Τρίτη 18 Αυγούστου 2020

Rev. Biden - Τζον Λιούις ειπε:Η ψηφοφορία είναι το πιο ισχυρό εργαλείο μη βίαιο εργαλείο που έχετε.

 


Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο

Δοκιμάστε το Rev δωρεάν και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, λεζάντας και υπότιτλων.https://www.rev.com/blog/transcripts/cardi-b-interviews-joe-biden-transcript/amp?__twitter_impression=true

Συνέντευξη Cardi B Μεταγραφή Joe Joe

Συνέντευξη Cardi B Μεταγραφή Joe Joe

Cardi B: ( 00:05 )
Ω, σκατά. Είναι [ακουστό 00:00:07] πραγματικό;

Joe Biden: ( 00:08 )
Τι κάνεις;

Cardi B: ( 00:09 )
Γεια Μπάιντεν, πώς είσαι;

Joe Biden: ( 00:10 )
Πώς είσαι; Το όνομα είναι Joe.

Cardi B: ( 00:14 )
Γεια σας, Joe.

Joe Biden: ( 00:16 )
Γεια, [crosstalk 00:00:16] στην πραγματικότητα, προσέξτε με και την κόρη μου. Η αγάπη της ζωής μου, η ζωή της αγάπης μου. Είναι οπαδός σας.

Ashley Biden: ( 00:22 )
Γεια σου, πώς είσαι;

Cardi B: ( 00:23 )
Γεια σου, πώς είσαι;

Joe Biden: ( 00:23 )
Αυτό είναι [Ashley 00:00:24].

Ashley Biden: ( 00:24 )
Καλό. Πώς είσαι?

Cardi B: ( 00:26 )
Είμαι καλός [crosstalk 00:00:26].

Joe Biden: ( 00:26 )
Ξέρετε το ψευδώνυμο που έδωσε στον πατέρα της όταν μεγάλωνε; Θα με καλούσε Joey B. Έτσι μπορεί να είμαστε συγγενείς ή κάτι τέτοιο [crosstalk 00:00:33].

Ashley Biden: ( 00:33 )
Ναι. Cardi B, Joey B [crosstalk 00:00:35]. Είμαι ένας τεράστιος ανεμιστήρας [crosstalk 00:00:37] και ήθελα απλώς να πω [crosstalk 00:00:38] γεια.

Cardi B: ( 00:39 )
Κάνεις ... Νιώθω τόσο τρελός, γιατί νιώθω σαν να είμαι λίγο αργά. Αλλά Μπάιντεν, επιτρέψτε μου να σας πω κάτι. Όταν έχεις παιδιά την ηλικία μου, όπως αυτή της ηλικίας μου, δύο ετών. Το πρόγραμμά σας δεν πηγαίνει ποτέ όπως έχει προγραμματιστεί. Ξέρεις τι λέω?

Joe Biden: ( 00:52 )
Μου το λέτε.

Cardi B: ( 00:53 )
Πήγα να κοιμηθώ νωρίς…

Joe Biden: ( 00:54 )
Έχω τέσσερα παιδιά, πέντε εγγόνια. Ελα. Είμαι ειδικός. Καταλαβαίνω για τα παιδιά. Το πιο σημαντικό πράγμα στον κόσμο. Έρχονται πρώτα.

Cardi B: ( 01:03 )
Ναι, σίγουρα. Πάντα. Τα κλωτσάω πρώτα, περίοδος.

Joe Biden: ( 01:08 )
Κρατήστε το έτσι.

Cardi B: ( 01:09 )
Λοιπόν, Τζο, άκουσα ότι έχετε κάποιες ερωτήσεις για μένα.

Joe Biden: ( 01:13 )
Ω, έχω κάποιες ερωτήσεις για σένα. Πρώτα απ 'όλα, θέλω να σας συγχαρώ, το εξώφυλλο του Elle. Σας λέω, αυτό είναι πολύ καλό. Είναι πολύ μεγάλη στιγμή. Νούμερο ένα, δεν με εκπλήσσει ότι είστε στο εξώφυλλο. Αλλά το νούμερο δύο, ευχαριστώ για τη γενναιοδωρία σας, που ασχολείται με άτομα που πάσχουν από COVID. Υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι που έχουν περιττό πρόβλημα, οι οποίοι έχουν ανάγκη να έχουν πεθάνει όταν δεν έπρεπε, εάν είχαμε λάβει τις προφυλάξεις που χρειαζόμασταν. Και σας ευχαριστώ, έχετε μια γενναιόδωρη καρδιά. Έχετε μια γενναιόδωρη καρδιά. Και [crosstalk 00:01:44] αυτό που ήθελα να μάθω ήταν, πες μου, ποιο είναι το κύριο ενδιαφέρον σου, όσον αφορά αυτές τις εκλογές;

Cardi B: ( 01:51 )
Έχω μια ολόκληρη λίστα με πράγματα που θέλω, και εύχομαι, και θέλω να κάνει ο επόμενος πρόεδρος μας για εμάς. Όμως, πρώτα στην αρχή, επιτρέψτε μου [ακούγεται 00:02:02]. Θέλω απλώς τον Τραμπ. Ξέρεις τι λέω? Αισθάνομαι σαν το στόμα του να μας μπερδεύει. Δεν θέλω να μου πει ψέματα. Δεν θέλω… Αντιμετωπίζουμε μια πανδημία αυτή τη στιγμή, σωστά; Και θέλω απλώς απαντήσεις. Θέλω να μάθω πότε τελείωσε. Θέλω να επιστρέψω στη δουλειά μου. Θέλω να είμαι σε θέση να πάω έξω. Θέλω να μην μπορώ να αισθάνομαι ότι είμαι παγιδευμένος στο σπίτι μου. Και, αλλά δεν θέλω κάποιος να μου πει ψέματα και να μου πει ότι είναι εντάξει να βγεις έξω. Είναι εντάξει να μην φοράτε μάσκα. Ότι όλα θα πάνε καλά.

Cardi B: ( 02:35 )
Όχι, θέλω ένα χρονοδιάγραμμα για το πότε τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα. Θέλω ένας πρόεδρος να μου πει ποια είναι τα βήματα για να βελτιωθούμε, εκτός από τη λήψη προφυλάξεων, όπως με τις μάσκες και την καραντίνα μας. Χρειάζομαι κάποιον να μου πει: «Αυτό θα τελειώσει όταν βρούμε αυτή τη θεραπεία. Γι 'αυτό παίρνει τόσο πολύ. Γι 'αυτό και άλλες χώρες κάνουν καλύτερα από τη δική μας όταν πρόκειται για αυτή την πανδημία. " Χρειάζομαι κάποιον να μου πει την αλήθεια, την σκληρή αλήθεια.

Cardi B: ( 03:08 )
Και, επίσης, φυσικά θέλω δωρεάν Medicare. Και γι 'αυτό είναι σημαντικό να έχετε δωρεάν Medicare, γιατί κοιτάξτε τι συμβαίνει τώρα. Βλέπετε γιατί έπρεπε να έχουμε δωρεάν Medicare για μεγάλο χρονικό διάστημα. Φυσικά, πιστεύω ότι χρειαζόμαστε δωρεάν εκπαίδευση στο κολέγιο, αυτό είναι το δεύτερο. Και, θέλω οι μαύροι να σταματήσουν να σκοτώνονται και να μην δικαιούνται γι 'αυτό. Το κουράζομαι. Το έχω κουραστεί, θέλω απλώς πιο αυστηρούς νόμους, που είναι δίκαιοι για τους μαύρους πολίτες, και είναι δίκαιο και για τους μπάτσους. Αν σκοτώσεις κάποιον που δεν έχει όπλο, πηγαίνεις στη φυλακή. Ξέρεις τι? Αν σκοτώσω κάποιον, πρέπει να πάω στη φυλακή. Πρέπει επίσης να πας στη φυλακή.

Cardi B: ( 04:00 )
Αυτό θέλω, και είναι τόσο λυπηρό που πρέπει να συμβεί μια πανδημία, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να ανοίξουν τα μάτια τους για να δουν τι είδους άτομα αντιμετωπίζουν. Ξέρεις τι λέω? Ήταν σαν, μπερδεύετε πραγματικά τους ανθρώπους. Μια μέρα τους λέτε ότι αυτό δεν είναι τίποτα, ότι οι άνθρωποι πρέπει να σταματήσουν να δοκιμάζονται, επειδή πρόκειται να το πάρουν ούτως ή άλλως. Το επόμενο πράγμα που ξέρετε ότι έχετε μια μάσκα στο πρόσωπό σας, και παίζετε πραγματικά παιχνίδια, όχι μαζί μας, όχι οι wokes. Παίζετε παιχνίδια με τους ανθρώπους που σας υποστηρίζουν ... Όλα αυτά πρέπει να συμβούν, αυτά τα τρελά πράγματα που πρέπει να συμβούν ώστε να ανοίξουν τα μάτια τους τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Joe Biden: ( 04:39 )
Λοιπόν, δεν χρειάζεται να συμβεί. Για παράδειγμα, το 2016 εάν 18 έως 23 ή τεσσάρων ετών ψήφισαν στο ίδιο ποσοστό με τον υπόλοιπο πληθυσμό, θα είχαμε τη Χίλαρι Κλίντον, όχι αυτόν. Η ψηφοφορία έχει σημασία. Γι 'αυτό συνεχίζετε να μιλάτε στους ανθρώπους για την ανάγκη ψήφου. Η ψηφοφορία έχει σημασία. Έχει σημασία πολύ. Και έτσι, πρέπει να πάρουμε… Κοίτα, η γενιά, η γενιά σου και οι νέοι χιλιετίες πέρα ​​από αυτό, μπορούν να το αποκτήσουν. Μπορούν να κατέχουν αυτό το αποτέλεσμα και μπορούν να κατέχουν αυτό που θα συμβεί στις επόμενες εκλογές. Είναι αυτοί που μπορούν να αλλάξουν δραματικά τα πράγματα, αν εμφανιστούν και ψηφίσουν. Πείτε μου τι σας λένε οι θαυμαστές σας όταν επικοινωνούν μαζί σας στο διαδίκτυο. Για τι ανησυχούν περισσότερο;

Cardi B: ( 05:28 )
Προφανώς δωρεάν εκπαίδευση στο κολέγιο, δωρεάν Medicare, ειδικά τώρα που οι άνθρωποι αρρωσταίνουν από αριστερά προς τα δεξιά, από αριστερά προς τα δεξιά. Και γι 'αυτό συνεχίζω να λέω στους ανθρώπους, γιατί μερικές φορές οι άνθρωποι έχουν προβλήματα στην κοινότητά τους. Απλώς αναρωτιούνται, για παράδειγμα, πολλά προγράμματα afterschool με τα οποία μεγάλωσα, δεν υπάρχουν πια πολλά προγράμματα afterschool, στην κουκούλα μου.

Joe Biden: ( 05:53 )
Σωστά. Πουθενά [crosstalk 00:05:55].

Cardi B: ( 05:55 )
Οι άνθρωποι αναρωτιούνται, γιατί; Γιατί αυτό?

Joe Biden: ( 05:58 )
Επειδή οι άνθρωποι δεν θέλουν να πληρώσουν τους φόρους γι 'αυτό, και γι' αυτό το όλο θέμα για το κακό της κυβέρνησης ήταν τόσο μειωμένο για τα πράγματα που πραγματικά έχουν σημασία για εσάς και εμένα ... Έκανα πολύ καθώς και ανύπαντρος μπαμπάς όταν η γυναίκα και η κόρη μου σκοτώθηκαν, και είχα δύο αγόρια που επέζησαν από αυτό το ατύχημα. Δεν είχα τα χρήματα για να φροντίσω κάποιον να φροντίσει τα παιδιά μου. Δόξα τω Θεώ είχα την αδερφή μου και τον αδελφό μου και τη μητέρα μου που με βοήθησαν Η αδερφή μου μετακόμισε μαζί μου, μαζί της και του συζύγου της. Αλλά κοιτάξτε όλους τους ανθρώπους που δεν έχουν τέτοιου είδους βοήθεια.

Cardi B: ( 06:28 )
Και θέλετε να μάθετε κάτι; Μιλώντας σε σας, είμαι πάντα τόσο επικεντρωμένος στην εκπαίδευση Medicare και στο κολέγιο και ποτέ δεν σκέφτηκα πόσο σημαντική είναι η φροντίδα των παιδιών. Ξέρεις τι λέω? Γιατί, νομίζω ότι κανείς δεν έχει περισσότερα κίνητρα από μια μαμά Κανείς δεν θέλει να πάει και να βγάλει εκεί έξω και να πάρει αυτά τα χρήματα για το παιδί τους. Μόλις γίνετε μαμά, αλλάξατε εντελώς. Η νοοτροπία σας άλλαξε εντελώς, αλλά είναι, πώς πρέπει να το κάνετε αυτό όταν μάλλον δεν έχετε μπέιμπι σίτερ για το παιδί σας; Και εγώ, ευτυχώς για μένα, μπορώ να κάνω τη μητέρα μου να φροντίζει το παιδί μου. Αλλά πολλοί άνθρωποι, η μαμά δεν μπορεί να συνταξιοδοτηθεί και να φροντίσει τα παιδιά τους. Η μαμά τους [crosstalk 00:07:12] πρέπει να δουλέψει επίσης.

Joe Biden: ( 07:14 )
Ένα από τα πράγματα που θαυμάζω για σένα, είναι να συνεχίζεις να μιλάς για αυτό που αποκαλώ ίδια. Απλώς αξιοπρέπεια, δικαιοσύνη. Αντιμετώπιση ανθρώπων με σεβασμό. Ο Τζον Λιούις είπε: «Η ψηφοφορία είναι το πιο ισχυρό μη βίαιο εργαλείο που έχετε. Χρησιμοποιήστε τη δύναμη για αλλαγή για την αλλαγή που θέλετε ψηφίζοντας. " Κοίτα, είμαι πολύ μεγαλύτερος από εσάς, για να δηλώσω το προφανές. Όταν ήμουν στο λύκειο, αυτό που συνέβη ήταν ότι το κίνημα πολιτικών δικαιωμάτων μόλις ξεκίνησε. Και τι έγινε? Μαζί ήρθε ο Bull Connor και τα σκυλιά του. Σκέφτηκε ότι επρόκειτο να οδηγήσει ένα ξύλινο πάσσαλο στην καρδιά του κινήματος των πολιτικών δικαιωμάτων.

Joe Biden: ( 07:50 )
Αλλά όταν όλοι αυτοί οι άνθρωποι που ποτέ δεν συνειδητοποίησαν, δεν είδαν ποτέ πριν τι συνέβαινε στο Νότο, ζούσαν σε μέρη όπου υπήρχαν πολύ λίγοι μαύροι, δεν γνώριζαν μαύρους. Ξαφνικά είδαν τον Bull Connor με σκύλους να σκάνε τα ρούχα των μαύρων γυναικών, τις ηλικιωμένες γυναίκες να πηγαίνουν στην εκκλησία, και τα παιδιά να γκρεμίζονται με εύκαμπτους σωλήνες και το δέρμα τους να σκίζεται. Ξαφνικά, όπως είπε ο Δρ Κινγκ, είχαμε τη δεύτερη χειραφέτηση. Είχαμε το νόμο για τα δικαιώματα ψήφου και το νόμο για τα πολιτικά δικαιώματα. Άλλαξε τα πράγματα, γιατί οι άνθρωποι είπαν, «Ω Θεέ μου, αυτό συμβαίνει.

Joe Biden: ( 08:22 )
Νομίζω ότι σας άκουσα να λέτε κάπου σύμφωνα με όσα έχω πει, αυτό το κινητό έχει αλλάξει την Αμερική. Γιατί τι συμβαίνει τώρα; Βρισκόμαστε σε ένα σημείο όπου κάποιο γενναίο παιδί, 15 ετών μπορεί να σταθεί εκεί, και για συνολικά οκτώ λεπτά και 46 δευτερόλεπτα τραβάμε μια φωτογραφία ενός μαύρου άνδρα του οποίου την οικογένεια γνωρίζω και συνάντησα και καταλάβαινα και πέρασα χρόνο με , και τον είδα να δολοφονείται βάναυσα, να δολοφονηθεί βάναυσα. Και άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έλεγαν, «Θεέ μου». … Ότι πραγματικά συμβαίνει, γιατί δεν είμαι σε μια γειτονιά έτσι. Δεν έρχομαι από μέρος. Και τώρα μαντέψτε τι; Απαιτούν αλλαγή.

Cardi B: ( 08:59 )
Μαύροι άνθρωποι, δεν ζητάμε συμπάθεια, δεν ζητάμε φιλανθρωπία. Ζητάμε απλώς ισότητα.

Joe Biden: ( 09:08 )
Αυτό είναι.

Cardi B: ( 09:10 )
Ζητούμε δικαιοσύνη και ζητούμε δικαιοσύνη. Αυτό είναι όλο. Νιώθω ότι όλα όσα ζητούν οι άνθρωποι ερμηνεύονται με πολύ διαφορετικό τρόπο. Όχι, είναι απλό. Θέλουμε απλώς δικαιοσύνη. Αυτό είναι όλο. Θέλουμε δικαιοσύνη. Θέλουμε να νιώθουμε σαν Αμερικανοί. Θέλουμε ισότητα.

Joe Biden: ( 09:31 )
Φέρε με με σεβασμό [crosstalk 00:09:31].

Cardi B: ( 09:31 )
Οι άνθρωποι θέλουν… Ναι, με σεβασμό.

Joe Biden: ( 09:34 )
Σεβασμός. Εκεί νομίζω ότι βλέπετε ένα πραγματικό… Κοίτα, έχω έναν φίλο που είναι μέλος του Κογκρέσου στο Μισισιπή, τον Bennie Thompson και έναν πολύ γνωστό κογκρέσο, έναν Αφροαμερικανό. Μου τηλεφώνησε πριν από δύο εβδομάδες. Είπε, «Τζο, μόλις ήρθα από μια διαμαρτυρία στο Μισισιπή», και είπε, «και κοίταξα εκεί έξω, και υπήρχαν…» Ξεχνώ πόσους ανθρώπους. Είπε, «Υπήρχαν πολλά λευκά παιδιά που βαδίζουν ως μαύρα παιδιά. Αυτός είναι ο Μισισιπή Τζο, τα πράγματα αλλάζουν τον Τζο. " Ο λόγος που είμαι τόσο αισιόδοξος είναι λόγω της γενιάς σας. Είστε η πιο έξυπνη, η πιο μορφωμένη, η λιγότερο προκατάληψη και η πιο αφοσιωμένη γενιά στην αμερικανική ιστορία και θα αλλάξετε τα πράγματα. Θα τα αλλάξετε. Είστε ο λόγος που έχω τόσο απίστευτη ελπίδα. Πραγματικα το εννοω. Δεν προσπαθώ να είμαι καλός. Είναι γεγονός. Αυτό θα αλλάξει τα πράγματα.

Joe Biden: ( 10:25 )
Ο υπόλοιπος κόσμος μας κοίταζε πάντα. Γιατί μας κοίταξαν; Όχι γιατί είμαστε τόσο ισχυροί, αλλά η δύναμη του παραδείγματος μας. Κοίτα τι βλέπουν τώρα με αυτόν τον πρόεδρο. Προωθεί κυριολεκτικά το μίσος, προωθεί την προκατάληψη, προωθεί τον ρατσισμό, μιλάει για προστασία της σημαίας της Συνομοσπονδίας όταν η Μισισιπή την βγάζει από τη σημαία τους και την υπερασπίζεται. Μιλά για στατιστικά. Θέλω να πω, τι είναι αυτό, όλα σχετικά με το παιχνίδι να κάνουν τους ανθρώπους να μισούν ο ένας τον άλλον, γιατί έτσι κερδίζει, διαιρώντας μας. Αλλά θα το αλλάξετε. Η γενιά σας αλλάζει. Το κάνετε ήδη.

Cardi B: ( 11:04 )
Η νέα γενιά, οι θαυμαστές μου, οι λαοί μου. Και είναι, γι 'αυτό πρέπει να βγούμε και να ψηφίσουμε. Γνωρίζω ότι η νέα γενιά αυτή τη στιγμή, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είμαστε τόσο πρόθυμοι να κερδίσουμε χρήματα, να δούμε έναν συγκεκριμένο τρόπο, να έχουμε στυλ, κουτσομπολιό διασημοτήτων. Και είναι, γιατί να μην κάνουμε μια αλλαγή για πραγματική και απλή ψήφο;

Joe Biden: ( 11:27 )
Και στις προκριματικές συνέχισαν να λένε, «Λοιπόν, δεν ψηφίζουν πολλοί άνθρωποι. Ο Μπάιντεν δεν θα ενθουσιάσει κανέναν. " Είχαμε τη μεγαλύτερη προσέλευση στις πρωτοβάθμιες, ποτέ. Οι άνθρωποι είναι έτοιμοι. Είναι έτοιμοι και ξέρουν ότι μπορούμε να το αλλάξουμε. Αλλά κοίτα, υπάρχουν πολλά, αλλά βασίζουμε πραγματικά σε άτομα σαν κι εσένα. Και επιτρέψτε μου να σας πω κάτι, ότι ο αμερικανικός λαός δεν έχει, ποτέ, ποτέ απογοητεύσει τη χώρα τους, δίνοντας μισή ευκαιρία. Ποτέ. Και έχουν χτυπηθεί από την εταιρική Αμερική, ειδικά από αυτόν τον πρόεδρο, και από τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να συνεχίσει να το διαιρεί. Απευθύνεται στην απόλυτη προκατάληψη ορισμένων από εκείνους της κοινότητας που δεν έχουν χρήματα και απλώς απευθύνει έκκληση για την προκατάληψή τους. Μιλάει μίσος. Πρέπει να το σταματήσουμε.

Cardi B: ( 12:13 )
Προκατάληψη, είναι τόσο επικίνδυνο. Θα μπορούσε να είναι μια αρχή εμφυλίου πολέμου. Κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται άβολα γύρω από διαφορετικούς ανθρώπους. Κανείς δεν θέλει να αισθάνεται στοχευμένος. Κανείς δεν θέλει εχθρότητα. Θέλουμε απλώς το καλύτερο για εμάς. Όλοι θέλουν μόνο το καλύτερο για τον εαυτό τους, στο μέλλον [crosstalk 00: 00: 12: 33].

Joe Biden: ( 12:34 )
Αυτό είναι ακριβώς σωστό [crosstalk 00:12:34].

Cardi B: ( 12:35 )
[δεν ακούγεται 00:12:34]. Δεν θέλω να ζήσω για να πω στο παιδί μου: «Πρέπει να προσέχετε να πάτε στο κατάστημα. Μην φοράτε αυτό, αυτόν τον συγκεκριμένο τύπο ρούχων. Μην φοράτε μάσκα. Μην φοράτε φούτερ. Παρακαλώ, μην σταματήσετε. " Δεν το θέλουμε αυτό, και δεν θέλω να αισθάνομαι έναν συγκεκριμένο τύπο μίσους, έναν συγκεκριμένο τύπο εχθρότητας για έναν διαφορετικό αγώνα, γιατί νιώθω ότι το κάνουν πιο εύκολο από εμάς. Δεν θέλω να νιώθω έτσι. Κανείς δεν θέλει να νιώσει έτσι. Υποθέτω ότι γιατί δεν μπορούμε απλώς να συνεργαστούμε; Και [crosstalk 00:13:11].

Joe Biden: ( 13:09 )
Μπορούμε.

Cardi B: ( 13:12 )
[δεν ακούγεται 00:13:12] Και ο ρατσισμός υπήρχε πάντα, αλλά νιώθω ότι τώρα υπάρχει πολύ ένταση, και χρειαζόμαστε κάποιον να το καθαρίσει. Είμαι τόσο κουρασμένος από αυτό. [crosstalk 00:13:24].

Joe Biden: ( 13:23 )
Παρεμπιπτόντως, η χώρα πένθος. Και αυτό που βρίσκετε τώρα, είναι η συντριπτική πλειοψηφία του αμερικανικού λαού κατανοεί τι συμβαίνει. Η μαμά μου είχε μια έκφραση. Πείτε, "Τζόεϊ, η μεγαλύτερη αρετή από όλα είναι το θάρρος, γιατί χωρίς θάρρος δεν θα μπορούσατε να αγαπήσετε με εγκαταλελειμμένα και χωρίς θάρρος καμία από τις άλλες αρετές δεν θα υπήρχε." Ήρθε η ώρα για κάποιο θάρρος και το ασκείτε. Εσείς και άλλοι άνθρωποι του μεγέθους σας, που έχετε εκατομμύρια ανθρώπους που σας κοιτάζουν, ασκείστε…

Joe Biden: ( 13:54 )
Cardi, δεν είναι εύκολο για εσάς να το κάνετε αυτό. Θα πάρετε πολλά flack για τα είδη των πραγμάτων που λέτε, αλλά έχετε το θάρρος να σηκωθείτε και να πείτε, "Τώρα είναι η ώρα." … Παρεμπιπτόντως, θα έχουμε, εάν εκλεγώ πρόεδρος, δωρεάν εκπαίδευση στο κολέγιο για τέσσερα χρόνια στο κολέγιο. Όποιος έχει οικογένεια, λιγότερο από 125 grand, θα πάρετε δωρεάν εκπαίδευση. Όλοι παίρνουν δωρεάν εκπαίδευση για το κοινοτικό κολέγιο. Όλοι θέλουν να συνεχίσουν και να γίνουν μαθητευόμενοι, δωρεάν.

Cardi B: ( 14:21 )
Επιτρέψτε μου να σας πω για την εμπειρία μου στο κολέγιο, σωστά;

Joe Biden: ( 14:24 )
Ναι.

Cardi B: ( 14:27 )
Είμαι από τη Νέα Υόρκη. Έτσι, όταν βρίσκεστε στο γυμνάσιο ή το γυμνάσιο, σας δίνουν μια δωρεάν κάρτα μετρό, ώστε να μπορείτε να ταξιδεύετε. Είναι για να μπορέσετε να πάτε στο σχολείο σας, και φυσικά μου έδωσαν δωρεάν γεύμα. Όταν ήμουν στο κολέγιο έπρεπε να βρω δουλειά, γιατί πραγματικά χρειαζόμουν πέντε δολάρια, κάθε μέρα, για να μπορέσω να πάω από το Washington Heights στην Chamber Street και μετά έπρεπε να ταΐσω τον εαυτό μου. Μερικές φορές έπρεπε να περιμένω από τις 13:00 έως τις 21:00, αυτό είναι το πρόγραμμά μου, για να φτάσω στο σπίτι, ώστε να μπορώ να φάω.

Cardi B: ( 15:03 )
Επειδή εκείνη τη στιγμή εκεί, δεν μπορούσα να πάω στο McDonald's. Δεν μπορούσα να πάω σε εστιατόρια γύρω από το Chamber Street στο διάλειμμα μου, και πρέπει να πληρώσετε για μεσημεριανό γεύμα, το σχολικό μεσημεριανό γεύμα εκεί. Λοιπόν, απλά λιμοκτονούσα και ένιωθα τόσο αποθαρρυνμένος. Αισθάνομαι λοιπόν ότι είναι τόσο σημαντικό, να χρηματοδοτώ τους φοιτητές, ενώ αυτοί στο κολέγιο, γιατί αποθαρρύνονται πραγματικά. Και αυτό θέλουν να γνωρίζουν οι άνθρωποι. Οι άνθρωποι θέλουν να μάθουν, μπορείτε να παράσχετε εκπαίδευση στο κολέγιο, αυτό το πρόγραμμα Medicare, χωρίς μεγάλο μέρος των φόρων που βγαίνει από τις επιταγές μας.

Joe Biden: ( 15:43 )
Και ο τρόπος που μπορούμε να πληρώσουμε για όλα αυτά, είναι να κάνουμε πρακτικά πράγματα, όπως να βεβαιωθούμε ότι καμία εταιρεία που δεν κερδίζει θα πρέπει να πληρώσει λιγότερο από 15% φόρο επί των κερδών τους. Κανένας. Μηδέν. Όλοι πρέπει να πληρώσουν το δίκαιο μερίδιό τους. Σας ευχαριστούμε για την προθυμία σας να βοηθήσετε. Υπόσχομαι… Θα κάνω λάθη ως πρόεδρος, αλλά θα παραδεχτώ τα λάθη που κάνω, και δεν θα πρέπει ποτέ να αναρωτιέστε αν θα κρατήσω τον λόγο μου.

Cardi B: ( 16:09 )
Εντάξει.

Joe Biden: ( 16:10 )
Ευχαριστώ.

Cardi B: ( 16:10 )
Θα ήθελα να δω.

Joe Biden: ( 16:12 )
Απλά ελέγξτε με. Δεν έχω σπάσει ποτέ τα λόγια μου, οτιδήποτε έχω πει ότι θα κάνω, ποτέ στη ζωή μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου