Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2021

Rev. Tim Lenderking :Οι υποθέσεις Υεμένης είναι συγκεκριμένες. Είναι γεμάτο προκλήσεις και παγίδες.


Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο

Δοκιμάστε το Rev δωρεάν και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, λεζάντας και υπότιτλων.

Ακολουθήστε μεταγραφές Rev

Αντίγραφο Τύπου του Υπουργείου Εξωτερικών Ned Price 16 Φεβρουαρίου

Αντίγραφο Τύπου του Υπουργείου Εξωτερικών Ned Price 16 Φεβρουαρίου

Ned Τιμή: ( 00:00 ) Η
χρήση της κράτησης ως μόχλευσης αποτελεί απειλή για την ασφάλεια όλων των ατόμων που ταξιδεύουν, εργάζονται και ζουν στο εξωτερικό. Αυτή η φρικτή πρακτική πρέπει να σταματήσει αμέσως. Καθώς προέβλεψα την προεπισκόπηση την Παρασκευή, χαίρομαι που καλωσορίζω τον Ειδικό Απεσταλμένο των ΗΠΑ στην Υεμένη, Τίμοθι Λέντερκινγκ, στο εικονικό βάθρο σήμερα. Ο Ειδικός Απεσταλμένος των ΗΠΑ Lenderking κατηγορήθηκε από τον Πρόεδρο Μπάιντεν για κριτική εργασία για την αναζωογόνηση των διπλωματικών μας προσπαθειών για ειρήνη και ασφάλεια στην Υεμένη. Θα συνεργαστεί στενά με τον Πρέσβη Henzel και την ομάδα του στην πρεσβεία μας στην Υεμένη, που βρίσκεται σήμερα στο Ριάντ. Θα συνεργαστεί με συνεργάτες μεταξύ των πρακτορείων εδώ στην Ουάσινγκτον, με το Hill, με ανθρωπιστικούς εταίρους και με άλλους περιφερειακούς διεθνείς εταίρους για την αντιμετώπιση της κρίσης και τη δημιουργία υποστήριξης για επίλυση.

Ned Price: ( 00:51 )
Ο ειδικός απεσταλμένος των ΗΠΑ φέρνει στο προσκήνιο τεράστια τεχνογνωσία σε περιφερειακό και πολιτικό επίπεδο και εργάστηκε στενά, κατά τη διάρκεια της διπλωματικής του σταδιοδρομίας, με τα Ηνωμένα Έθνη, τους εταίρους του Κόλπου και μια σειρά από εταίρους στο περιφέρεια. Και έτσι, θα το παραδώσω στον Ειδικό Απεσταλμένο των ΗΠΑ για το Lenderking για κάποιες παρατηρήσεις και τότε θα έχει την ευκαιρία να απαντήσει στις ερωτήσεις σας. Λοιπόν, παρακαλώ, Tim, σε σας.

Ned Τιμή: ( 01:16 )
Συγγνώμη, Tim. Μπορεί να είστε σε σίγαση.

Ματ: ( 01:18 )
Είναι πραγματικά εδώ;

Ned Τιμή: ( 01:20 )
Θα φτάσουμε σε αυτό.

Ματ: ( 01:23 )
Λοιπόν, εννοώ στο κτίριο.

Ned Τιμή: ( 01:25 )
Θα το αντιμετωπίσει.

Ματ: ( 01:27 )
Λοιπόν, καλά.

Ned Price: ( 01:30 )
Λοιπόν, θα το αναφέρω αφού είμαστε-

Ματ: ( 01:31 )
Για όσους από εμάς δεν είναι αναγνώστες χειλιών.

Ned Price: ( 01:33 )
Επειδή φαίνεται ότι αντιμετωπίζουμε κάποια προβλήματα ήχου. Όπως γνωρίζετε, ο Ειδικός Απεσταλμένος Lenderking βρισκόταν στην περιοχή την περασμένη εβδομάδα. Επέστρεψε τις τελευταίες ημέρες. Θέλαμε λοιπόν να διασφαλίσουμε ότι παρέμεινε απομονωμένος, οπότε δεν είναι στο δωμάτιο. Αυτό το κάνει από απομακρυσμένη τοποθεσία εδώ. Σωστά.

Ματ: ( 01:52 )
Λοιπόν, του είπες ότι δεν μπορούμε να ακούσουμε μια λέξη που λέει;

Barbara Usher: ( 01:53 )
Νομίζω ότι υπάρχει ένα άτομο που εργάζεται online.

Ματ: ( 01:53 )
Τι είναι αυτό;

Barbara Usher: ( 01:53 )
Νομίζω ότι το δουλεύουν.

Ned Τιμή: ( 02:00 )
Ναι, δουλεύουμε πάνω σε αυτό.

Ματ: ( 02:01 )
Τουλάχιστον το ελπίζω.

Ned Τιμή: ( 02:07 )
Γιατί δεν το δίνουμε ένα λεπτό;

Barbara Usher: ( 02:14 )
ΣΥΝΕΔΡΙΟ.

Ned Price: ( 02:15 ) Η
τεχνολογία παρουσιάζει ευκαιρίες και προκλήσεις. Αυτή ήταν μια ευκαιρία να ακούσετε από τον Ειδικό Απεσταλμένο.

Ομιλητής 1: ( 02:32 )
Φαίνεται ότι δεν μπορεί να μας ακούσει. [δεν ακούγεται 00:02:35].

Ned Price: ( 02:38 )
Εάν δεν μπορούμε να το επιλύσουμε μέσα στα επόμενα δύο λεπτά, θα…

Ματ: ( 02:45 )
[ακούγεται 00:02:45].

Ομιλητής 2: ( 02:59 )
Οι άνθρωποι που παρακολουθούν τη ζωντανή ροή μπορούν να τον ακούσουν.

Ned Τιμή: ( 03:01 )
Ω, μπορούν;

Ομιλητής 2: ( 03:02 )
Ναι, είναι σε μία από τις ζωντανές ροές.

Ned Τιμή: ( 03:04 )
Ω, λοιπόν…

Ματ: ( 03:04 )
Λοιπόν, αυτό είναι υπέροχο.

Ομιλητής 3: ( 03:10 )
Μερικές φορές η απάντηση αν είναι πολύ απλή.

Ματ: ( 03:10 )
Εντάξει.

Ned Price: ( 03:35 )
Λοιπόν, γιατί δεν σκοπεύουμε να προχωρήσουμε και ελπίζουμε να επιστρέψουμε στον Ειδικό Απεσταλμένο Lenderking. Ετσι…

Ματ: ( 03:50 )
Λοιπόν, έχω πολλές ερωτήσεις που μπορεί να είναι κατάλληλες γι 'αυτόν.

Ned Τιμή: ( 03:51 )
Ας σώσουμε την Υεμένη για τον Ειδικό Απεσταλμένο.

Ματ: ( 03:54 )
Λοιπόν, επιτρέψτε μου να ξεκινήσω με έναν συνδυασμό Υεμένης, Ιράν και Ιράκ. Και αυτό είναι, λοιπόν, σήμερα, η τελική ανάκληση του FTO για τους Χούτι βγήκε. Είχατε επίσης, χθες το βράδυ ή χθες επίθεση στο [ακουστό 00:04:25], και οι δύο κατηγορούνται από πολλούς ανθρώπους, ακόμη και αν όχι εσείς ακόμη, σε ιρανική πολιτοφυλακή. Και αναρωτιέμαι αν το σκέφτεστε αυτό ... Ή αν έχετε άλλες σκέψεις. Και το ρώτησα πριν από την περασμένη εβδομάδα, αλλά απλώς αναρωτιέμαι, ειδικά δεδομένης της δήλωσής σας που απευθύνει έκκληση στους Χούτι να μην συνεχίσουν τις επιθέσεις εναντίον του Μάριμ σήμερα, αν έχετε κάποια δεύτερη σκέψη για αυτούς τους υπογράφους.

Ned Price: ( 05:09 )
Λοιπόν, και ελπίζω να έχουμε την ευκαιρία να ακούσουμε τον ίδιο τον Ειδικό Απεσταλμένο, αλλά θα πω, δεν έχουμε δεύτερες σκέψεις για τις βαθιές ανθρωπιστικές συνέπειες που έπαιζαν όταν ευρεία ονομασία της Ansarallah. Όπως έχουμε αναφέρει προηγουμένως, η ευρεία ονομασία, η οποία οριστικοποιήθηκε τις τελευταίες ώρες της τελευταίας διοίκησης, προβλήθηκε παρά την έντονη αντίθεση των μελών του Κογκρέσου, από την οργάνωση ανθρωπιστικής βοήθειας, από στοιχεία του ΟΗΕ. Και φυσικά, είχαμε μεγάλες ανησυχίες με αυτό. Και πάλι, ο γραμματέας, όταν του ζητήθηκε από αυτό το βάθρο πριν από μερικές εβδομάδες, ποιες θα ήταν οι προτεραιότητές του, το έθεσε προληπτικά, γνωρίζοντας ότι περίπου το 80% του άμαχου πληθυσμού της Υεμένης ζει υπό τον έλεγχο Houthi στην Υεμένη.

Ned Price: ( 06:06 )
Και επίσης ήξερε, τότε, και ξέρει τώρα, ότι μπορούμε να κάνουμε δύο πράγματα ταυτόχρονα. Μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι δεν θα επιδεινώσουμε την ανθρωπιστική κατάσταση των πολιτών της Υεμένης, ενώ θα συνεχίσουμε να ασκούμε πίεση στους ηγέτες της Ansarallah ή στο κίνημα Houthi. Όπως είπα και προηγουμένως, όπως με έχετε ακούσει, νομίζω ότι απαντώντας σε μερικές από τις ερωτήσεις σας, οι ηγέτες του Ματ, του Χούτι παραμένουν διορισμένοι υπό την αιγίδα του ΟΗΕ και των ΗΠΑ.

Τιμή Ned: ( 06:32 )
Νομίζω ότι αν διαβάσετε προσεκτικά τη δήλωση του γραμματέα την Παρασκευή σχετικά με την ανάκληση αυτής της ευρείας ονομασίας, έκανε επίσης το σημείο ότι θα συνεχίσουμε να αναζητούμε τρόπους, και το κάνουμε ενεργά, για να αυξήσουμε την πίεση στην ηγεσία των Χούτι. Επιτρέψτε μου να περάσω μια στιγμή για την επίθεση στο [ακούγεται 00:06:52], γιατί το έχετε θέσει και αξίζει να το επαναλάβετε εδώ. Όπως ακούσατε από τον γραμματέα χθες το βράδυ, είμαστε εξοργισμένοι με τις χθες τις επιθέσεις, οι οποίες έπληξαν πολίτες, συμμαχικές δυνάμεις, συμπεριλαμβανομένου ενός Αμερικανού μέλους υπηρεσίας. Ο γραμματέας, όπως γνωρίζετε, χθες το βράδυ, μίλησε με τον πρωθυπουργό των Ιρακινών περιοχών Κουρδιστάν Μασρούρ Μπαρζάνι. Σήμερα το πρωί, μίλησε με τον πρωθυπουργό του Ιράκ, Μουσταφά Αλ-Καντίμι. Θα έχουμε επίσης ανάγνωση αυτής της κλήσης σήμερα. Διασφάλιση της ασφάλειας του κυβερνητικού προσωπικού των ΗΠΑ και των πολιτών των ΗΠΑ,

Τιμή Ned: ( 07:27 )
Ο ιρακινός λαός υπέφερε για πάρα πολύ καιρό από αυτή τη βία και αυτή την παραβίαση της κυριαρχίας τους. Τώρα, δεν πρόκειται να προχωρήσουμε στην έρευνα που βρίσκεται σε εξέλιξη. Έχουμε σε στενή επαφή με Κούρδους αξιωματούχους, με Ιρακινούς αξιωματούχους, για να προσδιορίσουμε ποιος, τελικά, ήταν υπεύθυνος για αυτό. Το παίρνουμε απίστευτα σοβαρά. Υποστηρίζουμε τους Ιρακινούς εταίρους μας στις προσπάθειές τους να διερευνήσουν αυτές τις επιθέσεις, είτε διεξήχθησαν από το Ιράν, είτε διεξήχθησαν από ιρανικές δυνάμεις πολιτοφυλακής ή στοιχεία τέτοιων δυνάμεων. Δεν πρόκειται να προδικάσουμε αυτό, αλλά αρκεί να πούμε δύο πράγματα, ένα, σε συνεργασία με τους Ιρακινούς εταίρους μας, θα διατηρήσουμε το δικαίωμα να απαντήσουμε σε μια στιγμή και τόπο της επιλογής μας. Και θα το πράξουμε, σε συντονισμό με τους Ιρακινούς εταίρους μας, όπως είπα. Αυτό είναι θέμα ιρακινής κυριαρχίας. Είμαστε συνεργάτες με τον ιρακινό λαό και την ιρακινή κυβέρνηση, και θα ανταποκριθούμε λαμβάνοντας υπόψη αυτήν τη συνεργασία.

Ματ: ( 08:32 )
Λοιπόν, μόνο από την άποψη ... Δεδομένου ότι ο γραμματέας έκανε τα σχόλια που μόλις είπατε ότι έκανε, το οποίο έκανε, λίγο μετά, μια μέρα μετά την επιβεβαίωσή του, έχετε ... Σχετικά με αυτό είναι η προτεραιότητά του να αφαιρέσετε τους Χούτι από το FTO, αλλά και να απομακρύνετε τους ηγέτες, τους τρεις ηγέτες των Χούτι από τους χαρακτηρισμούς της τρομοκρατίας… Ενώ, δεν πρόκειται να το αποδεχτείτε σωστά; Θέλω απλώς να βεβαιωθώ, προτού προχωρήσουμε περαιτέρω. Οι ηγέτες των Χούθι που εξακολουθούν να διορίζονται υπό την αντι-

Ned Τιμή: ( 09:18 )
Αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών και των ΗΠΑ, σωστή.

Ματ: ( 09:20 )
Σωστά, αλλά αφαιρέθηκαν από τη λίστα του Υπουργείου Οικονομικών, τη λίστα σας, τη λίστα SDGT των ηγετών τρομοκρατών; Σωστός?

Ned Price: ( 09:31 )
Αυτό που έχουμε πει είναι:

Ματ: ( 09:33 )
Όχι, όχι, όχι. Βγήκαν από αυτήν τη λίστα ή όχι;

Ned Price: ( 09:37 )
Καταργήσαμε, όπως είπατε, τον χαρακτηρισμό του Ansarullah ως ξένης τρομοκρατικής οργάνωσης στο πλαίσιο του INA, και ως μια ειδικά καθορισμένη παγκόσμια τρομοκρατική ομάδα, σύμφωνα με την εκτελεστική απόφαση 13224, σε αυτήν την περίπτωση. Τώρα, όσον αφορά την ηγεσία των Χούθι, παρέμειναν κυρώσεις υπό τον ΟΗΕ… Παραμένουν κυρώσεις υπό την κυρώσεις του ΟΗΕ και των ΗΠΑ

Ματ: ( 10:05 )
Αλλά αφαιρέθηκαν από την πραγματική λίστα SDGT;

Ned Price: ( 10:11 )
Αυτό που ανακαλέσαμε ήταν ο ορισμός του Ansarullah, της ευρείας ομάδας.

Ματ: ( 10:15 )
Δεν ανακαλέσατε επίσης τον ορισμό των τριών ηγετών; ΤΕΛΟΣ παντων…

Ned Price: ( 10:19 )
Παραμένουν κυρώσεις υπό τις ΗΠΑ και τον ΟΗΕ.

Ματ: ( 10:21 )
Καταλαβαίνω ότι παραμένουν κυρώσεις υπό άλλες ονομασίες, αλλά τώρα περιμένετε… Έχει γίνει η κατάσταση καλύτερη ή χειρότερη ή έχει γίνει καλύτερη από τότε που ανακοινώσατε αυτές τις κινήσεις ή το έχετε… Επειδή έχετε πραγματικά εξέδωσε δύο, τουλάχιστον δύο, εκκλήσεις στους Χούτι, να μην συνεχίσουν επιθέσεις εναντίον πολιτικών στόχων.

Ned Price: ( 10:48 )
Ματ, φαίνεται να αποδίδεις κάποιο αιτιώδες κίνητρο σε αυτό που συνέβη μεταξύ της Παρασκευής και της Δευτέρας.

Ματ: ( 10:57 )
Αυτό πηγαίνει πίσω περισσότερο από αυτό.

Ned Price: ( 10:58 )
Έχουμε μιλήσει ενάντια στην ομάδα, την επίθεση στο Marib. Το είδατε σήμερα, όσον αφορά μια δήλωση από εμάς. Και πάλι, και το έχω πει αυτό προηγουμένως, εάν οι Χούθι έχουν την ψευδή εντύπωση ότι αυτή η διοίκηση σκοπεύει να αφήσει την ηγεσία της από το άγκιστρο, είναι απόλυτα λάθος. Όπως είπε η γραμματέας την Παρασκευή, συνεχίζουμε να αναζητούμε τρόπους να λογοδοτήσουμε η ηγεσία των Χούτι, και όχι μόνο να μην μειώσουμε την πίεση που βρίσκεται υπό την ηγεσία, αλλά και να αυξήσουμε αυτήν την πίεση, εάν η κατακριτή συμπεριφορά τους δεν σταματήσει. Ναί.

Barbara Usher: ( 11:34 )
Θα πάω με την ερώτησή μου στην Υεμένη-

Ned Price: ( 11:37 )
Λοιπόν, ας μην παραιτηθούμε εντελώς από τη σημερινή ενημέρωση.

Barbara Usher: ( 11:40 )
Λοιπόν, θα το βάλω εκεί έξω προς το παρόν.

Ned Τιμή: ( 11:42 )
Εντάξει.

Barbara Usher: ( 11:42 )
Έτσι, στη δήλωση που βγάζετε από τον κ. Blinken, λέει ότι η επίθεση των Χούθι εναντίον της Marib είναι η δράση μιας ομάδας που δεν έχει δεσμευτεί για ειρήνη ή για τον τερματισμό του πολέμου. Και αναρωτήθηκα αν συμβαίνει αυτό, πώς προχωράτε με τη διπλωματία για την οποία μιλάτε. Υπάρχει σχέδιο Β; Έχω και μια δεύτερη ερώτηση.

Ned Τιμή: ( 12:00 ) Η
ελπίδα ξεκινάει αιώνια, για μένα, ότι θα έχουμε τον Ειδικό Απεσταλμένο μαζί μας, οπότε ας κρατήσουμε αυτήν την ερώτηση επιφυλακτική.

Barbara Usher: ( 12:05 )
Λοιπόν, όσον αφορά το Ιράκ… Δίκαιο, ότι ερευνάτε και διατηρείτε το δικαίωμα να απαντήσετε σε μια στιγμή και τόπο, και ούτω καθεξής, αλλά απλά αναρωτήθηκα, αυτό σημαίνει ότι είστε δεν λειτουργεί πλέον σύμφωνα με το πρότυπο που έθεσε η κυβέρνηση Τραμπ, δηλαδή εάν σκοτωθεί ένα άτομο υπηρεσίας των ΗΠΑ, θα υπάρξει αντίποινα. Εξακολουθεί να είναι μέρος του υπολογισμού σας ή είναι…

Ned Price: ( 12:30 )
Θα ήταν πρόωρο να μιλήσουμε με συγκεκριμένους όρους σχετικά με τα αντίποινα προτού ξέρουμε ακριβώς τι συνέβη. Όπως είπα και πριν, υπάρχει μια ενεργή, συνεχής έρευνα για την οποία βρισκόμαστε. Ήμασταν σε στενή επαφή με τους Κούρδους εταίρους μας, με τους Ιρακινούς εταίρους μας. Επομένως, προτού μιλήσουμε για συγκεκριμένα αντίποινα, είναι φυσικό και νομίζω ότι είναι προφανώς προφανές ότι θα θέλαμε να μάθουμε ακριβώς τι συνέβη. Αλλά όπως ανέφερα, διατηρούμε το δικαίωμα-

Ned Price: ( 13:03 )
… τι συνέβη, αλλά όπως ανέφερα, διατηρούμε το δικαίωμα να απαντήσουμε σε μια στιγμή και τόπο της επιλογής μας, σύμφωνα με τη συνεργασία μας με τον λαό και την κυβέρνηση του Ιράκ. Ναί?

Tim Lenderking: ( 13:12 )
Σε αυτήν την επίθεση στο Ιράκ, μιλήσατε για την έρευνα που διεξάγουν οι ιρακινές αρχές, αλλά έχετε μια ξεχωριστή δική σας έρευνα; Και έχετε ενδείξεις και ποια είναι η εκτίμησή σας ποιος είναι πίσω από αυτό; Θα ήθελα να ολοκληρώσω την ερώτησή μου-

Ned Price: ( 13:31 )
Συνεπώς, εργαζόμαστε σε στενή συνεργασία με κουρδικές και ιρακινές αρχές. Φυσικά, οι Ηνωμένες Πολιτείες φέρνουν τις δικές μας, φέρνουμε τους δικούς μας πόρους για να αναλάβουμε ό, τι μπορεί να είναι στις επιχειρήσεις μας, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών. Θα το παντρευτούμε με πληροφορίες που αναπτύσσουμε σε συνδυασμό με τους συνεργάτες μας. Αλλά πάλι, βρισκόμαστε στα πρώτα στάδια αυτού του γεγονότος και δεν θα ήθελα να προχωρήσω ή να προδικάσω πού μπορεί να οδηγήσει αυτή η έρευνα.

Ομιλητής 5: ( 14:00 )
Υπάρχει μια ομάδα που πήρε την ευθύνη γι 'αυτό [ηχητικό 00:14:04] χθες.

Ned Price: ( 14:05 )
Έχουμε δει αυτόν τον ισχυρισμό ευθύνης, αλλά και πάλι, υπάρχει μια έρευνα και δεν θέλουμε να βασίσουμε τα συμπεράσματά μας αποκλειστικά και αποκλειστικά στις αξιώσεις μιας συγκεκριμένης ομάδας. Ναί?

Ομιλητής 4: ( 14:21 )
Έχω φυσικά μια ερώτηση για την Υεμένη, αλλά θα περιμένω. Θα σας ρωτήσω λοιπόν για το Ιράκ. Η αρχική έρευνα έδειξε ότι οι πύραυλοι που χρησιμοποιήθηκαν είναι [Faisure One 00:14:29], ο οποίος κατασκευάζεται από τους Ιρανούς. Και ξέρω ότι λέτε απλώς ότι θέλετε να περιμένετε τις έρευνες, αλλά το βλέπετε αυτό ως δοκιμασία από τους Ιρανούς για αυτήν την κυβέρνηση του Μπάιντεν για να δοκιμάσετε την ανοχή και την υπομονή σας για το πώς θα τα αντιμετωπίσετε; Γιατί όλοι όσοι γνωρίζουν το Ιράκ γνωρίζουν ότι αυτές οι ομάδες δεν μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς ένα πράσινο φως από την Τεχεράνη.

Ned Price: ( 14:51 )
Λοιπόν, νομίζω ότι η θλιβερή πραγματικότητα είναι ότι αυτά τα είδη πυραυλικών επιθέσεων ήταν πιο συνηθισμένα τα τελευταία χρόνια με την εφαρμογή της λεγόμενης στρατηγικής μέγιστης πίεσης, μια στρατηγική που ταυτόχρονα δεν συνοδεύτηκε, δεν συνοδεύτηκε από οποιαδήποτε διπλωματική συνεργασία με την ιρανική κυβέρνηση. Έχουμε δει αυτό το κύκλο επιθέσεων τους τελευταίους μήνες και μετά.

Ned Price: ( 15:24 )
Λοιπόν, κοίτα, δεν θα ήθελα να ξεπεράσω τα κίνητρα γιατί και πάλι, δεν πρόκειται να προχωρήσουμε μπροστά από τον δράστη. Μόλις προσδιορίσουμε έναν δράστη, τότε θα ήταν πιο κατάλληλο να εξετάσουμε το κίνητρο. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι υποστηρίζουμε την έρευνα για αυτό, θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με τους συνεργάτες μας επί τόπου για να αναπτύξουμε αυτά τα γεγονότα και με βάση αυτά τα γεγονότα, θα καταλήξουμε σε ένα συμπέρασμα. Έχουμε τον Ειδικό Απεσταλμένο; Ειδικός απεσταλμένος, μπορείτε να μας ακούσετε;

Tim Lenderking: ( 15:55 )
Σας ακούω δυνατά και καθαρά.

Ned Τιμή: ( 15:57 )
Εντάξει. Εντάξει. Λοιπόν, είχαμε μερικές ερωτήσεις στην Υεμένη, ενώ [crosstalk 00:16:05] στο μεταξύ. Αυτό είναι σωστό, αυτό είναι σωστό. Γι 'αυτό ήθελα να σας κρατήσω πολλά από αυτά, αλλά επιτρέψτε μου να το παραδώσω σε εσάς, και ζητώ συγγνώμη για το τεχνικό snafu.

Ομιλητής 6: ( 16:14 )
Ναι, μπορούμε να επιστρέψουμε και-

Tim Lenderking: ( 16:18 )
Λοιπόν, ευχαριστώ, ευχαριστώ πολύ [Ned 00:16:19], και καλησπέρα όλοι. Λυπάμαι που δεν μπορούσα να έρθω μαζί σας προσωπικά. Μόλις επέστρεψα από τα διεθνή ταξίδια και είμαι σε καραντίνα. Ελπίζω λοιπόν να έχω την ευκαιρία να έρθω μαζί σας προσωπικά σε άλλη περίσταση.

Tim Lenderking: ( 16:32 )
Επιτρέψτε μου να ξεκινήσω λέγοντας ότι είμαι τιμή που ο Πρόεδρος και ο Γραμματέας με εμπιστεύτηκαν να ηγηθούν των διπλωματικών προσπαθειών μας για τον τερματισμό του πολέμου στην Υεμένη, ο οποίος είναι τώρα στο έκτο έτος. Ανυπομονώ να συνεργαστώ με την ομάδα μας στην αμερικανική πρεσβεία στην Υεμένη με επικεφαλής τον πρέσβη Chris Henzel. Ο ειδικός απεσταλμένος των Ηνωμένων Εθνών Μάρτιν Γκρίφιθς, με τις κυβερνήσεις της Σαουδικής Αραβίας και της Υεμένης, και με τους διεθνείς εταίρους μας, και με μια σειρά ενδιαφερομένων εδώ στο σπίτι. Πιστεύω ότι από κοινού θα ακολουθήσουμε μια διπλή προσέγγιση για τη δημιουργία διεθνούς υποστήριξης, για την επίτευξη μίας διαρκούς πολιτικής λύσης, προσφέροντας ταυτόχρονα ανθρωπιστική βοήθεια στον λαό της Υεμένης.

Tim Lenderking: ( 17:10 )
Ο Πρόεδρος και ο Γραμματέας έχουν καταστήσει σαφή τη δέσμευσή μας να δώσουμε προτεραιότητα στις προσπάθειες για την ανακούφιση της επιδεινούμενης ανθρωπιστικής κρίσης και να διασφαλίσουμε ότι η ανθρωπιστική βοήθεια και τα βασικά προϊόντα θα φτάσουν στον λαό της Υεμένης. Για το σκοπό αυτό, συναντήθηκα με τους ομολόγους μου στο USAID, συμπεριλαμβανομένης της Αναπληρώτριας Διαχειριστής Gloria Steele και της ομάδας της για να συζητήσουμε την κριτική ανθρωπιστική επιχείρηση της USAID στην Υεμένη.

Tim Lenderking: ( 17:34 )
Έχω επίσης μιλήσει με την ανώτερη ηγεσία του ΟΗΕ για τις επείγουσες αυξανόμενες ανάγκες στην Υεμένη και τη δέσμευσή μας να υποστηρίξουμε την ανθρωπιστική αντίδραση. Προσβλέπω στον συνεχή συντονισμό μας με τους εταίρους μας στην ανθρωπιστική βοήθεια. Και όπως δήλωσε ο Πρόεδρος και ο Γραμματέας, δίνουμε επίσης προτεραιότητα στη διπλωματία. Υποστηρίζουμε ότι μια πολιτική λύση που φέρνει κοντά τα κόμματα είναι ο μόνος τρόπος για να φέρει διαρκή ειρήνη στην Υεμένη και διαρκή ανακούφιση για τον λαό της Υεμένης.

Tim Lenderking: ( 18:03 )
Εργαζόμαστε τώρα για να ενεργοποιήσουμε τις διεθνείς διπλωματικές προσπάθειες με τους εταίρους μας στον Κόλπο, τα Ηνωμένα Έθνη και άλλους, για να δημιουργήσουμε τις σωστές προϋποθέσεις για εκεχειρία και να ωθήσουμε τα μέρη προς μια διαπραγματευτική διευθέτηση για τον τερματισμό της πόλεμος στην Υεμένη. Είμαι σταθερά δεσμευμένος να συνεργαστώ με τους εταίρους στο Capitol Hill, και το διυπηρεσιακό γραφείο, για να διασφαλίσουμε ότι θα φέρουμε μια ολοκληρωμένη κυβερνητική λύση σε αυτό το επείγον πρόβλημα. Πράγματι, οι πρώτες μου κλήσεις ήταν σε βασικούς ηγέτες του Κογκρέσου και ανυπομονώ να συνεχίσω τη συνεργασία μου με το Hill.

Tim Lenderking: ( 18:34 )
Όπως γνωρίζετε, πήγα αμέσως στη Σαουδική Αραβία την περασμένη εβδομάδα. Στο Ριάντ, συναντήθηκα με τη Σαουδική ηγεσία και με τον ειδικό απεσταλμένο του ΟΗΕ Μάρτιν Γκρίφιθς. Συναντήθηκα με τον πρόεδρο της Υεμένης, Abdrabbuh Mansur Hadi, και τον υπουργό Εξωτερικών Ahmed Bin Mubarak. Συναντήθηκα επίσης με τον επικεφαλής της ανακούφισης του Βασιλιά Σαλμάν, Δρ. Αμπντουλάχ Αλ Ραμπέια για να επανεξετάσω τις προσπάθειες παροχής επείγουσας βοήθειας στην Υεμένη. Συναντήθηκα με τον Γενικό Γραμματέα του Συμβουλίου Συνεργασίας του Κόλπου, τον κύριο του Nayef Al-Hajraf. Και συνάντησα επίσης τους πρεσβευτές του P5 στο Ριάντ. Στο τέλος του ταξιδιού μου, νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε ότι υπάρχει επείγουσα ανάγκη να επιλυθεί η σύγκρουση, να συντονιστεί στενά στις προσπάθειές μας για ανθρωπιστική αντίδραση και να διατηρηθεί η σταθερότητα στην περιοχή.

Ned Τιμή: ( 19:23 )
Υπέροχο, εντάξει. Ο Ειδικός Απεσταλμένος συμφώνησε να λάβει μερικές ερωτήσεις. Θα πάμε εδώ, σε παρακαλώ.

Ομιλητής 7: ( 19:29 )
Γεια σας-

Tim Lenderking: ( 19:30 )
Μπορώ να πω ένα ακόμη πράγμα πριν πάμε σε ερωτήσεις; Ήθελα να επισημάνω ένα ακόμη σημείο ότι ενώ ήμουν στο Ριάντ, οι Χούθι χτύπησαν ένα μη στρατιωτικό αεροσκάφος ή ένα αεροδρόμιο Αμπά στη Νότια Σαουδική Αραβία. Και αυτές οι επιθέσεις εναντίον πολιτικών υποδομών δεν είναι ενέργειες μιας ομάδας που ισχυρίζεται ότι θέλει ειρήνη και πρέπει να σταματήσουν.

Tim Lenderking: ( 19:50 )
Εκτός αν, και έως ότου οι Χούτι αλλάξουν την κατακριτέα συμπεριφορά τους, οι ηγέτες τους θα παραμείνουν υπό σημαντική πίεση στις ΗΠΑ και τη διεθνή πίεση. Και άκουσα την ερώτηση που έθεσε ο Matt προηγουμένως σχετικά με αυτό το θέμα.

Tim Lenderking: ( 20:02 )
Προτρέπουμε επίσης τους Χούτι να σταματήσουν την πρόοδό τους στο Μάριμ, που είναι μια πόλη που φιλοξενεί περίπου 1 εκατομμύριο εσωτερικά εκτοπισμένους στην Υεμένη. Μόνο τον τελευταίο χρόνο, η έξαρση των συγκρούσεων και η Μάριμ προκάλεσαν περισσότερους από 100.000 Υεμένους να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους. Οι Χούτι πρέπει πραγματικά να δεσμευτούν να συμμετάσχουν σε αυτήν την προσπάθεια για να τερματίσουν τελικά τα δεινά και τον πόλεμο

Tim Lenderking: ( 20:24 ) Ο
τερματισμός αυτού του πολέμου μέσω μιας διαρκούς πολιτικής λύσης είναι ο μόνος τρόπος για τον τερματισμό της ανθρωπιστικής κρίσης που καταστρέφει τον λαό της Υεμένης. Και με αυτό το Ned, το επιστρέφω σε εσάς, και χαίρομαι που θα κάνω μερικές ερωτήσεις. Ευχαριστώ.

Ned Τιμή: ( 20:37 )
Υπέροχο. Ευχαριστώ πάρα πολύ. Θα ξεκινήσουμε εδώ.

Barbara Usher: ( 20:39 )
Ναι, Barbara Usher από το BBC. Σας ευχαριστώ που το κάνατε. Ακολουθώντας απλώς τη γραμμή, και το επαναλάβατε στην ανάγνωση, ότι αυτές οι ενέργειες, η επίθεση στη Μάριμ και οι επιθέσεις στην υποδομή δείχνουν ότι είναι μια ομάδα που δεν έχει δεσμευτεί για ειρήνη ή για να τερματίσει τον πόλεμο. και όμως έχετε επιφορτιστεί με την επιτάχυνση της διπλωματίας.

Barbara Usher: ( 21:05 )
Λοιπόν, πώς λειτουργεί αυτό εάν πιστεύετε, ή οι ενέργειες μιας πλευράς υποδηλώνουν ότι δεν ενδιαφέρονται για μια λύση, έχετε ένα σχέδιο Β ή έχετε ένα άμεσο κανάλι στο Χούτι, όπου μεταδίδετε αυτά τα μηνύματα ή λαμβάνετε κάποια ιδέα για το γιατί πραγματοποιούν αυτήν την καμπάνια;

Tim Lenderking: ( 21:25 )
Ευχαριστώ Μπάρμπαρα. Μερικά σημεία που θα έκανα στην κορυφή. το πρώτο είναι ότι η κίνηση στο Marib δεν είναι μια νέα εξέλιξη. Είναι κάτι που οι Χούτι αυτοί βλέπουν κατά διαστήματα τα τελευταία δύο χρόνια. Αλλά είναι ξεκάθαρο ότι κάνουν ώθηση, και αν αυτό θα βρεθεί σε καλύτερη θέση πριν από μια διαπραγμάτευση, ή ποιο ακριβώς είναι το κίνητρο, θα τους αφήσω να σχολιάσουν αυτό.

Tim Lenderking: ( 21:52 )
Έχουμε τρόπους να λαμβάνουμε μηνύματα στους Χούτις, και χρησιμοποιούμε αυτά τα κανάλια πολύ επιθετικά, καθώς εμπλέκουμε, όπως ανέφερα, προσωπικά με τις ηγεσίες των βασικών εμπλεκόμενων χωρών. Πιστεύω λοιπόν ότι η ελπίδα μας είναι ότι μια συνδυασμένη προσπάθεια που θα φέρει ορισμένους εταίρους σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές, υποστηριζόμενη με μια πολύ ισχυρή αμερικανική θέση, ουσιαστικά θα ανακινήσει την αρχιτεκτονική και θα μας βάλει σε πολύ καλύτερο μέρος για να προωθήσουμε αυτήν τη διαπραγματευτική διευθέτηση, την οποία νομίζω ότι εμείς όλοι συμφωνούν είναι ο μόνος τρόπος για να προχωρήσουμε.

Τιμή Ned: ( 22:27 )
Παρακαλώ.

Ομιλητής 8: ( 22:28 )
Ευχαριστώ.

Ned Τιμή: ( 22:30 )
Όχι, [ακούγεται 00:22:30] ακριβώς πίσω σας, θα [crosstalk 00:22:35] -

Iniba Ashtra: ( 22:35 )
[Iniba Ashtra 00:22:35] από [Asharta News 00:22:35]. Είπατε, είδαμε τη δήλωση σήμερα για το Marib και είπατε τον κ. [Lindergim 00:22:40] για την επίθεση ενώ ήσασταν στο Ριάντ, οπότε τι θα συνέβαινε αν αυτή η πίεση δεν λειτουργούσε; Τι είδους πίεση θέλετε να ασκήσετε στους Χούτι για να τους φέρετε στο τραπέζι; Και είστε διατεθειμένοι να ασχοληθείτε με τον Ιρανό εάν αυτό δεν είχε αποτέλεσμα;

Tim Lenderking: ( 23:00 )
Ευχαριστώ Iniba. Νομίζω ότι το κυριότερο είναι ότι υπάρχουν αρκετοί ηθοποιοί που έχουν δεσμευτεί για μια ειρηνική επίλυση της σύγκρουσης στην Υεμένη, οι οποίοι όλοι ειλικρινά φοβούνται και ανησυχούν πολύ για τις μάχες που συμβαίνουν στο Marib, αλλά θα σας παραπέμψω στον Ο Lowcock του Συντονιστή Ανθρωπιστικής Βοήθειας των Ηνωμένων Εθνών, η δήλωσή του, ακόμη και πριν από τη δική μας, εστιάζοντας αυστηρά στις ανθρωπιστικές συνέπειες, καθώς ανέφερα ότι η δυνατότητα περισσότερων εκτοπισμένων να εκτοξεύονται εντός ή εκτός του Marib είναι κάτι που θα ωθήσει μια ήδη εκτεταμένη ανθρωπιστική υποδομή πέρα ​​από το οριακό σημείο. Και αυτό είναι μέρος του λόγου εδώ. Και προφανώς αυτό είναι το τελευταίο προπύργιο της κυβέρνησης της Υεμένης στη Βόρεια Υεμένη. Έτσι τα στοιχήματα είναι πολύ υψηλά.

Tim Lenderking: ( 23:50 )
Όσον αφορά τη συνομιλία με τους Ιρανούς, νομίζω ότι θα το αφήσω αυτό για να συζητήσουν οι άλλοι. Ξέρω ότι ο Μάρτιν Γκρίφιθς μόλις επέστρεψε από την Τεχεράνη και ήμουν σε θέση να του μιλήσω για τις συναντήσεις του εκεί. Και δεν είναι μυστικό, νομίζω, ότι οι Ιρανοί έχουν διαδραματίσει μέχρι τώρα πολύ αρνητικό ρόλο στην Υεμένη. Τόσο η εκπαίδευσή τους, ο εφοδιασμός τους, όσο και ο εξοπλισμός τους Χούτι για να διεξάγουν επιθέσεις εναντίον πολιτικών στόχων στο Βασίλειο και αλλού στον Κόλπο ήταν ιδιαίτερα επιζήμιες. Υπάρχει, λοιπόν, μια ευκαιρία, νομίζω ότι το Ιράν θα κάνει το καλύτερο δυνατό βήμα για να υποστηρίξει το είδος της διεθνούς αντίδρασης που προσπαθούμε να κατασκευάσουμε εδώ για να τερματίσουμε αυτήν τη σύγκρουση.

Ned Τιμή: ( 24:36 )
Sean, προχωρήσου.

Sean: ( 24:38 )
Ο Πρόεδρος ανακοίνωσε τον τερματισμό της υποστήριξης των επιθετικών επιχειρήσεων από τους Σαουδάραβες στην Υεμένη. Θα μπορούσατε να παρακολουθήσετε τι σημαίνει αυτό σε αυτό το σημείο; Ακόμα τιμάτε συμβόλαια που υπήρχαν πριν; Εάν πρόκειται για εξοπλισμούς, κ.λπ., εξακολουθεί να υπάρχει κάποια αμυντική σχέση σχετικά με την Υεμένη σε σχέση με τη Σαουδική Αραβία;

Tim Lenderking: ( 24:59 )
Πολλές από τις λεπτομέρειες συζητούνται ακόμη τώρα για το πώς όλα αυτά ταρακουνίζονται. Ο Πρόεδρος ανέλαβε μια σταθερή δέσμευση, τηρούμε αυτό. Ταυτόχρονα, ο ίδιος και ο Γραμματέας έχουν καταστήσει σαφές ότι δεν πρόκειται να επιτρέψουμε στη Σαουδική Αραβία να είναι στόχος πρακτικής. Επομένως, η Σαουδική Αραβία πρέπει να έχει την ικανότητα να αμυνθεί.

Tim Lenderking: ( 25:19 )
Η κατάσταση στο Marib για την οποία μιλάμε δεν απέχει τόσο πολύ από τα σύνορα της Σαουδικής Αραβίας. αυτό είναι μια ανησυχία. Όπως ανέφερα, μπήκα στη συνάντησή μου με τον Υπουργό Εξωτερικών της Σαουδικής Αραβίας την περασμένη Τετάρτη, και έπρεπε να περάσω τα πρώτα 20 λεπτά μιλώντας για το τι θα μπορούσε να είχε συμβεί αν υπήρχαν άνθρωποι στο αεροσκάφος που χτυπήθηκαν νωρίτερα την ημέρα στην Άμπχα .

Tim Lenderking: ( 25:41 )
Άρα αυτό που βλέπουμε είναι μια σταθερή ροή επιθέσεων πέρα ​​από τα σύνορα. Και αυτό σχετίζεται με το ερώτημα που τέθηκε νωρίτερα, αυτό συμβαίνει εδώ και αρκετό καιρό. Έτσι διστάζω, όπως έκανε ο Νεντ, να το αποδώσω σε ενέργειες που έχουμε αναλάβει. Αυτό είναι ένα συνεπές πρότυπο. Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε είναι να σπάσουμε τον κύκλο.

Tim Lenderking: ( 26:02 )
… συνεπές μοτίβο. Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε είναι να σπάσουμε τον κύκλο.

Τιμή Ned: ( 26:04 )
Παρακαλώ.

Ηχείο 9: ( 26:05 )
Γεια, Τιμ. Είναι [δεν ακούγεται 00:26:07]. Χαίρομαι που σε βλέπω σχεδόν. Ο δηλωμένος στόχος σας είναι να τερματίσετε αυτόν τον πόλεμο στην Υεμένη. Έχετε δύο πλευρές. Έχετε τον συνασπισμό με επικεφαλής τους Σαουδάραβες και είπαν ότι είναι πρόθυμοι να διαπραγματευτούν. Και τότε έχετε τους Χούτι που μέχρι στιγμής δεν μας έδωσαν καμία ένδειξη ότι είναι πρόθυμοι να διαπραγματευτούν. Και δεν είμαι απόλυτα σίγουρος τι μόχλευση έχετε πάνω τους. Κάποιοι θα πουν ότι η πλατφόρμα του ΟΗΕ δεν είναι πραγματικά η σωστή για να προχωρήσουμε αν θέλετε να τερματίσετε αυτόν τον πόλεμο. Κοιτάζοντας το ιστορικό της αποτυχίας του ΟΗΕ, στην πραγματικότητα στη Συρία και στη Λιβύη και αλλού, νομίζετε ότι είναι καιρός, αν το θέσετε πραγματικά ως κορυφαία προτεραιότητα της εξωτερικής σας πολιτικής, να εξετάσετε διαφορετικές οδούς για το πώς " πρόκειται να τερματίσετε αυτόν τον πόλεμο στην Υεμένη;

Tim Lenderking: ( 26:49 )
Σε καμία περίπτωση δεν έχουμε εγκαταλείψει την πορεία των Ηνωμένων Εθνών και ο Martin Griffiths έκανε μια καταπληκτική δουλειά οδηγώντας αυτήν την προσπάθεια. Και οι οδηγίες μου είναι να συνεργαστώ πολύ στενά μαζί του. Και γι 'αυτό η πρώτη συνάντηση που είχα στη Σαουδική Αραβία την περασμένη εβδομάδα ήταν μαζί του. Και μετά δημιουργήσαμε και συναντηθήκαμε επίσης με τους Σαουδάραβους ηγέτες. Επομένως, δεν θα εφαρμόζω θέσεις του ΟΗΕ σε άλλες συγκρούσεις, είτε στο Σίρι, είτε στη Λιβύη στην υπόθεση Υεμένης. Οι υποθέσεις Υεμένης είναι συγκεκριμένες. Είναι γεμάτο προκλήσεις και παγίδες. Σίγουρα συμφωνώ, αλλά νομίζω ότι αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε είναι να δημιουργήσουμε τον σωστό συνδυασμό πιέσεων, να χρησιμοποιήσουμε το σωστό είδος μόχλευσης. Και ένα πράγμα που βρήκα στην αντίδραση στη νέα ενεργοποιημένη διπλωματία μας, υπάρχει μια βαθιά επιθυμία γύρω από την περιοχή και εντός της Υεμένης να τερματιστεί αυτή η σύγκρουση. Η αποφυγή που ακούω από ανθρώπους σε ολόκληρη την περιοχή είναι τώρα η ώρα να τερματιστεί η σύγκρουση. Υπάρχει έντονη επιθυμία να το κάνουμε. Χρειαζόμαστε λοιπόν αυτούς τους ενδιαφερόμενους και εκείνους με, με λόγο στο θέμα, να συσπειρωθούν και να υποστηρίξουν τις προσπάθειές μας.

Ned Τιμή: ( 27:58 )
Θα κάνω μερικές τελικές ερωτήσεις.

Humeyra: ( 28:01 )
Γεια Τιμ, αυτή είναι η Humeyra από το Reuters. Χαίρομαι που σε βλέπω επίσης. Απλώς για να το παρακολουθήσουμε. Γνωρίζετε εάν ο απεσταλμένος του ΟΗΕ Μάρτιν Γκρίφιθς σημείωσε πρόοδο κατά την επίσκεψή του στο Ιράν στην Υεμένη; Εάν υπήρχε κάποια πρόοδος, τι ήταν συγκεκριμένα και θα περιμένατε τυχόν εξελίξεις που σχετίζονται με αυτό το ταξίδι πριν από τη συνεδρίαση του συμβουλίου ασφαλείας την Πέμπτη;

Tim Lenderking: ( 28:24 )
Λοιπόν, θα το αφήσω στον Μάρτιν για να το περιγράψει. Θα είναι στο συμβούλιο ασφαλείας αργότερα αυτήν την εβδομάδα και θα είναι σε θέση να μιλήσει για τις τελευταίες απόψεις του για τη σύγκρουση. Θα επιστρέψω στο σημείο που έκανα νωρίτερα. Αυτή είναι μια ευκαιρία για το Ιράν να συσπειρωθεί πίσω από αυτήν την προσπάθεια και να υποστηρίξει μια ειρηνική επίλυση της σύγκρουσης στην Υεμένη.

Ned Τιμή: ( 28:45 )
Θα πάρουμε μια τελευταία ερώτηση. Ακριβώς εκεί.

Jennifer Hansler: ( 28:46 )
Γεια, Jennifer Hansler με το CNN. Μπορείτε να επεξεργαστείτε λίγο περισσότερα σχετικά με το πώς φαίνεται το Ιράν να κάνει το καλύτερο του βήμα σε αυτό το ζήτημα; Κόβει εντελώς τους Χούτι; Και υπάρχουν περιστάσεις υπό τις οποίες θα καθόσασταν απευθείας με τους Χούτι στο εγγύς μέλλον;

Tim Lenderking: ( 29:00 )
Νομίζω ότι το κύριο πράγμα είναι να σταματήσουν την υποστήριξη για θανατηφόρα δραστηριότητα από τους Χούτι, επειδή αυτό ενοχλεί ιδιαίτερα την ικανότητά τους να χρησιμοποιούν εξελιγμένα UAB, πυραύλους, εμφυτεύοντας νάρκες για να απειλήσουν τις διεθνείς πλωτές οδούς γύρω από την Υεμένη και ακτή του Ομάν. Αυτά είναι πράγματα που είναι πραγματικά αντιθετικά στην ειρηνευτική προσπάθεια στην Υεμένη. Και αν οι Χούτι θέλουν να δηλώσουν την καλή τους θέληση, θα απομακρυνθούν από το Ιράν. Αυτό είναι κάτι που οι ίδιοι δήλωσαν ότι θέλουν να θεωρηθούν ανεξάρτητοι από το Ιράν. Αυτή είναι μια καλή ευκαιρία για να το δείξουν.

Ματ: ( 29:50 )
Πολύ γρήγορα. Δεν έχω κάνει μια ερώτηση. Ναί?

Ned Τιμή: ( 29:54 )
Πολύ γρήγορη, τελική ερώτηση.

Ματ: ( 29:57 )
Πολύ γρήγορα, συγγνώμη, Τιμ. Έτσι είστε ένας από τους ανθρώπους που ασχολείται με αυτήν την περιοχή εδώ και πολλά χρόνια. Είστε ένας από τους λίγους σε μια ανώτερη θέση που ήταν εδώ για την προηγούμενη διοίκηση και αυτή τη διοίκηση. Τι είναι διαφορετικό τον τελευταίο μήνα και άλλα από την κατάργηση του ορισμού του FTO και έχει κάνει την κατάσταση καλύτερη ή χειρότερη; Δεν υπάρχει αιτιώδης επίδραση σε αυτό, ή είστε πιο αισιόδοξοι τώρα από ό, τι είπατε πριν από τρεις μήνες;

Tim Lenderking: ( 30:31 )
Λοιπόν, ευχαριστώ, Ματ. Κοιτάζω το γεγονός ότι η διοίκηση δίνει έμφαση στην Υεμένη ως κάτι διαφορετικό. Δεν σημαίνει ότι η προηγούμενη διοίκηση δεν το έκανε, αλλά νομίζω ότι ανυψώνουμε τη στάση μας, τον τρόπο και τη συχνότητα με την οποία ο πρόεδρος και ο γραμματέας και ο Ned Price μίλησαν για την Υεμένη και την αποφασιστικότητά μας, την απόλυτη δέσμευση για βελτίωση των πολλών Υεμένων Ανθρωποι. Θα διατηρήσουμε το καθεστώς μας ως ο μεγαλύτερος δωρητής στην Υεμένη, κάτι που νομίζω ότι θα πρέπει να είμαστε όλοι περήφανοι, παρόλο που αυτός ο πόλεμος φαίνεται πολύ μακριά, αλλά νομίζω ότι είναι μια σημαντική αλλαγή. Και νομίζω, πάλι, απλώς κοιτάζοντας την αντίδραση από όλο τον κόσμο και ειδικά από την περιοχή και μέσα στην Υεμένη, η νέα αμερικανική ενέργεια εδώ χαιρετίζεται. Και νομίζω ότι μας δίνει κάποια ορμή και αυτό θέλουμε να αξιοποιήσουμε.

Ned Price: ( 31:30 )
Ακριβώς για να δηλώσω το προφανές, το γεγονός ότι μπορείτε να ρωτήσετε και να ακούσετε απαντήσεις από τον Ειδικό Προεδρικό Απεσταλμένο για την Υεμένη, νομίζω ότι μιλάει για την προτεραιότητα που αυτή η κυβέρνηση έχει προσδώσει σε αυτήν την πρόκληση και με αυτό , Ειδικός Απεσταλμένος Lenderking, θέλω να σας ευχαριστήσω πολύ για το χρόνο σας. Συγγνώμη και πάλι για τα τεχνολογικά gremlins. Και ανυπομονούμε να σας επιστρέψουμε άλλη φορά.

Tim Lenderking: ( 31:48 )
Ευχαριστώ πολύ.

Ματ: ( 31:48 )
Ευχαριστώ, Τιμ.

Ned Τιμή: ( 31:49 )
Τέλεια. Έχουμε μόλις λίγα λεπτά. Δυστυχώς, έχω μια δύσκολη στάση, αλλά παίρνω μερικές επιπλέον ερωτήσεις, Andrea.

Αντρέα: ( 31:57 )
Γεια, επιτρέψτε μου να σας ρωτήσω για το Αφγανιστάν και τους Ταλιμπάν και τι βλέπετε επιτόπου σχετικά με την αυξημένη δραστηριότητα γύρω από το Κανταχάρ και αλλού και πώς αυτό επηρεάζει την κριτική σας όταν περιμένετε να γίνει η κριτική να γίνει σχετικά με την κατάσταση των στρατευμάτων.

Τιμή Ned: ( 32:16 )
Λοιπόν, τόσο απολύτως το επίπεδο βίας στο Αφγανιστάν είναι απαράδεκτα υψηλό. Όπως είπαμε προηγουμένως, ο Πρόεδρος Μπάιντεν δεσμεύεται να τερματίσει υπεύθυνα τους λεγόμενους Forever Wars. Ακριβώς όπως σκοπεύουμε να υποστηρίξουμε τη συνεχιζόμενη ειρηνευτική διαδικασία μεταξύ της Ισλαμικής Δημοκρατίας και των Ταλιμπάν, φυσικά, υπάρχει αυτή η υπουργική άμυνα, αυτή η υπουργική άμυνα του ΝΑΤΟ αυτήν την εβδομάδα. Όπως είπαμε προηγουμένως, βρισκόμαστε στη διαδικασία επανεξέτασης των συμφωνιών των Ταλιμπάν των ΗΠΑ, εξετάζοντας προσεκτικά την ικανότητα και την προθυμία των μερών να τηρήσουν τις δεσμεύσεις που έχουν αναλάβει. Δεν έχουμε τίποτα να ανακοινώσουμε αυτή τη στιγμή, αλλά προφανώς η στενή διαβούλευση με τους εταίρους μας στο ΝΑΤΟ και τους συμμάχους μας στο ΝΑΤΟ στο μέλλον, θα αποτελέσει βασικό μέρος αυτής της διαδικασίας. Και ξέρω ότι ο Γραμματέας Όστιν το ανυπομονεί.

Αντρέα: ( 33:22 )
Σε αυτό το στάδιο. Πιστεύετε ότι συμμορφώνονται;

Ned Price: ( 33:24 )
Λοιπόν, πάλι, τα επίπεδα βίας είναι απαράδεκτα υψηλά, αλλά δεν θα ήθελα να προχωρήσω πριν από αυτήν την αξιολόγηση, δεν θα ήθελα να ξεπεράσω αυτό που σημαίνει από την άποψη της διαδικασίας πολιτικής, όπως εμείς ανυπομονώ για το Μάιο. Αλλά σαφώς οι διαβουλεύσεις με τους συμμάχους μας στο ΝΑΤΟ, με άλλους εταίρους που έχουν μερίδιο στο Αφγανιστάν, είναι κρίσιμα στοιχεία εδώ, και θα τους αναλάβουμε με μεγάλη προσοχή στο μέλλον. Ναί?

Barbara Usher: ( 33:49 )
Θα ήθελα να θέσω μια ερώτηση για τον [ακουστό 00:33:52] που δεν μπορούσε να το κάνει αυτοπροσώπως στο Κοσσυφοπέδιο. Έτσι, ο Άλμπιν Κούρτι του κόμματος αυτοδιάθεσης, που κέρδισε, είπε ότι οι διαπραγματεύσεις με τη Σερβία δεν θα είναι ύψιστης προτεραιότητας. Ακριβώς αν θα μπορούσατε να έχετε μια αντίδραση στις εκλογές σε αυτήν τη δήλωση, ειδικά δεδομένου ότι ο Πρόεδρος Μπάιντεν είχε παροτρύνει και τις δύο πλευρές να επιτύχουν μια ολοκληρωμένη λύση βασισμένη στην αμοιβαία αναγνώριση.

Ned Price: ( 34:16 )
Νομίζω, καταρχάς, ότι συγχαίρουμε τον λαό του Κοσσυφοπεδίου για τις επιτυχημένες κοινοβουλευτικές εκλογές τους. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την κυβέρνηση που σχηματίστηκε σε θέματα προτεραιότητας για την προώθηση της ειρήνης, της δικαιοσύνης και της ευημερίας στο Κοσσυφοπέδιο στην ευρύτερη περιοχή. Όσον αφορά τον διάλογο με τη Σερβία, οι Ηνωμένες Πολιτείες υποστηρίζουν σθεναρά τον διευκολυνόμενο διάλογο μεταξύ Κοσσυφοπεδίου και Σερβίας από την ΕΕ, με στόχο μια συνολική συμφωνία εξομάλυνσης, η οποία θα πρέπει να επικεντρώνεται στην αμοιβαία αναγνώριση. Θα ενθαρρύνουμε τη νέα κυβέρνηση μόλις σχηματίστηκε να δώσει προτεραιότητα σε αυτές τις διαπραγματεύσεις.

Ματ: ( 34:50 )
Περιλαμβάνει κάποια υποστήριξη στις προσπάθειες της προηγούμενης διοίκησης να επιτύχει καλύτερη σχέση μεταξύ Σερβίας και Κοσσυφοπεδίου;

Ned Τιμή: ( 35:02 )
Απολύτως. Οι προσπάθειες της προηγούμενης διοίκησης για, όπως ακριβώς επιδιώκουμε, για την εξομάλυνση μεταξύ Κοσσυφοπεδίου και Σερβίας είναι κάτι που θα υποστηρίξαμε όπως κάνουμε εδώ.

Ματ: ( 35:14 )
Έχω ένα στη Βιρμανία, αλλά μπορώ να περιμένω.

Ned Τιμή: ( 35:16 )
Shawn;

Sean: ( 35:16 )
Στην Αίγυπτο, ο Μοχάμεντ Σουλτάν, ένας Αίγυπτος-Αμερικανός ακτιβιστής ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ανέφερε ότι συγγενείς στο Κάιρο που είχαν κάνει τα σπίτια τους επιδρομές, η κυβέρνηση Μπάιντεν μίλησε για την ύπαρξη νέας σχέσης με την CC Αυτό σας απασχολεί; Έχει τεθεί;

Ned Price: ( 35:36 )
Λοιπόν, το γνωρίζουμε και στην πραγματικότητα εξετάζουμε αναφορές για την κράτηση μελών της οικογένειας ακτιβιστή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και του Αμερικανού πολίτη Μοχάμεντ Σουλτάν. Έχουμε, και συνεχίζουμε να εμπλέκουμε την αιγυπτιακή κυβέρνηση σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη όλους τους ισχυρισμούς για αυθαίρετη σύλληψη ή κράτηση. Όπως έχουμε πει σε άλλα πλαίσια. Θα φέρουμε τις αξίες μας μαζί μας σε κάθε σχέση που έχουμε σε ολόκληρο τον κόσμο. Αυτό περιλαμβάνει τους στενούς μας συνεργάτες ασφαλείας, που περιλαμβάνει και την Αίγυπτο. Εξετάζουμε λοιπόν αυτές τις αναφορές. Τελική ερώτηση ή δύο, δεν έχω φτάσει πίσω εκεί.

Ομιλητής 10: ( 36:14 )
Στη δήλωση που υπογράψατε χθες με ομοϊδεάτες χώρες, ένα από τα πράγματα που δεν κάνει είναι το όνομα και η ντροπή των χωρών που συμμετέχουν σε αυτήν τη συμπεριφορά. Υπάρχουν χώρες ιδιαίτερης ανησυχίας για εσάς και τους ομοϊδεάτες συνεργάτες σας σε αυτό το ζήτημα;

Ned Price: ( 36:27 )
Λοιπόν, προφανώς έχουμε μιλήσει, συμπεριλαμβανομένων των τελευταίων ημερών, εναντίον χωρών που έχουν εμπλακεί σε αυτήν την αυθαίρετη κράτηση αλλοδαπών. Όπως είπε ο γραμματέας στη δήλωσή του, τα ανθρώπινα όντα δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως γεωπολιτικά πιόνια. Αυτό ισχύει γενικά. Έχουμε μιλήσει για περιπτώσεις όπου Αμερικανοί και άλλοι ξένοι υπήκοοι κρατούνται άδικα για πολιτικά κίνητρα. Νομίζω ότι όλοι γνωρίζουμε ποιες είναι αυτές οι περιπτώσεις. Αλλά αυτή ήταν μια ευρεία δήλωση από περισσότερες από 55 χώρες για να υπογραμμιστεί αυτή η ευρεία αρχή, επειδή είναι κάτι που όχι μόνο πιστεύει αυτή η διοίκηση σε αυτήν τη χώρα, αλλά και πολλοί από τους ομοϊδεάτες εταίρους και συμμάχους μας το κάνουν επίσης.

Ομιλητής 10: ( 37:07 )
Μόνο μια συνέχεια σε αυτό. Ο δικηγόρος του Paul Whelan είπε χθες ότι υπάρχουν συνομιλίες μεταξύ ΗΠΑ και Ρωσίας για ανταλλαγή κρατουμένων. Μπορείτε να επιβεβαιώσετε εάν αυτό ισχύει ή όχι και αν υποστηρίζετε μια ανταλλαγή κρατουμένων;

Ned Τιμή: ( 37:20 )
Δεν θα ήθελα να το κάνω από εδώ. Νομίζω ότι αυτό που μπορούμε να πούμε ευρέως είναι ότι η ευημερία και η ασφάλεια των πολιτών των ΗΠΑ στο εξωτερικό είναι μία από τις υψηλότερες προτεραιότητές μας, όπως έχω ήδη πει, οι ρωσικές αρχές καταδίκασαν τον Paul Whelan σε κλειστή και μυστική δίκη, στερώντας του μια βασική προστασία, και αυτή είναι η διαφάνεια. Η δίκη του ήταν μια κοροϊδία της δικαιοσύνης. Οι ρωσικές αρχές δεν παρείχαν αποδεικτικά στοιχεία και δεν επέτρεψαν στον κ. Whelan να προσκομίσει μάρτυρες για την υπεράσπισή του.

Ned Price: ( 37:48 )
Τώρα καταδικάζει αυτήν την ποινή 16 ετών σε ένα ρωσικό στρατόπεδο εργασίας. Παραμένουμε ανήσυχοι για την ευημερία και την ασφάλειά του. Και θα συνεχίσουμε να μιλάμε για λογαριασμό του κ. Γουέουλαντ έως ότου η ρωσική κυβέρνηση επιτέλους κάνει το σωστό και στέλνει τον κ. Whelan σπίτι στην οικογένειά του εδώ στις Ηνωμένες Πολιτείες. Μισέλ; Θα πάμε στη Μισέλ και μετά…

Ομιλητής 10: ( 38:08 )
Γιατί δεν συμμετείχαν οι ΗΠΑ στη διαδικασία Astana και πώς βλέπετε αυτήν τη διαδικασία;

Ned Price: ( 38:14 )
Σχετικά με τη διαδικασία Astana, και τη Συρία γενικότερα, θα δω αν μπορούμε να σας δώσουμε μια απάντηση σχετικά με τη στάση μας εκεί. Ευχαριστώ. Αντρέα;

Andrea: ( 38:21 )
Συνεπώς, [ακούγεται 00:38:24], σε δίκη και πάλι, και αυτό που αποκαλεί κοροϊδία, οτιδήποτε άλλο, καθώς ο Πούτιν φαίνεται να αγνοεί τις αμερικανικές και δυτικές διαμαρτυρίες;

Ned Price: ( 38:34 )
Λοιπόν, δεν είναι μόνο οι Αμερικανοί. Είναι ένας ευρύς συνασπισμός ομοϊδεάτων συμμάχων και συνεργατών που έχουν μιλήσει. Το ανέφερα προηγουμένως, αλλά μια από τις πρώτες μέρες αυτής της διοίκησης, το G7 βγήκε με μια πολύ ισχυρή δήλωση υπέρ του κ. Whelan, αλλά και υπέρ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, και καταδικάζοντας τις παραβιάσεις των ανθρώπων δικαιώματα που έχουμε δει από τη ρωσική κυβέρνηση. Όπως γνωρίζετε, κοιτάζουμε πολύ στενά μαζί με το…

Τιμή Ned: ( 39:03 )
Κοιτάζουμε πολύ στενά, μαζί με τους συμμάχους μας, συμπεριλαμβανομένων των Ευρωπαίων συμμάχων μας, τις ενέργειες της Ρωσίας στο πλαίσιο του κ. Ναβάλνι, συμπεριλαμβανομένης της σύλληψης και της κράτησης χιλιάδων Ρώσων που γενναία βγήκαν στους δρόμους. Το κάνουμε σε συνδυασμό με μια κριτική που αναλαμβάνει ο Διευθυντής της Εθνικής Νοημοσύνης σχετικά με τις διάφορες κακοήθεις δραστηριότητες που έχουμε δει να προέρχονται ή να αποδίδονται στη Ρωσία τα τελευταία χρόνια. Αυτό περιλαμβάνει τις εκλογικές παρεμβολές, περιλαμβάνει τους ηλιακούς ανέμους, περιλαμβάνει τη χρήση ενός χημικού όπλου στον κ. Navalny, μεταξύ άλλων ζητημάτων. Έτσι, αυτή η διοίκηση ήταν ξεκάθαρη ότι θα υπερασπιστούμε τα ανθρώπινα δικαιώματα, θα προωθήσουμε τις χώρες που απειλούν τα συμφέροντά μας, που απειλούν καθολικές αξίες. Και νομίζω ότι θα έχουμε περισσότερα να το πούμε αυτό τις επόμενες μέρες. Ματ, ρωτάς πολλά. Θα χρειαστεί… Νάντια, προχωρήστε.

Nadia: ( 40:07 )
Ευχαριστώ. Έχω απλώς μια ερώτηση προγραμματισμού. Μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι ο Γραμματέας πρόκειται να συμμετάσχει στη συνεδρίαση των Βρυξελλών στις 22, πιστεύω;

Ned Price: ( 40:13 )
Δεν έχω καμία ανακοίνωση να κάνω αυτή τη στιγμή, αλλά όταν το κάνουμε, και αν το κάνουμε, θα είμαστε σίγουροι ότι θα σας ενημερώσουμε.

Ματ: ( 40:19 )
Μπορώ να σας ρωτήσω εάν συμπεριλάβετε τον Τζούλιαν Ασάνζ στη δήλωση για την οποία ζήτησε ο Κόνορ;

Ned Price: ( 40:28 )
Ήξερα ότι το Υπουργείο Δικαιοσύνης βρίσκεται σε εξέλιξη -

Ματ: ( 40:31 )
Λοιπόν, όχι; Δεν το πιστεύεις αυτό -

Ned Price: ( 40:35 )
Θα σας παραπέμψω στο Υπουργείο Δικαιοσύνης για να σχολιάσετε την υπόθεση του κ. Assange

Ματ: ( 40:39 )
Δεύτερον, στη Βιρμανία. Και ναι, κάνω πολλές ερωτήσεις, αλλά -

Ned Price: ( 40:42 )
Αλλά θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι είναι δίκαιο στο πλαίσιο της ενημέρωσης [crosstalk 00:40:45].

Ματ: ( 40:45 )
Και αυτό είναι εντάξει. Έχει κάποιος άλλος μια ερώτηση για τη Βιρμανία;

Ομιλητής 11: ( 40:49 )
Ναι.

Ned Τιμή: ( 40:50 )
Φαίνεται ότι υπάρχει.

Ματ: ( 40:52 )
Πάμε, φύγε. Ναι.

Ομιλητής 11: ( 40:56 )
Απλώς η απάντησή σας για ό, τι συμβαίνει στο έδαφος, τις τελευταίες αυξανόμενες εντάσεις, τις δυνάμεις ασφαλείας ανοίγουν φωτιά. Η αστυνομία υπέβαλε δεύτερη κατηγορία εναντίον του Σουου Κίι. Και επίσης σας ρωτήσαμε για τον ρόλο της Κίνας και η απάντησή σας δεν ήταν σαφής, αλλά ο Κινέζος πρέσβης στη Μιανμάρ είπε ότι η Κίνα δεν ενημερώθηκε εκ των προτέρων για το πραξικόπημα και ότι η κατάσταση στη Μιανμάρ δεν ήταν κάτι που η Κίνα ήθελε να δει. Αλλά εννοώ, ποια είναι η εκτίμησή σας για το πώς εμπλέκεται η Κίνα, ανεξάρτητα από το εάν εμπλέκεται ή όχι [crosstalk 00:41:31].

Τιμή Ned: ( 41:31 )
Λοιπόν, αναφέρατε τις πρόσθετες χρεώσεις εναντίον της Aung San Suu Kyi. Νομίζω ότι είναι δίκαιο να πούμε ότι ενοχλούμαστε από αναφορές ότι ο στρατός έχει κατηγορήσει τον κρατικό σύμβουλο Aung San Suu Kyi για επιπλέον εγκληματικές πράξεις. Όπως έχουμε προηγουμένως, καλούμε τον στρατό της Βιρμανίας να απελευθερώσει αμέσως όλους τους αδικαιολόγητα κρατούμενους πολιτικούς και πολιτικούς ηγέτες, δημοσιογράφους και ακτιβιστές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, και άλλα μέλη της κοινωνίας των πολιτών, καθώς και να αποκαταστήσει τη δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση. Όπως είπε ο πρόεδρος, η στρατιωτική κατάσχεση εξουσίας είναι μια άμεση επίθεση στη μετάβαση της χώρας στη δημοκρατία και στο κράτος δικαίου. Είμαστε ενθουσιασμένοι που τόσοι από τους ομοϊδεάτες εταίρους και συμμάχους μας σε όλο τον κόσμο έχουν ενώσει μαζί μας καταδικάζοντας αυτήν την αντιδημοκρατική δράση, αυτό το πραξικόπημα. Όσον αφορά την Κίνα, είμαστε σαφείς ότι θα θέλαμε να δούμε την Κίνα να παίζει εποικοδομητικό ρόλο σε αυτό, και αυτό είναι ένα μήνυμα που έχουμε στείλει τόσο στο δημόσιο όσο και στο ιδιωτικό Πεκίνο. Και είναι ένα μήνυμα που θα συνεχίσουμε να στέλνουμε έως ότου η Κίνα καταδικάσει αυτό το συνεργείο. Έτσι, θα προγραμματίσω να σας δω αύριο. Εκτιμώ πολύ.

Ματ: ( 42:43 )
Έτσι το σαββατοκύριακο, πήγαινε. Ξέρεις τι? Μπορείτε να ενοχληθείτε όσο θέλετε, αλλά αυτά είναι ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν. Είμαστε πολύ ευγνώμονες που επιστρέφετε σε ενημερώσεις όπως αυτό. Αλλά το σαββατοκύριακο, πήγατε να επιτρέψετε την αναχώρηση στην πρεσβεία σας στο Ρανγκούν, σωστά;

Ned Τιμή: ( 43:04 )
Αυτό είναι σωστό.

Ματ: ( 43:04 )
Ναι; Θέλετε λοιπόν να πείτε τίποτα περισσότερο για αυτό ή περισσότερα σχετικά με το τι αναθεωρεί η δημοσίευση των σχολίων του προέδρου στο Πεντάγωνο στο τέλος της εβδομάδας όσον αφορά την κριτική; Είστε ευχαριστημένοι με την ασφάλεια των ανθρώπων σας;

Ned Price: ( 43:24 )
Όπως είπαμε και πριν, ακόμη και σε αυτή την ενημέρωση, ότι η ασφάλεια και η ασφάλεια των ανθρώπων μας και των πολιτών των ΗΠΑ στο εξωτερικό, αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για εμάς. Γι 'αυτό στις 14 Φεβρουαρίου, το Υπουργείο εξουσιοδότησε την εθελοντική αναχώρηση ή την εξουσιοδότηση αναχώρησης, όπως το αναφέρατε, των μελών της οικογένειας και των υπαλλήλων που δεν ανήκουν στην κυβέρνηση των ΗΠΑ στη Βιρμανία. Δίνει στους υπαλλήλους μας και στα μέλη της οικογένειάς τους τη δυνατότητα να αποχωρήσουν εάν το επιθυμούν. Είναι μια κατάσταση που θα ελέγχεται κάθε 30 ημέρες. Όμως, φυσικά, καθώς το κάνουμε αυτό, συνεχίζουμε να αξιολογούμε την κατάσταση ασφαλείας και εάν απαιτείται πρόσθετη ενέργεια, θα την αναλάβουμε. Ευχαριστώ πολύ, όλοι. Θα σας δούμε αύριο.

Ομιλητής 12: ( 43:59 )
Σας ευχαριστώ.

Ned Price: ( 43:59 )
Άρα δεν μπορώ να κάνω ένα ρεκόρ σήμερα, αλλά θα σας δω αύριο. Ευχαριστώ.

 
Πρόσφατες δημοσιεύσεις
        
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου