεθεί σε ισχύ αυτό το Σαββατοκύριακο. Χθες, έστειλα μια επιστολή σε μέλη του δημοτικού συμβουλίου που εξήγησαν με σαφήνεια τον προβλεπόμενο αντίκτυπο αυτού του διατάγματος σε επερχόμενες εκδηλώσεις και νομίζω ότι είναι σημαντικό να το καταλάβετε και αυτό. Με το διάταγμα του δημοτικού συμβουλίου, ακούμε δυνατά και καθαρά ότι η χρήση αυτών των λιγότερο θανατηφόρων εργαλείων από αξιωματικούς του SP για τη διασπορά πλήθους που έχουν γίνει βίαια έχει απαγορευτεί εντελώς από το δημοτικό συμβούλιο και το αστυνομικό τμήμα θα συμμορφωθεί με αυτήν τη νομοθεσία.
Chief Best: ( 13:37 )
Αυτή την εβδομάδα, ορισμένοι ρώτησαν γιατί οι αξιωματικοί δεν συνέλαβαν άτομα που συμμετείχαν σε εγκληματική δραστηριότητα. Οι αξιωματικοί μας θα ερευνούν πάντα εγκλήματα και θα πραγματοποιούν συλλήψεις όταν εντοπίζονται ύποπτοι. Καθώς η νομοθεσία του συμβουλίου τίθεται σε ισχύ αυτό το Σαββατοκύριακο, ελπίζω ότι δεν δημιουργεί πιο επικίνδυνες συνθήκες για την κοινότητά μας και τους αξιωματικούς μας εάν οι αξιωματικοί πρέπει να παρέμβουν και να σταματήσουν την εγκληματική δραστηριότητα.
Chief Best: ( 14:02 )
… εάν οι αξιωματικοί πρέπει να παρέμβουν και να σταματήσουν την εγκληματική δραστηριότητα. Για αυτούς τους λόγους, το αστυνομικό τμήμα του Σιάτλ θα έχει προσαρμοσμένη ανάπτυξη ως απάντηση σε τυχόν διαδηλώσεις αυτό το Σαββατοκύριακο. Η νομοθεσία του συμβουλίου δεν δίνει στους αξιωματικούς τη δυνατότητα να παρέμβουν με ασφάλεια στη διατήρηση της περιουσίας εν μέσω ενός μεγάλου και βίαιου πλήθους. Το να αφήνω αυτήν τη συμπεριφορά με ενοχλεί βαθιά. Με ενοχλεί βαθιά. Αλλά είμαι υποχρεωμένος να ακολουθήσω τη νομοθεσία του Συμβουλίου μόλις τεθεί σε ισχύ.
Chief Best: ( 14:34 )
Εάν το Συμβούλιο είναι διατεθειμένο να προτείνει διαφορετική απάντηση ή διαφορετική ερμηνεία της νομοθεσίας, είμαι έτοιμος να τη λάβω. Και επιτρέψτε μου να ξεκαθαρίσω αυτό, δεν ζητάμε να χρησιμοποιήσουμε CS, γνωστό και ως δακρυγόνα, σε διαδηλώσεις. Ζητούμε όμως τη δυνατότητα να συνοδεύουμε τουλάχιστον όσο περισσότερα εργαλεία μπορούμε για να διασφαλίσουμε ότι το κοινό είναι ασφαλές. Αυτό το Σαββατοκύριακο, λόγω αυτής της νομοθεσίας, ολόκληρο το αστυνομικό τμήμα, συμπεριλαμβανομένου και εγώ, θα βγάζω αυτό το σπρέι πιπεριού από τη ζώνη μου και θα βάλω ένα ραβδί ταραχών εκεί γιατί αυτό μένει να κάνουμε. Αυτό κάνει λοιπόν αυτή η νομοθεσία για την πόλη.
Καλύτερος αρχηγός: ( 15:14 )
Ζητώ από τους ανθρώπους του Σιάτλ να κάνουν ό, τι μπορούν για να είναι ασφαλείς. Να είστε ειρηνικοί και βοηθήστε μας να διατηρήσουμε την ειρήνη στις γειτονιές και στην πόλη μας. Ζητώ από οποιονδήποτε σχεδιάζει να συμμετάσχει στις εκδηλώσεις να το κάνει ειρηνικά. Έχουμε βιώσει τόση αναταραχή. Έχουμε βιώσει τόση βία. Και ειλικρινά, η καρδιά μου σπάει για εκείνους που έχουν σκοτωθεί από τα χέρια της αδικίας. Η καρδιά μου σπάει για τους νέους μαύρους που σκοτώθηκαν στην πόλη μας τις τελευταίες εβδομάδες. Η καρδιά μου σπάει για τους αξιωματικούς που απλώς προσπαθούσαν να κάνουν τη δουλειά τους, και τους πέταξαν κονίαμα και τραυματίστηκαν μπροστά από τον περίβολό τους. Και η καρδιά μου σπάει για τις πολλές επιχειρήσεις που δεν θα μπορέσουν να ανακάμψουν λόγω της πανδημίας και της συνεχιζόμενης ζημιάς στην περιουσία που λαμβάνουν. Όπως και η δική σας, οι καρδιές μας ψάχνουν έναν τρόπο να θεραπεύσουν. Έχω πει πολλές φορές ότι είμαστε μέρος της κοινότητας και όχι μέρος της κοινότητας. Εάν πληγώσατε, πληγώσαμε και πρέπει να κινηθούμε προς τη συμφιλίωση μαζί, και όχι διαχωρισμένοι από την καταστροφή και τη βία. Και σας ζητώ να συνεργαστείτε με το αστυνομικό τμήμα του Σιάτλ καθώς εργαζόμαστε για πιο δίκαιες και πιο ασφαλείς κοινοτικές προσπάθειες. Ήδη ο δήμαρχος και εγώ συναντηθήκαμε με ηγέτες της κοινότητας στο Δυτικό Σιάτλ. Οι αξιωματικοί μου και εγώ περάσαμε μέσω του Ballard, και της Chinatown, ID, για να ακούσουμε τις ανησυχίες των ανθρώπων που ζουν εκεί, που εργάζονται εκεί και που επισκέπτονται εκεί. Θα συνεχίσουμε να εμπλέκουμε την κοινότητα μέσω αυτών των περιπάτων, μικρών συναντήσεων και εικονικών συναντήσεων. και δεν διαιρείται από την καταστροφή και τη βία. Και σας ζητώ να συνεργαστείτε με το αστυνομικό τμήμα του Σιάτλ καθώς εργαζόμαστε για πιο δίκαιες και πιο ασφαλείς κοινοτικές προσπάθειες. Ήδη ο δήμαρχος και εγώ συναντηθήκαμε με ηγέτες της κοινότητας στο Δυτικό Σιάτλ. Οι αξιωματικοί μου και εγώ περάσαμε μέσω του Ballard, και της Chinatown, ID, για να ακούσουμε τις ανησυχίες των ανθρώπων που ζουν εκεί, που εργάζονται εκεί και που επισκέπτονται εκεί. Θα συνεχίσουμε να εμπλέκουμε την κοινότητα μέσω αυτών των περιπάτων, μικρών συναντήσεων και εικονικών συναντήσεων. και δεν διαιρείται από την καταστροφή και τη βία. Και σας ζητώ να συνεργαστείτε με το αστυνομικό τμήμα του Σιάτλ καθώς εργαζόμαστε για πιο δίκαιες και πιο ασφαλείς κοινοτικές προσπάθειες. Ήδη ο δήμαρχος και εγώ συναντηθήκαμε με ηγέτες της κοινότητας στο Δυτικό Σιάτλ. Οι αξιωματικοί μου και εγώ περάσαμε μέσω του Ballard, και της Chinatown, ID, για να ακούσουμε τις ανησυχίες των ανθρώπων που ζουν εκεί, που εργάζονται εκεί και που επισκέπτονται εκεί. Θα συνεχίσουμε να εμπλέκουμε την κοινότητα μέσω αυτών των περιπάτων, μικρών συναντήσεων και εικονικών συναντήσεων. και που επισκέπτονται εκεί. Θα συνεχίσουμε να εμπλέκουμε την κοινότητα μέσω αυτών των περιπάτων, μικρών συναντήσεων και εικονικών συναντήσεων. και που επισκέπτονται εκεί. Θα συνεχίσουμε να εμπλέκουμε την κοινότητα μέσω αυτών των περιπάτων, μικρών συναντήσεων και εικονικών συναντήσεων.
Chief Best: ( 16:49 )
Είμαστε οι πρώτοι που ανταποκρίνονται, οι βασικοί ανταποκριτές, εμφανίζονται κάθε μέρα καθ 'όλη τη διάρκεια της πανδημίας, επειδή η δουλειά πρέπει να γίνει και δεν έχουμε την πολυτέλεια να καθόμαστε στο σπίτι σε ένα ασφαλές, COVID- 19-ασφαλές, περιβάλλον. Είμαστε εδώ κάθε μέρα, μερικοί από εμάς κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Δεν παίρνουμε μέρες όπως όλοι οι άλλοι. Οι υπάλληλοί μας έρχονται να εργαστούν μέσω αυτής της πανδημίας και της πρόσφατης αναταραχής. Αυτό το έργο περιλαμβάνει την άμεση συμμετοχή της κοινότητας. Σχεδιάζουμε, εργαζόμαστε και είμαστε εδώ για να σας ακούσουμε. Το αστυνομικό τμήμα του Σιάτλ είναι έτοιμο να εργαστεί προς ένα μέλλον που είναι ασφαλές, δίκαιο, δίκαιο και σας ζητάμε να συμμετάσχετε μαζί μας. Ευχαριστώ.
Harold Scoggins: ( 17:40 )
Καλημέρα, όλοι. Δήμαρχος, ευχαριστώ ή την ηγεσία σας, και Κύριε, ευχαριστώ για την ηγεσία και τη συνεργασία σας. Το όνομά μου είναι Harold Scoggins, επικεφαλής της πυροσβεστικής υπηρεσίας του Σιάτλ. Για άλλη μια φορά, στόχος μας είναι να υποστηρίζουμε άτομα που θέλουν να βγουν έξω και να διαμαρτυρηθούν ειρηνικά. Και αυτό είναι πολύ σημαντικό ότι οι άνθρωποι μπορούν να εκφράσουν τα πρώτα δικαιώματα τροποποίησης. Αλλά αυτό που είδαμε την Κυριακή και την Τετάρτη το βράδυ ήταν πραγματικά δύσκολο για εμάς ως κοινότητα και για εμάς ως πυροσβεστική. Είδαμε πολλές ζημιές και καταστροφές, αλλά είδαμε επίσης φωτιές. Και για εμάς, αυτό γίνεται πολύ ανησυχητικό. Και την Κυριακή και την Τετάρτη όταν είδαμε αυτές τις πυρκαγιές, υπάρχουν μερικές προκλήσεις που συμβαίνουν εκεί.
Harold Scoggins: ( 18:23 ) Το
Αστυνομικό Τμήμα του Σιάτλ μπήκε, ξεκαθάρισε μία από τις σκηνές, ώστε να μπορέσουμε να βάλουμε τη φωτιά. Αυτό είναι πολύ σημαντικό όταν πρέπει να αφήσουμε την αστυνομία να καθαρίσει μια σκηνή, ώστε να μπορέσουμε να βάλουμε τη φωτιά. Γνωρίζουμε ότι τα κακά πράγματα συμβαίνουν όταν οι μικρές πυρκαγιές γίνονται μεγάλες. Πολλοί από εσάς ίσως παρακολουθήσατε τις τροφοδοσίες εκεί έξω και ίσως έχετε δει κάποιες από αυτές τις πυρκαγιές. Πολλοί από εσάς μπορεί να έχετε παρατηρήσει ότι υπήρχαν οικιστικές μονάδες πάνω από τις επιχειρήσεις στο ισόγειο. Αυτό γίνεται πολύ ανησυχητικό για εμάς.
Harold Scoggins: ( 18:55 )
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες είχαμε πολλές πυρκαγιές θανάτου. Πολλοί από εσάς μπορεί να έχετε δει τις ειδήσεις το περασμένο Σαββατοκύριακο στη φωτιά του σπιτιού Rivena όπου χάσαμε μια ζωή. Πολλοί από εσάς μπορεί να έχετε δει στις ειδήσεις το Aurora Hillside Motel Fire όπου μεταφέραμε έξι άτομα στο νοσοκομείο, τρία σε κρίσιμη κατάσταση. Δύο έχουν περάσει από τότε. Πολλοί από εσάς μπορεί να έχετε δει τα νέα σχετικά με τη σύγκρουση του οχήματος στη Magnolia που είχε ως αποτέλεσμα πυρκαγιά και με αποτέλεσμα ένα άτομο να χάσει τη ζωή του.
Harold Scoggins: ( 19:27 )
Αυτό είναι πολύ πραγματικό για εμάς. Γνωρίζουμε τι συμβαίνει όταν αρχίζουν να καίγονται μικρές πυρκαγιές και δεν μπορούμε να φτάσουμε εκεί εγκαίρως. Η ερώτησή μου λοιπόν είναι ενώ διαμαρτύρεστε αυτό το Σαββατοκύριακο να το κάνετε με ειρηνικό τρόπο. Κάντε το σε ένα μέρος όπου δεν αρχίζετε πυρκαγιές και δεν καταστρέφετε περιουσία. Και επίσης θέλω να σας υπενθυμίσω ότι είμαστε ακόμα στη μέση μιας πανδημίας. Αυτό συνεχίζεται καθώς μιλάμε. Έτσι, καθώς είστε έξω από την κοινότητα, φορέστε τη μάσκα σας, πάρτε απολυμαντικό χεριών, πλύνετε τα χέρια σας, διατηρήστε τη φυσική σας απόσταση. Περιμένουμε επίσης αυτό το Σαββατοκύριακο να είναι λίγο πιο ζεστό από το κανονικό. Έτσι θα σας ζητήσουμε να βεβαιωθείτε ότι θα παραμείνετε ενυδατωμένοι. Βεβαιωθείτε ότι έχετε πάρει το αντηλιακό σας.
Harold Scoggins: ( 20:13 )
Εάν έχετε ιατρική κατάσταση έκτακτης ανάγκης, φτάστε στα άκρα της διαμαρτυρίας, φτάστε στο πίσω μέρος της διαμαρτυρίας, ώστε οι πυροσβέστες μας να μπορούν πραγματικά να φτάσουν εκεί και να σας πάρουν τη φροντίδα που χρειάζεστε. Εάν δείτε άτομα να πυροδοτούν φωτιά, καλέστε το 911, ενημερώστε μας πού βρίσκονται. Το ερώτημά μας στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων είναι αυτό, εάν έχετε τα μεγάλα απορρίμματα και μπορείτε να τα πάρετε στο μέρος όπου μπορείτε να τα κλειδώσετε, κάντε το. Μερικά από τα απορρίμματα, στους κάτω τροχούς, έχουν μια τρύπα στον τροχό όπου μπορείτε πραγματικά να βάλετε μια κλειδαριά σε αυτούς τους τροχούς. Κάποιοι από εσάς μπορεί να έχετε δει το σκουπιδότοπο στο Κάπιτολ Χιλ να απλώνεται σε όλο τον δρόμο εμποδίζοντας την πρόσβαση και την έξοδο στους δρόμους μας. Επομένως, εάν είστε ιδιοκτήτης ακινήτου ή ιδιοκτήτης επιχείρησης, λάβετε τα απαραίτητα μέτρα για να καταργήσετε ορισμένα από τα πράγματα που θα μπορούσαν να είναι επικίνδυνα, τα οποία θα μπορούσαν να καούν. Αυτό είναι πολύ σημαντικό. Ευχαριστώ.
Δήμαρχος Durkan: ( 21:09 )
Σας ευχαριστώ πολύ, Chief Scoggins. Να είστε ευτυχείς να λάβετε μερικές ερωτήσεις, και θα μπορούσε να απευθυνθεί σε εμένα ή σε έναν από τους αρχηγούς.
Ομιλητής 1: ( 21:18 )
Ευχαριστώ, Δήμαρχο. Ευχαριστώ, αρχηγοί. Η πρώτη μας ερώτηση σήμερα θα προέλθει από την [Amy Morena 00:21:22] από την Ομάδα Πέντε, ακολουθούμενη από τον Omari Salisbury, Converge Media. Έιμι, το πάτωμα είναι δικό σου.
Amy: ( 21:31 )
Ναι, γεια. Amy Morena από την ομάδα πέντε. Ερώτηση, ποιες είναι οι ιδιαιτερότητες που γνωρίζετε σχετικά με τον περιορισμένο αριθμό πρακτόρων που πραγματοποιούνται σε κοντινή απόσταση. Ξέρετε πού βρίσκονται και ξέρετε πόσο μεγάλος είναι ο αριθμός τους;
Δήμαρχος Durkan: ( 21:44 )
Ευχαριστώ, Amy. Είναι μια καλή ερώτηση. Όχι, προσπαθούμε να ζητήσουμε διευκρινίσεις. Έχω μιλήσει αυτήν την εβδομάδα με τον Εισαγγελέα των Ηνωμένων Πολιτειών εδώ, και όπως είπα χθες, μίλησα με τον αναπληρωτή γραμματέα του Υπουργείου Εσωτερικής Ασφάλειας. Είδαμε τις φωτογραφίες των αεριωθούμενων αεροσκαφών να προσγειώνονται στο Boeing Field και υπήρξαν διάφορες αναφορές. Η DHS επιβεβαίωσε ότι οι πράκτορες έχουν αναπτυχθεί εδώ για αναμονή. Αυτό δεν είναι ασυνήθιστο από μόνο του, αλλά αυτές τις μέρες πιστεύω ότι όλοι μας είμαστε πολύ σκεπτικοί. Ζητήσαμε λοιπόν διευκρινίσεις πού βρίσκονται αυτοί οι πράκτορες, ποια ανάπτυξη πιστεύουν ότι θα έχουν και ελπίζουμε να λάβουμε επιβεβαίωση και πάλι ότι δεν υπάρχει πρόθεση να αναπτύξουμε μονομερώς αυτούς τους πράκτορες όπως έχουμε δει στο Πόρτλαντ.
Ομιλητής 1: ( 22:26 )
Σας ευχαριστώ, Δήμαρχο. Έιμι, έχετε συνέχεια;
Amy: ( 22:29 )
Ναι, μια ερώτηση για τον Αρχηγό. Τι λέτε στο γραφείο σας, τι είδους αλληλεπιδράσεις πρέπει να έχουν εάν έρθουν σε επαφή με τους ομοσπονδιακούς αξιωματικούς;
Chief Best: ( 22:42 )
[crosstalk 00:22:42] Ναι. Υπάρχουν δύο αρχηγοί εδώ. Τελικά έμαθα να μην απαντώ πάντα στο "Chief" όταν ο Chief Scoggins είναι στο δωμάτιο. Δεν έχουμε λοιπόν πληροφορίες. Δεν έχουμε ζητήσει καμία ομοσπονδιακή βοήθεια ή το ομοσπονδιακό προσωπικό να έρθει στην πόλη του Σιάτλ, οπότε δεν υπάρχει κατεύθυνση σε αυτό το σημείο. Δεν συνεργαζόμαστε με κανέναν τρόπο ούτε συνεργαζόμαστε με ομοσπονδιακούς πράκτορες και δεν έχουμε πληροφορίες σχετικά με την πρόθεση ή την ανάπτυξή τους στην πόλη.
Ομιλητής 1: ( 23:15 )
Ευχαριστώ, κύριε.
Δήμαρχος Durkan: ( 23:16 )
Θέλω απλώς να παρακολουθήσω αυτό το πραγματικό γρήγορα. Θέλω απλώς να τονίσω ξανά πόσο σημαντική ήταν αυτή η ερώτηση. Ως δικηγόρος των ΗΠΑ, κάθε ομοσπονδιακή ειδική ομάδα ήταν υπό την καθοδήγηση του δικηγόρου των ΗΠΑ εδώ, και εκείνη η ειδική ομάδα, όπως η ειδική ομάδα μας για την εμπορία ανθρώπων, είναι επιτυχής μόνο λόγω της συνεργασίας μεταξύ της τοπικής επιβολής του νόμου και της ομοσπονδιακής επιβολής του νόμου. Είναι πραγματικά άνευ προηγουμένου οι ομοσπονδιακοί πράκτορες να μεταφέρονται σε μια πόλη χωρίς διαβούλευση με τις τοπικές αρχές επιβολής του νόμου. Συνήθως γίνεται μετά από αίτημα του, αλλά ακόμα κι αν όχι μετά από αίτημα, δεν γίνεται ποτέ κατά την αντίρρηση και όχι με βαθιά συνεργασία. Πιστεύω λοιπόν ότι είναι σημαντικό αυτό που βλέπουμε στο Πόρτλαντ, και αυτό που απειλεί ο Πρόεδρος, να μην είναι ο κανόνας. Στην πραγματικότητα, είναι αντίθετο με το πώς η ομοσπονδιακή κυβέρνηση συνεργάζεται συνήθως με τις τοπικές αρχές επιβολής του νόμου.
Ομιλητής 1: ( 24:10 )
Αυτή η ερώτηση θα είναι από το [Omari Salsbury 00:24:13], ακολουθούμενο από τον David [Gutman 00:24:14] των The Seattle Times. Ωμάρι, το πάτωμα είναι δικό σου.
Omari Salisbury,: ( 24:20 )
Γεια. Καλημέρα, Δήμαρχος Ντάρκαν. Το πρώτο ερώτημα είναι ότι περπατούσα σε αυτήν τη διαμαρτυρία την Τετάρτη, ένας από τους συναδέλφους μου ήταν εκεί την Κυριακή, και για να είμαι ειλικρινής μαζί σας δεν είμαστε [ακουστός 00:24:36] δεν βλέπουμε τους διαδηλωτές ή ανθρώπους από οργανώσεις που έχουμε δει τους τελευταίους δύο μήνες. Βλέπουμε πολλά νέα άτομα στις διαμαρτυρίες, βλέπουμε… Και δεν είναι καν διαμαρτυρία. Είναι εκεί για άμεση δράση. Νομίζω ότι πιθανώς η χρήση της λέξης διαμαρτυρίας είναι λανθασμένη, επειδή είναι εκεί για άμεση δράση. Και είδαμε μερικούς ανθρώπους που έχουμε δει, [ακούγεται 00:24:58] μερικοί άνθρωποι εδώ και εκεί, πολλοί νέοι άνθρωποι.
Δήμαρχος Durkan: ( 25:20 )
Νομίζω λοιπόν, Omari, ότι είναι πραγματικά μια πολύ σημαντική διάκριση και θα σας έλεγα ότι αγωνίζομαι λίγο για το τι είναι η σωστή λέξη γιατί δεν νομίζω ότι αυτό είναι «διαδηλωτές», όπως είπατε, και η άμεση δράση μπορεί να είναι. Και είναι άμεση καταστροφική δράση, ας είμαστε σαφείς και νομίζω ότι είναι διαφορετικά άτομα. Νομίζω ότι τα έχουμε δει σε όλες τις διαδηλώσεις και διαδηλώσεις με διάφορες μορφές. Ήταν σαφώς η μειονότητα που ήταν εκεί προσπαθώντας να υποκινήσουν πράγματα, αλλά τώρα όταν έχετε ανθρώπους να φτάσουν σε μια πολύ νόμιμη και πολύ δίκαιη διαμαρτυρία ενάντια στο ICE και σε ορισμένες από τις συμπεριφορές του, εδώ και σε ολόκληρη τη χώρα. Και έπειτα έρχονται διαφορετικές ομάδες ανθρώπων και κυριολεκτικά μπορείτε να δείτε από βίντεο στο Twitter και σε άλλα μέρη, έφτασε με σακούλες από νυχτερίδες του μπέιζμπολ και άλλα εργαλεία για να μπουν στα παράθυρα και να πυροδοτήσουν φωτιά. Έτσι, το πρώτο μέρος είναι ότι νομίζω ότι έχετε απόλυτο δίκιο. Υπάρχει μια διάκριση. Πολλοί από αυτούς είναι από εδώ, κάποιοι πιστεύουμε ότι προέρχονται από το Πόρτλαντ και άλλες περιοχές. Έχει αναρτηθεί κυριολεκτικά στο Διαδίκτυο μια κλήση για τον αγώνα με εικόνες καύσης αστυνομικών αυτοκινήτων. Αυτό θέλουμε να αποφύγουμε.
Δήμαρχος Durkan: ( 26:29 )
Και έτσι θα συνεχίσουμε να επικοινωνούμε, θα αφήσω τον Αρχηγό Καλύτερο να το αντιμετωπίσει, αλλά ακόμη και τώρα ζητώ από όλους τους διοργανωτές διαμαρτυρίας, παρακαλώ, αν βγαίνετε, να διαμαρτυρηθείτε ειρηνικά , συνεχίστε τον διάλογο μαζί μας. Μην σταθείτε μόνοι σας και καταγγείλετε αυτού του είδους τη βία, γιατί νομίζω ότι είναι διαφορετικό από αυτό που έχουμε δει και υπογραμμίζει το πολύ σημαντικό μήνυμα που συνεχίζει να εμφανίζεται στο δρόμο, και αυτό είναι απαιτητικό. Απαιτώντας από εμάς, ως κυβέρνηση, να λάβουμε συγκεκριμένα μέτρα για να διαλύσουμε γενιές συστημικού ρατσισμού και ανισοτήτων στην κοινότητά μας.
Ομιλητής 1: ( 27:13 )
Παρακολούθηση;
Omari Salisbury ,: ( 27:14 )
Ναι, έχω συνέχεια για τον Chief Scoggins. Είδαμε λοιπόν όταν το [ακουστό 00:27:19] είχε πραγματικά ένα πραγματικό φράγμα ή οδόφραγμα, ήταν σαν, "Γεια, ο Medic One δεν μπορούσε να έρθει για πολλούς διαφορετικούς λόγους." Το ένα είναι επειδή είχαμε ένα οδόφραγμα. Αλλά μιλάμε για διαδηλωτές που μετακινούνται στους δρόμους, ποιο είναι το σχέδιο της Medic One για άτομα που μπορεί να τραυματιστούν εκεί έξω και αν υπάρχει μια πράξη διαμαρτυρίας που πρόκειται να αναπτύξει ο Medic One; Ή θα γίνει έως ότου το SPD καθαρίσει εντελώς τη σκηνή; Ποια είναι η στρατηγική του Medic One για αύριο; Ας ελπίσουμε ότι δεν θα χρειαστεί να το χρησιμοποιήσετε, αλλά ποιο είναι το σχέδιό σας;
Harold Scoggins: ( 27:52 )
Σίγουρα. Καλημέρα, Ομάρι. Ευχαριστώ για την ερώτηση. Τα σχέδιά μας είναι να δημιουργήσουμε έναν ασφαλή χώρο για τους πυροσβέστες μας να φτάσουν στη σκηνή όπου μπορούν να βοηθήσουν τους ανθρώπους. Εάν είναι μια ειρηνική διαμαρτυρία, ανταποκρινόμαστε σε όλους
Χάρολντ Σκογκίνς: ( 28:03 )
… Και βοηθήστε τους ανθρώπους. Εάν είναι μια ειρηνική διαμαρτυρία, ανταποκρινόμαστε σε αυτούς συνεχώς. Απαντάμε σε ανθρώπους που τραυματίζονται μέσα και γύρω από διαμαρτυρίες όλη την ώρα, κάθε φορά που υπάρχει διαμαρτυρία. Μόνο όταν υπάρχει βία όταν κάνουμε ένα βήμα πίσω, βεβαιωθείτε ότι η σκηνή είναι ασφαλής. Και τότε συμβαδίζουμε με το SPD για να βεβαιωθούμε ότι η σκηνή είναι ασφαλής. Γι 'αυτό το επικοινωνώ. Πρώτον, φτάστε στην άκρη της διαμαρτυρίας ή φτάστε στο πίσω μέρος της διαμαρτυρίας. Αυτό γίνεται πολύ σημαντικό για εμάς. Η διαμαρτυρία μπορεί να συνεχίσει να κινείται. Το άτομο που έχει τραυματιστεί μπορεί να κάνει μια παύση εκεί και μπορούμε να τον συναντήσουμε εκεί που βρίσκονται εκεί. Αυτό θα είναι πολύ σημαντικό. Και ναι, θα απαντήσουμε, αλλά θα απαντήσουμε με ασφαλή τρόπο, επειδή αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι οι πυροσβέστες μας δεν μπορούν να κάνουν κανέναν καλό αν τραυματιστούν. Δεν μπορούν να βοηθήσουν κανέναν αν πληγωθούν. Οπότε ναι, πρόκειται να ανταποκριθούμε, να φτάσουμε στην άκρη, να φτάσουμε στο πίσω μέρος και να ανταποκρινόμαστε στην διαμαρτυρία όλη την ώρα. Ευχαριστώ.
Ομιλητής 1: ( 28:56 )
Ευχαριστώ, κύριε. Η επόμενη ερώτησή μας θα είναι ο David Gutman, οι Seattle Times, ακολουθούμενος από τον David Kroman, Crosscut. Ντέιβιντ, το πάτωμα είναι δικό σου.
David Gutman: ( 29:07 )
Αυτή η ερώτηση αφορά τόσο τον Δήμαρχο Durkan όσο και τον Chief Best. Ο Αρχηγός Best είπε πριν από λίγο ότι η αστυνομία ξέρει να ζητά ομοσπονδιακή βοήθεια, Δήμαρχος Durkan, είπατε ότι επίσης, ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών στο Σιάτλ ζήτησε ομοσπονδιακή βοήθεια, αναρωτιέμαι, προφανώς, ότι δεν είναι επίσημη επικοινωνία, αλλά αναρωτιέμαι αν κάποιος από εσάς έχει μιλήσει γι 'αυτό; Εάν το βρείτε χρήσιμο και αν ναι, ποια ήταν η συνομιλία σας μαζί του;
Δήμαρχος Durkan: ( 29:37 )
Δεν έχω συνομιλήσει με τον κ. Σολάν για να δω αν ο Αρχηγός έχει, αλλά να το καταστήσω πολύ σαφές, δεν μιλά για το αστυνομικό τμήμα του Σιάτλ, λέει ο Αρχηγός Κάρμεν Μπέστ. Και έχει καταστήσει σαφές τι χρειάζεται και τι θέλει, όπως και εγώ ως δήμαρχος. Κύριε, θέλετε να προσθέσετε κάτι σε αυτό;
Chief Best: ( 29:52 )
Όχι. Δεν υπάρχει τίποτα να προσθέσει, απάντησε στη δική του ερώτηση. Καλύπτω το τμήμα και ο Mike Solan έχει την ευκαιρία να μιλήσει για τον εαυτό του.
Ομιλητής 1: ( 30:04 )
Παρακολούθηση;
Ντέιβιντ Γκούτμαν: ( 30:06 )
Συγγνώμη. Λοιπόν, έχω μια συνέχεια, αλλά δεν μπορούσα απλώς να ακούσω τι σας είπε. ΖΗΤΩ συγγνωμη.
Δήμαρχος Durkan: ( 30:12 )
Όχι, όχι. Αυτό είναι δικό μας λάθος.
Chief Best: ( 30:13 )
Συγγνώμη για αυτό. Ναι, απαντήσατε πραγματικά στη δική σας ερώτηση. Το γεγονός είναι ότι δεν έχουμε ζητήσει και γνωρίζετε ότι δεν τον έχουμε ζητήσει τίποτα. Ο Mike Solan μπορεί να ζητήσει ό, τι θεωρεί. Είναι ένα άλλο άτομο στην κοινότητα για να υποβάλει αυτό το αίτημα. Δεν είναι επίσημο αίτημα και όπως έχω δηλώσει πολλές φορές, δεν το έχουμε υποβάλει σε κανέναν. Συνηθίζω να μιλάω στον πρόεδρο της ένωσης για ζητήματα συνδικάτων, τα οποία αφορούν μισθούς, παροχές και συνθήκες εργασίας και όχι αποστολές ή απαντήσεις στην πόλη του Σιάτλ.
David Gutman: ( 30:47 )
Ευχαριστώ.
Δήμαρχος Durkan: ( 30:47 )
Και David, θέλω να προσθέσω και αυτό, David, επίσης. Και πάλι, αυτές είναι ασυνήθιστες στιγμές και η ομοσπονδιακή κυβέρνηση ενεργεί με τρόπους που δεν έχω ξαναδεί στη ζωή μου, ειδικά με αυτά που λέει ο πρόεδρος, αλλά τα πέντε χρόνια ήμουν δικηγόρος των ΗΠΑ από την εμπειρία και τη γνώση μου ο ένας από τον άλλο περιοχή στην Αμερική, οι ομοσπονδιακοί πράκτορες δεν αναπτύσσονται ποτέ μετά από αίτημα ενός μεμονωμένου αστυνομικού σε μια δικαιοδοσία.
Ομιλητής 1: ( 31:13 )
Γεια σου, Ντέιβιντ. Έχετε την ευκαιρία για παρακολούθηση.
Ντέιβιντ Γκούτμαν: ( 31:18 )
Ευχαριστώ. Ποιος είναι ο σκοπός πίσω από το τείχος που κατασκευάστηκε έξω από τον περίβολο της Δύσης; Ποια ήταν η απόφαση; Πόσο κόστισε και ποιος είναι ο σκοπός;
Δήμαρχος Durkan: ( 31:30 )
Θέλετε να επιστρέψετε;
Καλύτερος Καλύτερος: ( 31:36 )
Σίγουρος. Ευχαριστώ. Αυτή είναι μια καλή ερώτηση. Θέλαμε να διασφαλίσουμε ότι έχουμε προστασία γύρω από τις αστυνομικές μας εγκαταστάσεις. Αυτό ήταν ένα αίτημα της τελευταίας στιγμής. Έτσι ψάχναμε περίφραξη. Δεν υπήρχε η περίφραξη που χρειαζόμασταν διαθέσιμη. Θα το αλλάξουν όταν είναι διαθέσιμο για μια πολύ λιγότερο μεγάλη δομή που έχουμε εκεί. Αλλά θέλουμε να βεβαιωθούμε, όπως γνωρίζετε, αξιωματικοί που βρίσκονταν στον περίβολο, είχαν παγωμένα μπουκάλια νερό, κάποια οδική κατασκευή και κονιάματα που τους ρίχτηκαν. Έτσι, θέλαμε να διασφαλίσουμε, ειδικά τώρα που δεν έχουμε εργαλεία στη ζώνη εργαλείων μας για την προστασία των αξιωματικών, όπως κάναμε προηγουμένως, ότι είχαμε κάποια προστασία γύρω από καθεμία από τις εγκαταστάσεις. Γι 'αυτό είναι εκεί. Δεν ξέρω για το κόστος σε αυτό, αλλά θα λάβουμε αυτές τις πληροφορίες για εσάς, βεβαιωθείτε ότι έχετε.
Ομιλητής 1: ( 32:29 )
Ευχαριστώ, κύριε . Η επόμενη ερώτησή μας θα έρθει από τον David Kroman, Crosscut, ακολουθούμενο από τη Simone Alicea, KNKX.
Δήμαρχος Durkan: ( 32:38 )
Και πριν ο David Kroman ξεκινήσει το πράγμα του, θέλω απλώς να απαντήσω σε μια ερώτηση που έθεσε ο David Gutman. Ο Αρχηγός ήταν το άτομο που έλαβε την απόφαση για την περίφραξη. Νομίζω ότι είναι σημαντικό για τους ανθρώπους να θυμούνται ότι πρέπει να αντιμετωπίσουμε τα γεγονότα καθώς τα βλέπουμε στο έδαφος. Προηγουμένως, το FBI είχε πει στο αστυνομικό τμήμα του Σιάτλ ότι υπήρχαν συγκεκριμένες απειλές κατά των εγκαταστάσεων. Την Κυριακή, μερικά από τα γκράφιτι που γράφτηκαν στα δημοτικά κτίρια όπου είχαν σπάσει όλα τα παράθυρα ήταν: «Κάψτε αυτόν τον περίβολο.» Και είδαμε κάθε νύχτα στο Πόρτλαντ ότι υπάρχει τέτοια δραστηριότητα. Ετσι, η Αρχηγός στην απόφασή της έλαβε την απόφαση ότι η προστασία της εγκατάστασης θα ήταν ένας καλύτερος τρόπος για να προχωρήσει, έτσι ώστε να μην υπάρχει άμεση σύγκρουση μεταξύ της αστυνομίας και ορισμένων από τους ανθρώπους που είναι πιο στραμμένοι στην καταστροφή, όπως έχουμε δει στο Πόρτλαντ. Λοιπόν, Ντέιβιντ, ελπίζω ότι βοήθησε.
Ομιλητής 1: ( 33:30 )
Ευχαριστώ, δήμαρχο. David Kroman, το πάτωμα είναι δικό σου.
Ντέιβιντ Κρόμαν: ( 33:34 )
Ναι. Δήμαρχος, λαμβάνοντας υπόψη τις συνομιλίες με τον επικεφαλής σκηνοθέτη Wolf, νομίζετε ότι σας είχε πει ψέματα και θεωρώντας κάποια από τη μπερδεμένη φύση αυτής της συνομιλίας, εμπιστεύεστε τις διαβεβαιώσεις ότι οι ομοσπονδιακοί αξιωματικοί δεν θα μεσολαβήσουν με τρόπο που έχουν στο Πόρτλαντ;
Δήμαρχος Durkan: ( 33:54 )
Όχι, σε αυτό το σημείο πρέπει να υποθέσω ότι αυτό που συμβαίνει στο Πόρτλαντ θα μπορούσε να συμβεί εδώ. Γι 'αυτό πριν από εβδομάδες όταν ο πρόεδρος απειλούσε για πρώτη φορά να στείλει ομοσπονδιακές δυνάμεις, υπονοώντας τον στρατό, ότι ο Πιτ Χολμς και εγώ κάναμε μια πολύ σαφή δήλωση και επιστολή σε αυτούς λέγοντας ότι θα πάμε στο δικαστήριο για να το σταματήσουμε. Ήταν παράνομο σύμφωνα με τον Posse Comitatus και τους κανόνες του φεντεραλισμού. Στη συνέχεια, όταν η ρητορική άλλαξε σε επρόκειτο να στέλνει πράκτορες, και πάλι, είπαμε ότι δεν θα υπερασπίζαμε αυτό. Τώρα έχουμε δει να συμβαίνει στο Πόρτλαντ. Έτσι, ένας λόγος για τον οποίο ήμουν σε κλήση σήμερα το πρωί με περισσότερους δικηγόρους από οποιονδήποτε δήμαρχο θα έπρεπε να είναι σε κλήση, ήταν να βεβαιωθούμε ότι ήμασταν έτοιμοι να φύγουμε, όχι μόνο στο Σιάτλ, αλλά για την περιοχή. Έτσι, ο διευθυντής της κομητείας ήταν εκεί, εκπρόσωποι του Γενικού Εισαγγελέα ήταν εκεί,
Δήμαρχος Durkan: ( 34:46 ) Ο
Chief Best θα συνεχίσει να αξιολογεί τι συμβαίνει στο έδαφος. Θα συνεχίσουμε να έχουμε συνομιλίες με τον πληρεξούσιο των ΗΠΑ εδώ. Νομίζω ότι ο Pete Holmes είχε συνομιλίες μαζί του σήμερα. Έτσι, θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε να πάρουμε το επίπεδο ασφαλίσεων που θέλουμε, αλλά θα προετοιμαστούμε επίσης για να αποτρέψουμε αυτό που συνέβη στο Πόρτλαντ. Έχουμε έναν πρόεδρο που ήταν πολύ προσανατολισμένος στις συγκρούσεις και για να είμαστε δίκαιοι, δεν εμπιστεύομαι αυτόν τον πρόεδρο. Τον εμπιστεύομαι να πει τι κάνει όταν έρχεται σε σύγκρουση, αλλά πρέπει να προετοιμαστούμε για οποιοδήποτε σενάριο και αυτό προσπαθούμε να κάνουμε.
Ομιλητής 1: ( 35:23 )
Ευχαριστώ, Δήμαρχο. Ντέιβιντ, συνέχεια;
Ντέιβιντ Κρόμαν: ( 35:29 )
Ναι. Ακριβώς γρήγορα, νιώθεις σαν να σου είπε ψέματα στην ασφάλειά του μέχρι τη μέση; Έτσι, εάν υπάρχουν ομοσπονδιακοί πράκτορες, δεσμεύονται από τον παρόμοιο περιορισμό στη χρήση δακρυγόνων και γυάλινων φιαλών με το αστυνομικό τμήμα του Σιάτλ;
Δήμαρχος Durkan: ( 35:46 )
Τρεις μεγάλες ερωτήσεις. Έτσι, το νούμερο ένα είναι, δεν θέλω να πω ότι μου είπαν ψέματα, αλλά νομίζω ότι ίσως υπήρχε σημασιολογία που δεν θα ερχόταν. Θα πω ως δικηγόρος των ΗΠΑ, δεν είναι ασυνήθιστο να υπάρχουν πράκτορες σε κατάσταση αναμονής σε περιοχές όπου πιστεύετε ότι οι ομοσπονδιακές προστατευτικές υπηρεσίες, οι οποίοι είναι οι άνθρωποι που προστατεύουν τα κτίρια, έχουν περιορισμένους πόρους. Ο δικηγόρος των ΗΠΑ εδώ είπε ότι έχουν περιορισμένους πόρους, γιατί ειρωνικά, χρησιμοποίησαν τους πόρους από εδώ στο Πόρτλαντ. Λοιπόν, αυτό δεν θα ήταν ασυνήθιστο, αλλά θα περίμενα να μου το πουν αυτό στην κλήση. Και είναι ένας λόγος για τον οποίο πήγαμε την έξτρα αυλή σήμερα για να βεβαιωθούμε ότι ήμασταν έτοιμοι να κάνουμε ό, τι έπρεπε να κάνουμε στο δικαστήριο αν χρειαζόταν.
Δήμαρχος Durkan: ( 36:25 )
Η απόφαση του ομοσπονδιακού δικαστή εδώ, η απόφαση του δικαστή Jones, δεν επεκτείνεται στις ομοσπονδιακές αρχές. Αυτό ήταν το ίδιο πράγμα που συνέβη στο Πόρτλαντ. Το TRO που τέθηκε εκεί τέθηκε σε εφαρμογή στην τοπική αστυνομία και την επιβολή του νόμου. Και χθες ένας δικαστής το επέκτεινε στις ομοσπονδιακές αρχές επιβολής του νόμου. Έτσι, είναι μια από τις λεωφόρους που εξερευνούν οι Pete Holmes, Bob Ferguson και Dan Satterberg αυτή τη στιγμή.
Ομιλητής 1: ( 36:48 )
Σας ευχαριστώ, Δήμαρχος. Η επόμενη ερώτηση θα έρθει από τη Simone Alicea, KNKX, ακολουθούμενη από τον Justin Carter, Capitol Hill, Seattle. Simone, το πάτωμα είναι… Εντάξει. Φαίνεται ότι ο Simone δεν είναι διαθέσιμος, οπότε θα πάμε κατευθείαν στον Justin Carter, το Capitol Hill, το Σιάτλ, ακολουθούμενο από τον Ranji Sinha, KIRO 7. Justin, το πάτωμα είναι δικό σου.
Amy: ( 37:21 )
Ευχαριστώ. Θα ήθελα να επιστρέψω στην ερώτηση του Omari και να ρωτήσω λίγο για τη μείωση του αριθμού των ανθρώπων στους δρόμους αυτά τα σαββατοκύριακα και πράγματα που θα μπορούσαν να γίνουν για να το βοηθήσουν. Και αναρωτιέμαι γιατί δεν υπάρχει καμία προσπάθεια να αντιμετωπίσουμε αμέσως πιο γρήγορα το αίτημα από αυτές τις διαμαρτυρίες και να συνεχίσουμε να περικόπτουμε τις γνωστές στιγμές, γιατί να μην κάνουμε κάτι και να αρχίσουμε πραγματικά να βγάζω κάτι εκεί έξω και αμέσως ότι αυτοί οι άνθρωποι μπορούν να αντιδράσουν και να τους βοηθήσουν όχι μόνο να κάνουν τη διαμαρτυρία αυτό το Σαββατοκύριακο.
Δήμαρχος Durkan: ( 37:53 )
Αυτή είναι μια μεγάλη ερώτηση. Και νομίζω ότι μπορείτε να μας βοηθήσετε να βγάλουμε το μήνυμα ότι ήμασταν και ότι θα συνεχίσουμε να απευθυνόμαστε στους ανθρώπους. Για παράδειγμα, οι άνθρωποι εξακολουθούν να φωνάζουν, «Απελευθέρωση των διαδηλωτών». Έστειλα μια επιστολή στον Dan Satterberg και στον Pete Holmes, οι οποίοι είναι οι δύο άνθρωποι που αποφασίζουν ποιες κατηγορίες πρέπει να ασκηθούν και έχουν καταστήσει σαφές ότι δεν θα χρεώνουν ειρηνικούς διαδηλωτές. Ομοίως, στο «Defund the Police», διαφορετικοί οργανισμοί έχουν διαφορετικά ποσά που θέλουν. Νομίζω ότι το μέγιστο είναι το 50% της αποπληρωμής, αν και υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων που λένε ότι θέλουν να καταργηθεί η αστυνομία. Και κατέστησα σαφές ότι δεν πιστεύω στην κατάργηση της αστυνομίας και του αρχηγού και κατέστησα σαφές ότι πιστεύουμε ότι η άμεση μείωση κατά 50% δεν είναι μόνο εφικτή, αλλά θα βλάψει την ασφάλεια της κοινότητας.
Δήμαρχος Durkan: ( 38:38 )
Έτσι, αντιμετωπίζουμε ήδη πολλά από τα πράγματα για τα οποία διαμαρτύρονται και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε αυτό. Έχω συναντηθεί με έναν αριθμό ανθρώπων, θα συνεχίσουμε να συναντιόμαστε με ανθρώπους, ο Αρχηγός συναντιέται με την κοινότητα και μιλώ με τα μέλη του δημοτικού συμβουλίου και άλλους για να δούμε πώς θα εφαρμόσουμε τη συστημική αλλαγή που οι άνθρωποι θέλουν; Είμαι χαρούμενος που έχω τον Chief Scoggins εδώ γιατί το δουλεύουμε εδώ και δύο χρόνια, προτού οι διαδηλωτές βγουν στο δρόμο. Για παράδειγμα, ξέραμε ότι η ανταπόκριση της αστυνομίας σε κάθε συμβάν δεν ήταν ο σωστός τρόπος να πάει κανείς. Είδαμε από καιρό σε καιρό ότι κάποιος καλούσε για κάποιον που αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας συμπεριφοράς στον πυρήνα του κέντρου, συχνά θα ήταν κάποιος που βιώνει έλλειψη στέγης, η αστυνομία έρχεται στη σκηνή και όταν φτάνει η αστυνομία, είχε πραγματικά μόνο δύο επιλογές,
Δήμαρχος Durkan: ( 39:39 )
Λοιπόν, τότε ήταν που ο Chief Scoggins εμφανίστηκε και ξεκινήσαμε το Health One. Έτσι, αντί ενός αστυνομικού που πηγαίνει στη σκηνή, ένας εκπαιδευμένος γιατρός και ένας κοινωνικός λειτουργός πηγαίνουν και κάνουν το άτομο να σταθεροποιηθεί, βλέπουν τι χρειάζονται. Είναι ένα μοντέλο μείωσης της βλάβης στη δημόσια υγεία. Αυξάνουμε αυτό το μοντέλο, έτσι προγράμματα όπως αυτό, νομίζω ότι πρέπει να αυξήσουμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε. Συνεργαζόμαστε επίσης με πολλούς οργανισμούς που βασίζονται στην κοινότητα που κάνουν αυτό το έργο στην κοινότητα και θέλουμε να συνεργαστούμε μαζί τους για να δούμε πώς φτάνουμε προς τα πάνω για να αποτρέψουμε πραγματικά αυτά τα ζητήματα από την αρχή; Έχω δεσμευτεί σε 100 εκατομμύρια δολάρια νέων χρημάτων για να επενδύσω στις κοινότητες των μαύρων και των δύο ετών, έτσι ώστε να έχουμε καλύτερη δημόσια υγεία, καλύτερη εκπαίδευση, οικονομικές ευκαιρίες και προσιτή στέγαση. Αν κάνουμε τέτοιου είδους επενδύσεις,
Δήμαρχος Durkan: ( 40:33 )
Και όταν καλούν 9-1-1, θέλουμε να μετακομίσουμε σε ένα μέρος όπου οι άνθρωποι μπορούν να λάβουν τη βοήθεια που χρειάζονται. Και ας είμαστε σαφείς, μερικές φορές αυτό είναι αστυνομικός. Οι άνθρωποι χρειάζονται έναν αστυνομικό και τους χρειάζονται τώρα. Και θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι αυτό μπορεί να συμβεί παντού στην πόλη, 24/7. Αλλά αν χρειάζονται κάποιο άλλο είδος βοήθειας, θέλουμε να μπορούμε να πηγαίνουμε επίσης 24 ώρες το 24ωρο σε κάθε σημείο της πόλης. Κανείς δεν έχει αυτήν την ικανότητα αυτή τη στιγμή. Λοιπόν, θα χρειαστεί χρόνος για να δούμε ποιες είναι οι ομάδες που μπορούν να το κάνουν; Ποιες είναι οι ανάγκες της κοινότητας; Και πώς το κάνουμε πραγματικά διαθέσιμο 24/7 όπως έχουμε τώρα για αστυνομία και πυρκαγιά;
Ομιλητής 1: ( 41:12 )
Σας ευχαριστώ, Δήμαρχος. Επρόκειτο να προσφέρω στον Τζάστιν συνέχεια, αλλά φαίνεται ότι δεν είναι πλέον σε κλήση. Έτσι, Τζάστιν, ελπίζω να έχεις όλα αυτά. Έτσι, η επόμενη ερώτησή μας θα έρθει από τον Ranji Sinha από το KIRO 7, ακολουθούμενο από τον Simone Del Rosario, Q13. Ranji, το πάτωμα είναι δικό σου.
Ranji: ( 41:31 )
Ευχαριστώ. Δήμαρχος Durkan, έχουμε δει ομοσπονδιακούς αξιωματικούς στο Πόρτλαντ να αρπάζουν ανθρώπους από το δρόμο και να τους κρατούν. Μερικοί είπαν ότι αυτές οι κρατήσεις είναι παράνομες. Εάν οι ομοσπονδιακοί αξιωματικοί κάνουν κάτι παρόμοιο εδώ στο Σιάτλ, θα αντιμετωπίσουν σύλληψη, οποιαδήποτε νομική ποινή;
Δήμαρχος Durkan: ( 41:46 )
Λοιπόν, αυτή είναι μια μεγάλη ερώτηση. Υπήρξαν πολλές ερωτήσεις σχετικά με το τι συμβαίνει εκεί και θα σας πω ότι για να κρατήσετε κάποιον, πρέπει να έχετε πιθανή αιτία. Και οι διαδικασίες που είναι οι τοπικές αρχές επιβολής του νόμου, αυτοπροσδιορίζονται, λένε στο πρόσωπο-
Δήμαρχος Durkan: ( 42:03 )
… Διαδικασίες που είναι οι τοπικές αρχές επιβολής του νόμου. Αναγνωρίζονται ότι λένε στο άτομο γιατί κρατούνται και το συλλαμβάνουν με πολύ συγκεκριμένο τρόπο. Κανένα από αυτά δεν συνέβη στο Πόρτλαντ. Είχατε ανθρώπους ντυμένους με ουσιαστικά μάχες που δεν είχαν αναγνωριστική ονομασία, δεν εκπαιδεύτηκαν για αστική αστυνόμευση, πλησιάζοντας κάποιον και απλώς σπρώχνοντάς τα σε φορτηγά χωρίς σήμανση. Αυτό είναι ακατάλληλο υπό τοπικές δικαιοδοσίες, αλλά είναι επίσης ακατάλληλο υπό ομοσπονδιακές δικαιοδοσίες Σε όλη μου την περίοδο ως δικηγόρος των Ηνωμένων Πολιτειών, δεν είδα ποτέ μια ομοσπονδιακή υπηρεσία να διεξάγεται με αυτόν τον τρόπο. Έτσι, το νούμερο ένα δεν πρέπει να συμβαίνει. Το νούμερο δύο, η ικανότητα των τοπικών αρχών επιβολής του νόμου να αναλάβουν δράση κατά της ομοσπονδιακής επιβολής του νόμου είναι πολύ περιορισμένη και, για άλλη μια φορά, αναφέρεται. Το τελευταίο πράγμα που χρειαζόμαστε αυτήν τη στιγμή στο χρόνο είναι το Αστυνομικό Τμήμα του Σιάτλ να δαπανήσει τους πόρους του για την αστυνόμευση ομοσπονδιακών υπαλλήλων. Αυτό δεν πρέπει να συμβεί.
Δήμαρχος Durkan: ( 42:59 )
Έχουμε εξαιρετικές εργασιακές σχέσεις με τις τοπικές ομοσπονδιακές αρχές επιβολής του νόμου. Μας βοηθούν σε μια σειρά από πράγματα, αλλά αυτές οι σχέσεις υπονομεύονται εάν αυτό που συμβαίνει στο Πόρτλαντ επρόκειτο να συμβεί εδώ. Γι 'αυτό έφτασα στο DHS, ενώ ο αρχηγός έχει εξαιρετικές εργασιακές σχέσεις με όλες τις ομοσπονδιακές υπηρεσίες εδώ. Γι 'αυτό επιμείναμε ότι εάν αλλάξει η στάση τους, πρέπει να επικοινωνήσουν με τον Chief Best. Είναι υπεύθυνη για τη δημόσια ασφάλεια για την πόλη του Σιάτλ. Έχει εξαιρετικές εργασιακές σχέσεις με ανθρώπους εδώ και σε ολόκληρη τη χώρα. Και όχι μόνο από σεβασμό, αλλά από την ικανότητα να κάνεις τη δουλειά σου, αυτό είναι το έξυπνο πράγμα που πρέπει να κάνεις.
Ομιλητής 1: ( 43:40 )
[ακούγεται 00:43:40] συνέχεια;
Ranji: ( 43:43 ) Ο
δήμαρχος Durkan, μιλώντας στο DHS, έχει διαβεβαιώσει ότι αυτό που συνέβαινε στο Πόρτλαντ και δεν θα συμβεί εδώ; Ότι οι άνθρωποι δεν θα αρπαχθούν από το δρόμο και δεν θα βγουν σε ένα φορτηγό χωρίς σήμανση;
Δήμαρχος Durkan: ( 43:55 ) Οι
συνομιλίες μου ήταν ότι δεν είχε σχέδια να μεταφέρει ομοσπονδιακούς πράκτορες στο Σιάτλ. Μας διαβεβαίωσε ότι αν αλλάξει, θα ειδοποιήσει τον Αρχηγό Καλύτερο και εγώ. Και είπε ότι δεν είδε ότι τα κτίρια βρίσκονται κάτω από την ίδια περιοχή απειλής. Μετά από αυτό, μάθαμε ότι υπήρχαν περιορισμένοι πράκτορες σε κατάσταση αναμονής. Και πάλι, επιστρέφοντας στην ερώτηση του David [Chromin 00:44:17], μπορούμε να λάβουμε διαβεβαιώσεις, αλλά όπως είπε ο Ronald Reagan, εμπιστευόμαστε, αλλά επαληθεύουμε. Και μέρος της επαλήθευσής μας ήταν ότι είχαμε, Pete Holmes, Dan [Sadeburg 00:44:28] και Bob Ferguson, εξετάζοντας τη νομική ανακούφιση που θα μπορούσαμε να είμαστε σίγουροι ότι εάν οι ομοσπονδιακοί πράκτορες αρχίσουν να κάνουν αυτό που κάνουν Πόρτλαντ, μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι αυτό δεν θα συμβεί εδώ.
Ομιλητής 1: ( 44:40 ) Η
τελική ερώτηση θα έρθει από τον Simone Del Rosario, [ακούγεται 00: 00: 44: 44]. Simone, το πάτωμα είναι δικό σου.
Simone Del Rosario: ( 44:46 )
Ευχαριστώ, Δήμαρχο. Αναρωτιέμαι αν πιστεύετε ότι η παρουσία ομοσπονδιακών αντιπροσώπων, είτε βρίσκονται σε κατάσταση αναμονής είτε αλλιώς, θα ανταγωνιστεί περαιτέρω τους ανθρώπους που συζητήσατε που είναι στραμμένοι στην καταστροφή, ότι έρχεστε εδώ για έναν αγώνα. Και αν συμβαίνει αυτό, ποιος θα χρησιμοποιούσατε από την κοινότητα για να προσπαθήσετε να υποβαθμίσετε έτσι ώστε οι ομοσπονδιακοί πράκτορες να μην έλκονται για να απαντήσουν;
Δήμαρχος Durkan: ( 45:10 ) Το
πιστεύω 100%. Νομίζω ότι αυτό είναι δύο πλευρές που κλίνουν σε έναν αγώνα, που θα μπορούσε να γίνει μια αυτοεκπληρούμενη προφητεία. Αυτό που συμβαίνει στο Πόρτλαντ δεν έδειξε μόνο μια εχθρική στάση, αλλά σχεδόν την επιθυμία να συμβεί το βράδυ, μετά το βράδυ, μετά το βράδυ. Και είναι τα μικρά πράγματα στα μεγάλα πράγματα. Για παράδειγμα, προσπαθούμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε, αφού υπάρξει καταστροφή ιδιοκτησίας που βοηθάμε μια επιχείρηση να αποκατασταθεί, να αφαιρέσουμε γκράφιτι, να επιστρέψουμε τα πράγματα όσο το δυνατόν πιο φυσιολογικά. Έχετε παρατηρήσει ότι το ομοσπονδιακό δικαστήριο κάθε βράδυ, το διατηρούν σκόπιμα καθώς καλύπτεται από γκράφιτι. Έχουν μάχες όπου βγαίνουν και χρησιμοποιούν δακρυγόνα, αλλά ποτέ δεν συλλαμβάνουν κανέναν. Άρα ανησυχώ πολύ.
Δήμαρχος Durkan: ( 45:59 )
Και αυτό που με ανησυχεί είναι οι άνθρωποι που τείνουν σε έναν αγώνα που πιστεύω ότι το έθεσαν ο Omari Solsbury, δεν είναι διαδηλωτές. Θέλουν άμεση δράση. Και νομίζω ότι θέλουν άμεση, βίαιη και καταστροφική δράση. Και αν δεν έχουν κανέναν να πολεμήσουν, δεν υπάρχει μάχη. Και γι 'αυτό νομίζω ότι είναι τόσο επικίνδυνο να έχουμε αυτή την κλιμάκωση με ομοσπονδιακούς πράκτορες να φουσκώνουν και να κλιμακώνονται. Θα ήθελα να επισημάνω ότι εδώ στο Σιάτλ, όταν καταφέραμε να καθαρίσουμε ότι η περιοχή του Κάπιτολ Χιλ είχαμε πολλές διαμαρτυρίες, ειρηνική διαμαρτυρία. Αρχίσαμε να έχουμε τη δραστηριότητα καταστροφής ιδιοκτησίας όταν το Πόρτλαντ άρχισε να κλιμακώνεται.
Δήμαρχος Durkan: ( 46:37 )
Και μπορείτε να δείτε τις επικοινωνίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τους ανθρώπους εδώ που είναι στραμμένοι στην καταστροφή, επικοινωνώντας με τους ανθρώπους στο Πόρτλαντ. Μερικές φορές ταξιδεύετε στο Πόρτλαντ και επιστρέφετε. Και τα social media τους είναι να ξεκινήσουμε τον αγώνα εδώ στο Σιάτλ. Αυτό είναι που με ανησυχεί περισσότερο. Ότι έχοντας αυτήν την ομοσπονδιακή παρουσία, θα κλιμακώσει τα πράγματα σε μια στιγμή που ο Αρχηγός του θα πει, «Πρέπει να θεραπεύσουμε. Πρέπει να βρούμε μια πορεία προς τα εμπρός, ώστε να μπορούμε να επικεντρωθούμε σε αυτές τις συστημικές αλλαγές για την αλλαγή γενεών ».
Δήμαρχος Durkan: ( 47:09 )
Όσο βρισκόμαστε σε αυτήν την αντιδραστική λειτουργία, αυτό δεν μπορεί να συμβεί. Και πάλι, καλώ όλους, εάν πρόκειται να διαμαρτυρηθούν, να το κάνετε ειρηνικά. Έχουμε δει πορείες 60.000 ανθρώπων όπου δεν σημειώθηκε καταστροφή περιουσίας, όπου η αστυνομία δεν χρειαζόταν καν. Αλλά τότε είδαμε 150 άτομα να προκαλούν ανείπωτες ζημιές, τραυματίζουν αξιωματικούς, ξεκινούν πυρκαγιές. Και αυτό που θέλω να πω στο Σιάτλ είναι: «Σηκώστε τις φωνές σας και διαμαρτυρήστε, αλλά κάντε το ειρηνικά». Και ζήτησα από όλους να καταγγείλουν αυτό που έχουμε δει. Υπάρχουν ορισμένοι που υποστηρίζουν ότι «Κάθε μορφή διαμαρτυρίας είναι νόμιμη». Καταστροφή περιουσιακών στοιχείων, και πυρκαγιές, τραυματίζοντας αξιωματικούς και τραυματίζοντας ανθρώπους που βρίσκονται δίπλα, αυτό δεν είναι διαμαρτυρία Αυτή είναι άμεση, καταστροφική και βίαιη δραστηριότητα.
Ομιλητής 1: ( 48:02 )
Παρακολούθηση;
Simone Del Rosario: ( 48:03 )
Σας ευχαριστώ, δήμαρχος. Η συνέχεια μου είναι για το Chief Best. Το έχετε καταστήσει αρκετά σαφές στο συμβούλιο που ανησυχείτε για τα εργαλεία που έχουν αφήσει για να είναι σε θέση το τμήμα σας να προστατεύει τη ζωή και την περιουσία και τους αξιωματικούς σας στο κέντρο αυτό το Σαββατοκύριακο. Αναρωτιέμαι αν τα πράγματα είναι άσχημα, χρειάζεστε τους ομοσπονδιακούς πράκτορες για μια σωστή απάντηση στην πόλη, δεδομένου του εργαλείου που πρέπει να απαντήσει το αστυνομικό τμήμα του Σιάτλ;
Chief Best: ( 48:28 )
Γεια σου Simone, νομίζω ότι αυτή η ερώτηση έχει τεθεί και απαντηθεί πολλές φορές σήμερα. Δεν έχουμε ζητήσει και δεν πρόκειται να ζητήσουμε ομοσπονδιακή βοήθεια σε αυτά τα θέματα. Θα επεξεργαστούμε τις παραμέτρους όπως έχουν οριστεί. Νομίζω ότι είναι πολύ ξεκάθαρο σε όλους ότι νομίζω ότι είναι προβληματικό να απαγορεύεται η πλήρης απαγόρευση χωρίς να λαμβάνεται υπόψη το πότε θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν κατάλληλα τα εργαλεία. Θα το πω αυτό. Τούτου λεχθέντος, δεν ψάχνουμε να ζητήσουμε ομοσπονδιακούς πράκτορες εδώ. Όπως σημείωσε ο δήμαρχος, δεν θέλουμε να κλιμακώσουμε τα γεγονότα, έτσι ώστε να έχουμε μια επανάληψη ή αυτό που βλέπουν στο Πόρτλαντ.
Ομιλητής 1: ( 49:09 )
Ευχαριστώ, κύριε . Με αυτό ολοκληρώσαμε τώρα το τμήμα Q&A της σημερινής συνέντευξης τύπου. Εκτιμώ την κατανόηση όλων που δεν είχαν την ευκαιρία να κάνουν μια ερώτηση σήμερα. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας αν μου στείλετε ένα email. Δήμαρχος, τυχόν σκέψεις κλεισίματος;
Δήμαρχος Durkan: ( 49:22 )
Ναι. Θέλω απλώς να επιστρέψω στην τελευταία ερώτηση. Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι μια πιο σταθερή απάντηση θα οδηγήσει στην αποκατάσταση της ειρήνης. Και πιστεύω ότι αυτό που έχουμε δει στο Πόρτλαντ δεν ισχύει. Αν έχουμε δει τι συνέβη εκεί νύχτα, μετά από νύχτα, μετά από νύχτα, δεν θα γίνει το Πόρτλαντ ασφαλέστερο. Δεν έκανε τους διαδηλωτές πιο ασφαλείς. Δεν έχει κάνει το δικαστήριο τους πιο ασφαλές. Στην πραγματικότητα, έχει κλιμακώσει τη βία, όχι μόνο σε αυτό το δικαστήριο, αλλά και σε τετράγωνα γύρω από αυτό το δικαστήριο. Γι 'αυτό και πάλι, θέλω απλώς να προτρέψω, να επιστρέψουμε στον τρόπο με τον οποίο ξεκίνησαν αυτές οι εξεγέρσεις και τιμούσαν, η δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ. Και θυμηθείτε τι αντιπροσώπευε στους ανθρώπους, όχι μόνο στο Σιάτλ, αλλά και σε αυτό το έθνος. Και ο υπολογισμός που έχουμε τώρα σε αυτό το έθνος σχετικά με την ανάγκη να είμαστε ειλικρινείς και να αναγνωρίσουμε τη συνενοχή του συστήματος σε γενιές συστημικών ανισοτήτων και ρατσισμού. Και για να αλλάξετε ότι πρέπει να αλλάξετε τα συστήματα. Πρέπει να φτάσετε στο σημείο όπως ρωτήθηκε προηγουμένως πού μπορούμε πραγματικά να κάνουμε τις αλλαγές που θα κάνουν γενεές αλλαγές.
Δήμαρχος Durkan: ( 50:33 )
Όσο ανταποκρινόμαστε στη βία και τις διαμαρτυρίες, χάνουμε τους πόρους που πρέπει να θεραπεύσουμε. Προτρέπω λοιπόν όλους να συνεχίσουν να μας προκαλούν, να συνεχίσουν να μας κάνουν καλύτεροι, να συνεχίσουν να απαιτούν αυτό που νομίζετε ότι είναι σωστό. Αλλά παρακαλώ, όχι μόνο αυτό το Σαββατοκύριακο, αλλά κάθε μέρα και κάθε βράδυ, κάντε το ειρηνικά. Προσφέρετε ο ένας στον άλλο κάποια αγάπη και κάποια ελπίδα. Αφήστε το Σιάτλ να είναι αυτή η πόλη του έθνους που μπορεί να δείξει πώς θεραπεύουμε καθώς βελτιώνουμε τους εαυτούς μας. Θέλω λοιπόν να ευχαριστήσω όλους που ήταν εδώ. Θέλω πραγματικά να ευχαριστήσω τον Chief Best και Chief Scoggins και όλους τους άντρες και τις γυναίκες που εργάζονται για την Αστυνομική Υπηρεσία του Σιάτλ και την Πυροσβεστική Υπηρεσία του Σιάτλ. Που εμφανίζονται κάθε μέρα σε κάθε μέρος αυτής της πόλης στις πιο δύσκολες συνθήκες, αυτή η πόλη έχει αντιμετωπίσει ποτέ. Ξεκινώντας με μια παγκόσμια πανδημία που επιδεινώνεται μέρα με τη μέρα και την οικονομική ύφεση και την κρίση που έπληξε τόσους πολλούς ανθρώπους. Και τώρα υπολογίζουμε πολιτικά δικαιώματα στους δρόμους μας.
Δήμαρχος Durkan: ( 51:39 )
Αυτές είναι οι πιο δύσκολες στιγμές που είχε ποτέ η πόλη μας. Δεν υπάρχει κανένας αρχηγός της αστυνομίας, κανένας αρχηγός πυρκαγιάς, κανένας δήμαρχος που θα αλλάξει τα πάντα μια μέρα στην άλλη. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να ανταποκριθούμε με τον σωστό τρόπο για να κάνουμε τις αλλαγές που χρειαζόμαστε, αλλά πρέπει να το κάνουμε μαζί. Χρειαζόμαστε την πόλη του Σιάτλ να έρθει μαζί αν θέλουμε πραγματικά να προχωρήσουμε.
Δήμαρχος Durkan: ( 51:59 )
Ελπίζω λοιπόν να έχετε όλοι ένα καλό Σαββατοκύριακο. Θυμηθείτε ότι είναι μια πανδημία και επιδεινώνεται. Παρακαλώ, παρακαλώ, κρατήστε τη φυσική σας απόσταση, φορέστε τη μάσκα σας, πλύνετε τα χέρια σας. Εάν είστε άνω των 60 έως 65 ετών ή έχετε ευάλωτη κατάσταση, μην βγείτε εκτός εάν χρειαστεί. Και αν πρόκειται να απολαύσετε τον όμορφο καιρό, κάντε το από απόσταση. Δεν έχετε μπάρμπεκιου πίσω αυλή με πολλά άτομα. Κάνετε συχνά τις μικρές μας επιχειρήσεις, αγωνίζονται και έχουν κρεμαστεί. Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να τα απολαύσουμε. Είναι ένας λόγος που ανοίξαμε πεζοδρόμια και δρόμους, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να απολαύσουν εστιατόρια σε εξωτερικούς χώρους. Υποστηρίξτε ο ένας τον άλλον, αγαπήστε ο ένας τον άλλον. Νομίζω ότι θα περάσουμε από το Σιάτλ, αλλά έχουμε μερικές δύσκολες μέρες μπροστά. Ευχαριστώ πολύ.
 
Πρόσφατες δημοσιεύσεις
           
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου