Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2020

Rev..Kamala Harris :Πραγματικά πιστεύω, ως πρώην εισαγγελέας, ότι το Black Lives Matter υπήρξε ο πιο σημαντικός παράγοντας αλλαγής στο πλαίσιο του συστήματος ποινικής δικαιοσύνης, επειδή υπήρξε αντίθετη δύναμη στη δύναμη μέσα στο σύστημα που είναι τόσο θεμελιωμένη στο status quo και στο δικό της παραδόσεις, πολλές από τις οποίες ήταν επιβλαβείς και είχαν διακρίσεις με τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόστηκαν. Όντας εκεί, ενόψει της διαμαρτυρίας, εννοώ, μεγάλωσα σε διαμαρτυρία. Οι γονείς μου ήταν ενεργοί στο Κίνημα Πολιτικών Δικαιωμάτων, όπως γνωρίζετε. Πρόκειται, νομίζω, για μια κοινότητα και τη χώρα που μιλάει, καταλαβαίνοντας ότι τίποτα που έχουμε πετύχει σχετικά με την πρόοδο σε αυτήν τη χώρα δεν έχει έρθει χωρίς μάχη. Τίποτα δεν έχουμε επιτύχει στη χώρα μας που να έχει σχέση με την πρόοδο, και ιδίως γύρω από τα πολιτικά δικαιώματα, δεν έχει έρθει χωρίς μάχη.

 

Ακολουθήστε μεταγραφές Rev

Εθνική Συνέλευση NAACP με τη μεταγραφή Kamala Harris 25 Σεπτεμβρίου

Εθνική Συνέλευση NAACP με τη μεταγραφή Kamala Harris 25 Σεπτεμβρίου

Kamilia Landrum: ( 06:33 )
Το όνομά μου είναι Kamilia Landrum. Είμαhttps://www.rev.com/blog/transcripts/naacp-national-convention-with-kamala-harris-transcript-september-25/amp?__twitter_impression=trueι 31χρονη μαύρη γυναίκα από την ανατολική πλευρά του Ντιτρόιτ του Μίσιγκαν. Με βάση τον ταχυδρομικό κώδικα γέννησης, δεν αναμένεται να ζήσω πολύ, ούτε θα συσσωρεύσω πολύ πλούτο στη ζωή μου. Το εκπαιδευτικό μου επίτευγμα θα είναι το ελάχιστο, και η ζωή μου θα κυβερνάται από άντρες που είναι πεινασμένοι με δύναμη που επιδιώκουν να με κρατήσουν και τους ανθρώπους μου καταπιεσμένους. Πρόκειται για ρατσισμό στην εργασία. Όλη μου τη ζωή, ονειρευόμουν, όπως και η Μπρένα Τέιλορ και η Καμάλα Χάρις, έφεραν το μάντρα που έπρεπε να το κάνω και προσεύχομαι οι αποφάσεις μου να με οδηγήσουν σε ένα καλύτερο αύριο κάθε μέρα. Ενώ αυτά είναι τα στατιστικά στοιχεία που καθορίζουν την αρχή μου, είμαι επίσης δίπτυχος απόφοιτος κολεγίου, ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης και μέντορας και συνήγορος που εξυπηρετεί το Ντιτρόιτ με κάθε ανάσα που έχω. Αυτή είναι η δύναμη της κοινότητας στην εργασία.

Kamilia Landrum: ( 09:16 )
Στο ρόλο μου ως εκτελεστικός διευθυντής για το NAACP, στο Ντιτρόιτ, έχω ζήσει και έχω δει και τις δύο πανδημίες ρατσισμού και COVID-19 στην κοινότητά μας. Πάνω από 1500 Detroiters πέθαναν από επιπλοκές του COVID. Το Γραφείο Απογραφής των ΗΠΑ έχει συγκρατήσει πόρους για να εξασφαλίσει έναν ακριβή υπολογισμό. Τα δικαιώματα ψήφου μας δέχονται επίθεση. Οι κρατούμενοι παρακαλούνται να μην απομακρυνθούν 100 μίλια ή περισσότερο από τις οικογένειές τους. Οι οικογένειες απαιτούν ακόμη καθαρό νερό. Και όλοι προσεύχονται ότι η επόμενη στάση κυκλοφορίας, χτυπήστε την πόρτα, ή η μέρα στο πάρκο δεν θα είναι η τελευταία τους. Οι μαχητές της ελευθερίας είναι οι βασικοί εργαζόμενοι της δημοκρατίας. Είμαστε η φωνή των άφωνων, και βρίσκουμε τρόπους να δώσουμε ελπίδα όταν όλοι φαίνονται απελπισμένοι.

Kamilia Landrum: ( 10:04 )
Καθώς έχω μαζί σας σήμερα, βρίσκομαι στο πρόγραμμα αποκατάστασης του Ντιτρόιτ όπου αστυνομικοί και εκείνοι που αγωνίστηκαν για τη νίκη μιλούν για τη βελτίωση των κοινοτικών σχέσεων. Αυτό ανυπομονώ να ακούσω σήμερα τον γερουσιαστή Χάρις, καθώς δεν θα ξεχάσει ποτέ τους καθημερινούς ανθρώπους που χρειάζονται ελπίδα και έμπνευση, που θέτουν τους ανθρώπους πάνω από τα οικονομικά και επενδύουν σε οικογένεια και εκπαίδευση και θέσεις εργασίας, ώστε να μπορούμε να καλύψουμε τα κενά του πλούτου. Θέλω να μάθω πώς θα μας ενθαρρύνει να μεταφέρουμε τις ψυχές μας στις κάλπες και να ψηφίσουμε στις 3 Νοεμβρίου. Σας ευχαριστούμε που συμμετείχατε σήμερα. Ανυπομονούμε για αυτήν τη συνομιλία.

Lottie Joiner: ( 10:49 )
Καλό απόγευμα. Είμαι ο Lottie Joiner, εκδότης του The Crisis Magazine, της επίσημης έκδοσης του NAACP. Όπως σημείωσε η κα Landrum, το έτος 2020 χαρακτηρίστηκε από δύο πανδημίες. Έχουμε δει μια φυλετική εκτίμηση και συνεχίσαμε να βιώνουμε έναν θανατηφόρο ιό που έχει πάρει χιλιάδες μαύρες ζωές. Η πανδημία COVID-19 έφερε τη μακροχρόνια ανισότητα και τις φυλετικές ανισότητες στην Αμερική. Ως συντάκτης του περιοδικού The Crisis Magazine, έχουμε γράψει για το ψηφιακό χάσμα στην εκπαίδευση, τους ηλικιωμένους μας που πεθαίνουν σε γηροκομεία χωρίς οικογενειακή άνεση ή φροντίδα, καθώς οι βασικοί εργαζόμενοι πρέπει να κάνουν τη δύσκολη επιλογή μεταξύ της παροχής των οικογενειών τους ή του κινδύνου μόλυνσης με θανατηφόρος ιός και οι χιλιάδες εργαζόμενοι των μειονοτήτων έχουν παραμεληθεί ή απολυθεί, χωρίς να γνωρίζουν πώς θα στηρίξουν τις οικογένειές τους, θα πληρώσουν το ενοίκιο τους, θα βάλουν φαγητό στο τραπέζι,

Lottie Joiner: ( 11:56 )
Και ενώ ήμασταν κλειδωμένοι και κλειδωμένοι, ο κόσμος έγινε μάρτυρας της δολοφονίας του Τζορτζ Φλόιντ από τον αστυνομικό της Μινεάπολης. Ακούσαμε για το θάνατο του Ahmaud Arbery στη Γεωργία. Μάθαμε για την τραγική δολοφονία της Breonna Taylor στο Louisville του Κεντάκι. Και στην Kenosha, Wisconsin, ο Jacob Blake πυροβολήθηκε στην πλάτη επτά φορές από έναν αστυνομικό. Οι συγγραφείς μας έχουν γράψει για τις διεθνείς διεθνείς διαμαρτυρίες και το νέο κίνημα για τους Μαύρους. Η κοινότητά μας έγινε μάρτυρας του θανάτου καθώς οι βετεράνοι ηγέτες των πολιτικών δικαιωμάτων, ο εκπρόσωπος Τζον Λιούις, ο Αιδεσιμότατος CT Vivian και ο Αιδεσιμότατος Joseph Lowery ολοκλήρωσαν τα καθήκοντά τους σε αυτήν τη γη. Σήμερα, έχουμε έναν πρόεδρο που δεν έχει αντιμετωπίσει τη φυλετική αναγνώριση που αντιμετωπίζει η χώρα μας ούτε τον δυσανάλογο αντίκτυπο της πανδημίας στις κοινότητες χρώματος.

Lottie Joiner: ( 12:58 )
Σήμερα, έχουμε τιμή να έχουμε την υποψήφια αντιπρόεδρο, Γερουσιαστή Καμάλα Χάρις, εδώ την τελευταία ημέρα του 111ου συνεδρίου της NAACP. Οι αναγνώστες μας του The Crisis Magazine θέλουν να μάθουν πώς δικαιούμαστε την Breonna Taylor; Πώς προχωρούμε πέρα ​​από την πορεία; Πώς προχωρούμε πέρα ​​από τις διαμαρτυρίες και τις διαδηλώσεις; Πώς θα αντιμετωπίσουμε τις συνεχιζόμενες ανισότητες που υπάρχουν στο έθνος μας, τον συστημικό ρατσισμό, την έλλειψη θέσεων εργασίας σε κοινότητες χαμηλού εισοδήματος, την έλλειψη μειονοτήτων στη Silicon Valley ή την προκατάληψη στο σύστημα ποινικής δικαιοσύνης; Αυτή είναι μια νέα μέρα στην Αμερική. Τον Νοέμβριο, θα πάμε στις κάλπες και θα ψηφίσουμε για την κοινότητά μας. Σας ευχαριστώ.

Πρόεδρος Russell: ( 14:00 )
Καλησπέρα. Και καλώς ήρθατε στην 111η Εθνική Σύμβαση NAACP. Αυτή η χρονιά είναι μια χρονιά όπως καμία άλλη. Είναι μια χρονιά που συνεδριάζουμε σχεδόν. Αλλά αυτό είναι υπέροχο γιατί μας δίνει την ευκαιρία να φέρουμε περισσότερους ανθρώπους σε αυτήν τη σκηνή των συνεδρίων. Μας δίνει την ευκαιρία να μιλήσουμε περισσότερο σε ένα μεγαλύτερο κοινό σχετικά με την ανάγκη αλλαγής καθώς εξετάζουμε πώς αναπτύσσεται η δημόσια πολιτική σε αυτό το έθνος. Και, λοιπόν, χαίρομαι που είμαι μαζί σας σήμερα το απόγευμα για αυτό που πιστεύω ότι θα είναι μια πολύ εντυπωσιακή και πολύ σημαντική συνομιλία μεταξύ δύο γυναικών, τις οποίες θεωρώ σπουδαίες οραματιστές και σημαντικούς ανθρώπους στο κίνημα των πολιτικών δικαιωμάτων και το κίνημα για κοινωνικά δικαιοσύνη.

Πρόεδρος Russell: ( 15:01 )
Η χώρα μας, όπως σας έχουν ήδη πει η Kamilia και η Lottie, βρίσκεται σήμερα στη μέση τριών συγκεκριμένων αλλά επικίνδυνων πανδημιών. Πρώτον, μια πανδημία της υγείας. Το COVID-19 σκότωσε πάνω από 200.000 άτομα μόνο σε αυτήν τη χώρα. Ωστόσο, η δημόσια πολιτική δεν έχει προσαρμοστεί για να αντιμετωπίσει το ζήτημα. Αντιμετωπίζουμε μια οικονομική κρίση που βρίσκεται εκτός αναλογίας λόγω της αποτυχίας μας να αντιμετωπίσουμε την κρίση υγείας. Και επειδή ιστορικά αποτύχαμε να δημιουργήσουμε δημόσια πολιτική που καθιστά την οικονομική βιωσιμότητα, οικονομική ενίσχυση διαθέσιμη και προσιτή σε όλους τους Αμερικανούς. Και τότε υπάρχει η ιστορική πανδημία. Πανδημία που είναι μαζί μας από την ίδρυση του έθνους. Και αυτό είναι απλά ο ρατσισμός.

Πρόεδρος Ράσελ: ( 16:13 )
Η αποτυχία της δημόσιας πολιτικής στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, ή όπως θα έλεγε η Μάγια Αγγέλου, αυτές που δεν ήταν ακόμη Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, επιδεινώθηκε από τον αντίκτυπο του ρατσισμού όλα αυτά τα χρόνια. Σήμερα, το βλέπουμε σε όλες τις πτυχές της ζωής μας, είτε πρόκειται για υγεία, εκπαίδευση, αστυνόμευση, στέγαση ή οποιονδήποτε από τους άλλους τομείς με τους οποίους ασχολούμαστε. Και πιο συγκεκριμένα, σίγουρα, το περιβάλλον μας. Έτσι, στο NAACP είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε συνομιλίες και να ενθαρρύνουμε τις κοινότητές μας να κατανοήσουν τον αντίκτυπο

Πρόεδρος Russell: ( 17:03 )
Κοινότητες να κατανοήσουν τον αντίκτυπο αυτής της τριπλής πανδημίας στην κοινωνία μας και ιδιαίτερα στις κοινότητες όπου ζούμε. Εμείς στο NAACP προσπαθήσαμε να παρέχουμε πληροφορίες στη συμμετοχή μας και στην ευρύτερη κοινότητα σχετικά με τον αντίκτυπο της δημόσιας πολιτικής σε όλους μας και την ανάγκη να αναγνωρίσουμε ειλικρινά ότι έως ότου οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής αναγνωρίσουν ότι η μαύρη ζωή έχει σημασία, τότε όλοι της ζωής μας σε αυτές τις Ηνωμένες Πολιτείες βρίσκονται σε κίνδυνο. Η αποτυχία των ηγετών μας να αντιμετωπίσουν θέματα δημόσιας πολιτικής με τρόπο που παρέχει δικαιοσύνη, με τρόπο που παρέχει δικαιοσύνη, με τρόπο που αναγνωρίζει ότι στην πραγματικότητα είμαστε όλοι ίσοι με τους ανθρώπους. Μέχρι εκείνη την ημέρα, θα συνεχίσουμε να υποφέρουμε ως έθνος. Θα συνεχίσουμε να βλέπουμε τις κοινότητές μας να καταρρέουν γύρω μας και έτσι αυτή η συζήτηση σήμερα το απόγευμα είναι εξαιρετικά σημαντική.

Πρόεδρος Russell: ( 18:25 )
Έρχεται στα τακούνια μιας πολύ σημαντικής συνομιλίας που είχαμε μόλις χθες το βράδυ όπου μιλήσαμε για τη σημασία της δύναμης των μαύρων γυναικών στο σύστημά μας. Το γεγονός ότι είχαμε εκπροσώπους των Θεϊκών Εννέα και άλλων οργανώσεων που εκπροσωπούσαν τις μαύρες γυναίκες σε αυτό το πάνελ, και το γεγονός ότι ηγείται της Oprah Winfrey μας λέει πόσο σημαντικές είναι οι μαύρες γυναίκες σε αυτό το κίνημα και πόσο σημαντικές θα είναι οι μαύρες γυναίκες σε αυτό εκλογική περίοδος. Καθώς εξετάζουμε το NAACP τη δημόσια πολιτική, καταλαβαίνουμε ότι η προεδρική πολιτική είναι εξαιρετικά σημαντική. Ο πρόεδρος και η αντιπροεδρική ομάδα θα είναι οι ηγέτες όσον αφορά τον καθορισμό της δημόσιας πολιτικής, ποιος θα εφαρμόσει τη δημόσια πολιτική και πώς αυτή η δημόσια πολιτική θα επηρεάσει τη ζωή μας στο μέλλον. Είναι πολύ σημαντικό να καταλάβουμε ότι ναι, οι προεδρικές εκλογές βρίσκονται στην κορυφή του εισιτηρίου, αλλά εμείς ως λαός, επειδή η δημόσια πολιτική διαμορφώνεται σε κρατικό και τοπικό επίπεδο, πρέπει να καταλάβουμε ότι πρέπει να συμμετέχουμε σε όλα τα επίπεδα. Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι θα ολοκληρώσουμε τα ψηφοδέλτια μας σε όλα τα επίπεδα.

Πρόεδρος Russell: ( 20:06 )
Ειλικρινά, πρέπει να σας πω ότι στην πόλη Καμίλια Ντιτρόιτ, στις τελευταίες προεδρικές εκλογές ένας τεράστιος αριθμός, πάνω από 30.000 άτομα δεν κατάφεραν να ψηφίσουν το πλήρες εισιτήριο, το πλήρες ψηφοδέλτιο. Ως αποτέλεσμα, ορισμένοι θα μπορούσαν να πουν ότι μια εκλογή χάθηκε λόγω της αποτυχίας των λαών να δουν ολόκληρη την ψηφοφορία και να την πάρουν στα σοβαρά. Γι 'αυτό συνομιλίες όπως αυτή που θα έχουμε σήμερα το απόγευμα είναι εξαιρετικά σημαντικές. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να ακούσουμε από τους ανθρώπους που θα κάνουν και θα εφαρμόσουν αυτήν την πολιτική πριν από τις εκλογές, αλλά είναι επίσης σημαντικό για εμάς να κατανοήσουμε τη σημασία της λογοδοσίας μετά τις εκλογές. Έτσι, ελπίζω ότι καθώς περνάμε από αυτήν τη συνομιλία, θα δώσετε προσοχή σε ό, τι λέγεται. Θα δώσετε προσοχή όχι μόνο σε αυτό που υποσχέθηκε, αλλά τα επόμενα τέσσερα χρόνια θα διασφαλίσετε ότι κατανοείτε τον αντίκτυπο που θα έχουν αυτοί οι ηγέτες στη ζωή σας. Έτσι, σε αυτές τις εκλογές, καταλαβαίνετε ότι η λογοδοσία είναι σημαντική, αλλά στις επόμενες εκλογές θα καταλάβετε ότι πρέπει να ενεργήσετε με βάση την κρίση σας σχετικά με την απόδοση των πολιτικών, την απόδοση των πολιτικών.

Πρόεδρος Russell: ( 21:44 )
Είμαστε ταπεινοί που έχουμε ως οικοδεσπότης μας για αυτήν τη σημαντική συζήτηση, κυρία Angela Rye. Τώρα, η Άνγκελα θεωρείται ενδυνάμωση. Τώρα, αυτή είναι μια λέξη που θεωρώ ότι είναι ενδιαφέρουσα, επειδή αφορά την ενδυνάμωση, αλλά είναι επίσης και η καθοδήγηση των ανθρώπων για την ενδυνάμωση τους. Είναι μια αδιάλυτη φωνή για τη νεότερη γενιά μας και νομίζω ότι είναι ενδιαφέρον γιατί νομίζω ότι η Angela είναι μια φωνή για κάθε γενιά σε αυτό το έθνος. Οι λέξεις που βγάζει, οι πληροφορίες που παρέχει είναι σημαντικές για όλους να καταλάβουμε. Η Άντζελα μπορεί να ακουστεί στο CNN, στο NPR και στο podcast της On One, παρέχοντας κριτική πολιτική συζήτηση και σχολιασμό για όλους μας. Είναι απαραίτητο να ακούσουμε τη φωνή της και να καταλάβουμε τι συμβαίνει σε αυτόν τον κόσμο όπου ζούμε, οπότε είμαστε ευχαριστημένοι που η Άνγκελα θα έρθει μαζί μας. Σύντομα μαζί μας, όπως έχετε ήδη ενημερωθεί,

Πρόεδρος Russell: ( 23:19 )
Αυτή η υποψήφια, γερουσιαστής Καμάλα Χάρις, έχει πληθώρα πληροφοριών και στην πραγματικότητα, αντιπροσωπεύει ένα μεγάλο βήμα στην ιστορία αν το σκεφτείτε. Θα είναι η πρώτη μαύρη γυναίκα, η πρώτη ινδική αμερικανική γυναίκα που θα υποψηφίσει αντιπρόεδρο αυτών των Ηνωμένων Πολιτειών σε οποιοδήποτε μεγάλο εισιτήριο κόμματος. Έχει ήδη φτιάξει ιστορία σε τοπικό επίπεδο στο Σαν Φρανσίσκο, σε επίπεδο πολιτείας ως Γενικός Εισαγγελέας της Πολιτείας της Καλιφόρνιας, και σίγουρα ως γερουσιαστής των Ηνωμένων Πολιτειών, και θα ήμουν λάθος και ο Άμος Μπράουν θα με σκότωνε αν δεν το έλεγα αυτό είναι ένα από τα μέλη του. Ο Δρ Amos Brown, μέλος του Τμήματος Διοικητικών Συμβουλίων μας και Πρόεδρος του υποκαταστήματος του Σαν Φρανσίσκο της NAACP. Ο γερουσιαστής Χάρις έρχεται μαζί μας και ενώνεται με την Άντζελα για να μιλήσουμε για αυτές τις τρεις παγκόσμιες πανδημίες. Η πανδημία του ρατσισμού, η πανδημία της υγείας, και αυτή η πανδημία της οικονομικής αδικίας και είμαστε τόσο ευτυχείς που και οι δύο μαζί μας σήμερα. Θα θέλατε λοιπόν να καλωσορίσετε την Άνγκελα Ράι και την Αντιπρόεδρο Υποψήφιο Γερουσιαστή Καμάλα Χάρις; Καλώς ήλθατε, κυρίες.

Angela Rye: ( 24:56 )
Ευχαριστώ πολύ, κύριε Πρόεδρε. Είναι πάντα χαρά να συμμετέχω στη σύμβαση του NAACP. Νομίζω ότι είναι το δεύτερο μου γεγονός. Μέλος της ζωής εν μέρει λόγω της βίας λόγω του μπαμπά μου, και τώρα ως ενήλικας σίγουρα θέλει να είναι μέρος και πάντα ενθουσιασμένος για να υποστηρίξει αυτό που κάνεις, και φυσικά φωνάζω στον αδερφό μου, τον Πρόεδρο Ντέρικ Τζόνσον. Γερουσιαστής Χάρις, είναι υπέροχο να σε βλέπω. Δεν θα σας καλέσω σήμερα Καμάλα, γιατί νομίζω ότι είναι τόσο σημαντικό που έβαλαν σεβασμό στο όνομά σας Λοιπόν, θα ξεκινήσω. Οδηγώ ως παράδειγμα. Γνωρίζουμε ότι είστε στη μέση της προετοιμασίας συζήτησης. Μακάρι να ήμουν στο δωμάτιο μαζί σου για να σου δώσω ένα στρώμα, αλλά ελπίζουμε ότι μπορούμε να σας προετοιμάσουμε και να νιώσουμε πιο άνετα σήμερα. Πώς είσαι? Πως αισθάνεσαι?

Καμάλα Χάρις: ( 25:46 )
Είμαι καλά, Άντζελα. Χαίρομαι που σε βλέπω και θέλω απλώς να ευχαριστήσω όλους, Πρόεδρε Ράσελ, για αυτήν την εισαγωγή. Σας ευχαριστώ που αναφέρατε όχι μόνο τον επικεφαλής της NAACP, αλλά και τον πάστορα μου, Δρ Amos Brown. Σας ευχαριστούμε για τον Derrick Johnson για τη συνεχή ηγεσία σας. Μιλάμε τόσο συχνά αυτές τις μέρες για τη σημασία όλων όσων διακυβεύονται και διασφαλίζουμε ότι ακούγεται η φωνή όλων. Λοιπόν, είναι καλό να είσαι με όλους, και η Άντζελα, είναι τόσο καλό που σε βλέπω και είμαι καλός. Μια μέρα τη φορά. 39 ημέρες πριν από τις εκλογές που θα καθορίσουν την πορεία της ιστορίας για τις επόμενες γενιές.

Άντζελα Ράι: ( 26:25 )
Ναι. Με αυτό, θέλω να ξεκινήσω γιατί ξέρω ότι αυτό που συμβαίνει στην προετοιμασία της συζήτησης είναι ακριβώς ότι πρέπει να σας οδηγήσουν σε γρήγορους γύρους. Ένα από τα αγαπημένα μου πράγματα που πρέπει να κάνω για το podcast είναι ένας γρήγορος γύρος. Μέρος αυτού είναι να μας χαλαρώσετε και να ετοιμαστείτε να βουτήξετε ακριβώς μέσα. Θέλουμε να εξετάσουμε αυτήν την οικογενειακή συζήτηση. Ορίστε λοιπόν. Ας αρχίσουμε.

Καμάλα Χάρις: ( 26:46 )
Εντάξει, εντάξει.

Angela Rye: ( 26:46 )
Λοιπόν, είσαι υπερήφανος AKA. Πώς όλοι χαιρετίζετε ο ένας τον άλλον;

Kamala Harris: ( 26:54 )
Με αγκαλιά, αλλά όχι κατά τη διάρκεια του COVID.

Angela Rye: ( 26:58 )
Εντάξει, τι λέτε εσείς; Ποιο είναι το μικρό πράγμα που λες;

Καμάλα Χάρις: ( 27:03 )
Χαιρετισμοί, μάγος.

Angela Rye: ( 27:07 )
[crosstalk 00:27:07] εβδομάδα, αλλά θα το πάρω.

Kamala Harris: ( 27:08 )
Ξέρετε, όταν περνάτε από τη διαδικασία να γίνετε ένας τότε μπορούμε να έχουμε αυτήν τη συνομιλία.

Angela Rye: ( 27:14 )
Δεν συμβαίνει. Είμαι μαύρος και όχι Έλληνας. Είμαι το παιδί της Έντι Ράι. Εντάξει, επόμενο. Γνωρίζατε ότι εσείς και ο Snoop Dogg μοιράζεστε γενέθλια;

Καμάλα Χάρις: ( 27:24 )
Το έκανα. Στην πραγματικότητα το έκανα και του μίλησα πρόσφατα για την ψηφοφορία στην πραγματικότητα. Ναι.

Angela Rye: ( 27:32 )
Το λατρεύω, το λατρεύω.

Καμάλα Χάρις: ( 27:33 )
Σχετικά με όλους μας που ψηφίζουμε, ναι.

Angela Rye: ( 27:35 )
Ναι, αυτό είναι πολύ σημαντικό τώρα.

Καμάλα Χάρις: ( 27:38 )
Ναι.

Angela Rye: ( 27:38 )
Εντάξει, ο αγαπημένος σου καθηγητής στο Χάουαρντ.

Καμάλα Χάρις: ( 27:44 )
Δρ Hodgkins. Υπήρχαν τόσα πολλά, αλλά θα ξεκινήσω μαζί του. Ναι, ναι. Ήταν ένας από αυτούς που υπήρξε πραγματικός φραγμός στη δική του καριέρα και ζωή, αλλά υπάρχουν τόσα πολλά και το θέμα με τους καθηγητές του Χάουαρντ είναι ότι ήταν οι καλύτεροι και οι πιο λαμπροί στον τομέα τους. Θα μπορούσαν να είχαν διδάξει οπουδήποτε ότι ήθελαν να διδάξουν, αλλά επέλεξαν να μας διδάξουν, και με αυτόν τον τρόπο πραγματικά μας ενέπνευσε με τρόπους που ήταν πολύ ειδικοί και μεγάλης διάρκειας.

Angela Rye: ( 28:23 )
Λοιπόν τώρα που ο Χάουαρντ έχει το διαφημιστικό τους από αυτό, αυτό το μικρό βύσμα, θα συνεχίσουμε να κάνουμε γρήγορο γύρο. Εντάξει, ποιος έριξε-

Καμάλα Χάρις: ( 28:32 )
Επιτρέψτε μου, με δικαιοσύνη, όλο το HBCU. Όχι, αλήθεια. Αυτή είναι μια εμπειρία HBCU, και καθολική με αυτόν τον τρόπο.

Angela Rye: ( 28:41 )
Εντάξει. Ποιος έριξε την καλύτερη σκιά κατά τη διάρκεια των δημοκρατικών πρωταρχικών συζητήσεων; Πρέπει να διαλέξετε ένα.

Καμάλα Χάρις: ( 28:50 )
Εκτός από τον εαυτό μου;

Angela Rye: ( 28:52 )
Εντάξει, εντάξει. Όχι, θα μπορούσατε να πείτε τον εαυτό σας, θα μπορούσατε να πείτε τον εαυτό σας. Εντάξει, ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνεις το πρωί;

Kamala Harris: ( 28:58 )
Ω, ένας συνδυασμός πραγμάτων αλλά η ανάγνωση είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που κάνω.

Angela Rye: ( 29:09 )
Αγαπημένο φαγητό ; Οι άνθρωποι δεν ξέρουν ότι μπορείτε να σκοτώσετε στην κουζίνα. Τι είναι το [crosstalk 00:29:15];

Kamala Harris: ( 29:14 )
Ναι, μπορώ. Ένα ψητό κοτόπουλο. Είναι η δική μου, uh-huh (καταφατική).

Angela Rye: ( 29:20 )
Τότε ο καλύτερος ράπερ ζωντανός;

Καμάλα Χάρις: ( 29:24 ) Τούπατς
.

Angela Rye: ( 29:25 )
Δεν είναι ζωντανός. Είπες ότι ζει. Είπες ότι ζει.

Kamala Harris: ( 29:28 )
Ξέρω, συνεχίζω να το κάνω.

Angela Rye: ( 29:32 )
Άκου. Τα κορίτσια της Δυτικής Ακτής πιστεύουν ότι ζει ο Τούπατς. Είμαι μαζί σου, είμαι μαζί σου τόσο Tupac. Συνέχισε.

Καμάλα Χάρις: ( 29:38 )
Το κάνω αυτό. Ποιος θα έλεγα; Εννοώ, υπάρχουν τόσα πολλά. Υπάρχουν μερικοί που δεν θα αναφέρω τώρα γιατί πρέπει να παραμείνουν στη λωρίδα τους, αλλά άλλοι.

Angela Rye: ( 29:55 )
Δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό.

Καμάλα Χάρις: ( 29:58 )
[crosstalk 00:29:58].

Angela Rye: ( 29:58 )
Θέλω να ξέρω ποιος από αυτούς είναι.

Kamala Harris: ( 29:59 )
Συνεχίστε, συνεχίστε να κινείστε.

Angela Rye: ( 30:01 )
Εντάξει, εντάξει.

Καμάλα Χάρις: ( 30:01 )
Συνεχίστε, Άντζελα.

Angela Rye: ( 30:02 )
Εντάξει. Νομίζω ότι αυτό δεν έπρεπε να είναι επίσης stumper. Τι γίνεται, εντάξει. Η AKA ιδρύθηκε πότε και πού;

Kamala Harris: ( 30:14 )
Το 1908 στο Πανεπιστήμιο Howard.

Angela Rye: ( 30:16 )
Ένα άλλο βύσμα για τον Howard. Εντάξει, άτομο που θα λατρέψετε το κορίτσι περισσότερο αν τους συναντήσετε τώρα.

Kamala Harris: ( 30:26 )
Άντζελα, γιατί μου το κάνεις αυτό;

Angela Rye: ( 30:28 )
[ακούγεται 00:30:28].

Kamala Harris: ( 30:30 )
Το άτομο που θα λατρεύω περισσότερο το κορίτσι. Δεν ξέρω, Beyoncé.

Angela Rye: ( 30:38 )
Εντάξει, Beyoncé. Τότε τι γίνεται με το τελευταίο άτομο που καλέσατε; Ποιο είναι το τελευταίο άτομο που καλέσατε;

Kamala Harris: ( 30:47 )
Το τελευταίο άτομο που τηλεφώνησα στο τηλέφωνο ήταν ο βοηθός μου για να ρωτήσω αν [crosstalk 00:30:55] τρέχουμε εγκαίρως ή όχι.

Άντζελα Ράι: ( 30:58 )
Πρέπει να το διατηρήσω σωστά . Το ακούω αυτό. Εντάξει, το τελευταίο πράγμα που θέλω να σας πω είναι ότι ξέρεις, αυτός είναι ο τελευταίος γρήγορος γύρος μου, ήξερες ότι η Μίνα μόλις έφτιαξε gumbo και έφτιαξε τη βάση, το roux, με αλεύρι ρεβίθια;

Καμάλα Χάρις: ( 31:13 )
Ω, καλο . Δεν ήξερα ότι.

Angela Rye: ( 31:17 ) της
είπα ότι θα σου πω.

Καμάλα Χάρις: ( 31:17 )
Ωστόσο, δεν χρειάζεται να το κάνει. Βλέπετε, υπάρχουν ορισμένα πράγματα που απλά δεν χρειάζεται να αλλάξετε, και το αλεύρι είναι ο τρόπος με τον οποίο φτιάχνετε μια ρουξ.

Angela Rye: ( 31:26 )
Ξέρω, ξέρω.

Kamala Harris: ( 31:26 )
Δεν χρειάζεται [crosstalk 00:31:27] για να κάνουμε αλεύρι ρεβίθια. Σωστά. Απλά καλό αλεύρι για όλες τις χρήσεις.

Angela Rye: ( 31:34 )
Το ξέρω, αλλά της είπα. Είπα: «Ξέρω τι θα πω. Δεδομένου ότι δεν θα μου δώσετε τίποτα, σας λέω. " Έτσι, έπρεπε να το κάνω αυτό. Εντάξει, λοιπόν τώρα. Σήμερα ήταν μια πολύ σημαντική μέρα για όλους σας, αλλάζοντας ταχύτητες. Έχετε ήδη πάει να δείτε τη Ρουθ Μπάντερ Γκίνσμπουργκ να βρίσκεται στην πολιτεία της πρωτεύουσας και θέλω απλώς να κεντριστούμε για ένα λεπτό για τη σημασία αυτής της στιγμής, τι σημαίνει το Ανώτατο Δικαστήριο και γιατί είναι τόσο σημαντικό για όλους μας όχι για να μάθω ποιος ήταν ο RBG. Καθώς κάθομαι εδώ με ένα από αυτά είναι ο Χάριετ και ένας από αυτούς είναι ο RBG από αυτήν την εταιρεία [ακούγεται 00:32:14] που επίσης σας κάνει ένα, φτιάχνουν ένα Καμάλα. Ναι, γυναίκες ήρωες, αλλά καθώς καθόμαστε εδώ για να σκεφτόμαστε την ηρωική καριέρα της, γιατί οι άνθρωποι πρέπει να γνωρίζουν για τη Ruth Bader Ginsburg;

Καμάλα Χάρις: ( 32:27 )
Λοιπόν, εννοώ, έτσι ξεκίνησα σήμερα και τι ήταν, εκτός από όλα τα άλλα με 39 ημέρες πριν από τις εκλογές, όπου ήταν το κεφάλι μου που σκέφτεται τη σημασία του Ανώτατου Δικαστήριο και οι ηγέτες του έθνους μας που κάθονταν σε αυτό το δικαστήριο και άλλαξαν την πορεία της ζωής μας. Η έμπνευση για να γίνω δικηγόρος ήταν ο Thurgood Marshall, ο οποίος φυσικά προχώρησε στη δουλειά του έως ότου βρισκόταν στο δικαστήριο του Brown V. Board of Education, το οποίο έσπασε τα σχολεία της Αμερικής.

Kamala Harris: ( 33:10 )
Σκέφτομαι και τη Ruth Bader Ginsburg. Είναι ενδιαφέρον, γιατί νομίζω ότι υπάρχει μεγάλη κάλυψη σχετικά με τη φήμη που έλαβε αργά στη ζωή, αλλά δεν καταλαβαίνω ότι η φήμη της ξεκίνησε όταν ήταν στα εφηβικά της χρόνια όσον αφορά τη δουλειά που έκανε κάθε βήμα για να θέσουμε τα θεμέλια για την ισότητα για όλους τους ανθρώπους. Με την εστίασή της να δίνει έμφαση στις γυναίκες. Στη συνέχεια, όταν ήμουν εκεί σήμερα το πρωί, ενώ βρισκόταν στην πολιτεία της πρωτεύουσας των Ηνωμένων Πολιτειών, είμαι η μόνη μαύρη γυναίκα στη Γερουσία των Ηνωμένων Πολιτειών.

Άνγκελα Ράι: ( 33:52 )
Ναι.

Kamala Harris: ( 33:54 )
Μόνο το δεύτερο στην ιστορία της Γερουσίας των Ηνωμένων Πολιτειών που εκλέχτηκε. Κοιτάζω αυτό το φέρετρο να βρίσκεται σε κατάσταση. Είναι η πρώτη γυναίκα.

Καμάλα Χάρις: ( 34:02 ) Η
κασετίνα βρίσκεται στην πολιτεία. Είναι η πρώτη γυναίκα, η πρώτη γυναίκα ποτέ.

Άνγκελα Ράι: ( 34:06 )
Ναι.

Καμάλα Χάρις: ( 34:10 )
Ήταν μια μικροκαμωμένη γυναίκα και υπήρχε μια τόσο αντίστροφη σχέση μεταξύ του μεγέθους και του μεγέθους της, όσον αφορά όλα όσα πέτυχε, στον συνεχιζόμενο αγώνα μας για τα πολιτικά δικαιώματα. Νομίζω ότι αν κοιτάξετε τη νομολογία της, αν κοιτάξετε τον τρόπο με τον οποίο δημιούργησε τις υποθέσεις στην πορεία, ήταν η ίδια μεθοδολογία που η Thurgood μαζί με τον Charles Hamilton Houston και τον Constance Baker Motley, πώς σκέφτονται πώς ρυθμίζετε το προηγούμενο, ένα μπλοκ κάθε φορά. Δεν μπορώ παρά να πιστεύω ότι ήθελε να ζήσει πολύ περισσότερο.

Άνγκελα Ράι: ( 34:54 )
Ναι.

Καμάλα Χάρις: ( 34:55 )
Αλλά ότι πιθανότατα κράτησε περισσότερο από ό, τι οι περισσότεροι θα μπορούσε, λόγω της απόλυτης αποφασιστικότητάς του να κάθεται εκεί. Ήταν πολύ ζοφερός, ήταν ένας πολύ ζοφερός τρόπος για να ξεκινήσετε τη μέρα σας. Κοίταξα το φέρετρο της και σκέφτηκα: «Κέρδισε το δικαίωμα να ξεκουραστεί με ηρεμία. Κέρδισε το δικαίωμα να ξεκουραστεί ειρηνικά. "

Angela Rye: ( 35:16 )
Ωστόσο, βρισκόμαστε σε αυτήν τη θέση όπου την ίδια μέρα που ανακαλύψαμε ότι δεν ήταν πλέον μαζί μας, ο Donald Trump έκανε tweet για το τι σχεδίαζε να κάνει με τον υποψήφιο του. Φυσικά, αναφέρατε τον Constance Baker Motley. Τώρα, το κάνατε και στην ομιλία αποδοχής και για την Αντιπροεδρία. Ποιος πιστεύετε, γιατί γνωρίζουμε επίσης ότι ο Αντιπρόεδρος Μπάιντεν έχει δεσμευτεί να διορίσει μια μαύρη γυναίκα στο Ανώτατο Δικαστήριο. Όταν σκέφτεστε μερικές από τις γυναίκες που σας έχουν εμπνεύσει, μερικές από αυτές, μπορεί να είναι οι συνομηλίκοί σας, ορισμένοι από εμάς πιστεύαμε ότι θα ήσασταν επίσης ένας μεγάλος δικαστής του Ανώτατου Δικαστηρίου Θέλουμε να έχετε όλες τις δουλειές προφανώς, αλλά τι σκέφτεστε; Ποιες θα ήταν μερικές μεγάλες γυναίκες, μαύρες γυναίκες, που θα μπορούσαν να υπηρετήσουν σε αυτόν τον ρόλο; Στο βαθμό [crosstalk 00:36:06]

Καμάλα Χάρις: ( 36:06 )
Υπάρχουν τόσα πολλά. Δεν πρόκειται να αναφέρω κανένα όνομα, ότι ο Joe Biden θα δημιουργήσει τη λίστα του την κατάλληλη στιγμή. Όμως, υπάρχουν πολλά ονόματα γυναικών με τα οποία έχω συνεργαστεί με την πάροδο των ετών, η καθεμιά από τις οποίες ήταν ηγέτες. Το πράγμα που γνωρίζω για τις μαύρες γυναίκες, ό, τι κι αν κάνουμε, αλλά ειδικότερα, στο επάγγελμα του νόμου, επειδή πολλοί ήταν οι πρώτοι, είναι ότι όταν κοιτάζετε για ποιον μιλάμε, θα δείτε μερικά από τα τα λαμπρότερα μυαλά του νόμου, καθώς και μερικοί από τους ανθρώπους που είναι οι πιο πολίτες. Άνθρωποι που έχουν ζήσει μια υπηρεσία, και όλοι στον αγώνα για τη δικαιοσύνη για όλους. Εσείς και εγώ το έχουμε συζητήσει πολλές φορές. Πολλοί από εμάς μπορεί να είναι οι πρώτοι που κάνουμε πολλά πράγματα, αλλά υπάρχουν πολλοί από εμάς.

Άνγκελα Ράι: ( 37:04 )
Ναι.

Καμάλα Χάρις: ( 37:05 )
Νομίζω ότι οι άνθρωποι το εννοούν ως κομπλιμέντο μερικές φορές όταν σε κοιτάζουν και λένε, "Ω, είσαι ξεχωριστός." Νομίζω ότι μπορεί να το εννοούν ως κομπλιμέντο, αλλά νομίζω ότι υπάρχει μια άλλη πλευρά σε αυτό, δηλαδή να υποδηλώνεις ότι είσαι ο μόνος σαν κι εσένα και επομένως ότι είσαι μόνος. Καθώς καθοδηγώ τις νέες γυναίκες και τους άνδρες, τους υπενθυμίζω ότι όχι, μην αφήνεις ποτέ κανέναν να σε κάνει να νιώθεις μόνος. Υπάρχουν πολλοί από εμάς. Ερχόμαστε με ανθρώπους, η πίτα είναι αρκετά μεγάλη ώστε να πρέπει να είμαστε σε κάθε κομμάτι αυτής της πίτας και να καταλαμβάνουμε κάθε περιοχή της κοινωνίας μας σε ρόλους ηγεσίας. Υπάρχουν πολλές μαύρες γυναίκες, είναι πολύς τρόπος να πούμε, υπάρχουν πολλές μαύρες γυναίκες που έχουν κερδίσει το δικαίωμα να περιληφθούν σε μια λίστα για να είναι η επόμενη δικαστική απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου και να γεμίσουν τα παπούτσια της κληρονομιάς των Thurgood Marshall και Ruth Bader Ginsburg, και πολλών άλλων.

Angela Rye: ( 38:07 )
Μου αρέσει αυτό. Πιστεύω και πάλι, όπως μίλησε ο Πρόεδρος, βρισκόμαστε στη μέση τόσων πανδημιών και γνωρίζουμε μια άλλη. Μετά το πένθος για την απώλεια της Breonna Taylor για πάνω από 100 ημέρες, σχεδόν 200 ημέρες τώρα, απλά αναρωτιέστε πώς αισθανθήκατε, γιατί τόσο συχνά σας ζητείται να απαντήσετε χωρίς να αγγίξετε τα συναισθήματά σας ή ακόμη και να είστε σε θέση να εκφράσετε τα συναισθήματά σας. Πώς ένιωσες ως μαύρη γυναίκα που άκουσε τις κατηγορίες στην υπόθεση Breonna Taylor ή την έλλειψη αυτής;

Καμάλα Χάρις: ( 38:44 )
Ήταν μια διάτρηση του εντέρου, με πολλούς τρόπους. Έχω κάνει συνομιλίες με τη μητέρα της για να κάνω ένα [ακουστό 00:38:54] εδώ και τέσσερις μήνες. Η πρώτη συνομιλία που είχα μαζί της όταν μίλησε για την κόρη της και ως εκ τούτου τη ζωή που τώρα έχει χαθεί. Η Breonna Taylor ήταν φροντιστής στο πνεύμα και τη φύση της. Φρόντιζε τη γιαγιά της. Φρόντισε την οικογένειά της. Φρόντιζε την κοινότητά της. Φρόντισε για την κοινωνία. Φρόντιζε ανθρώπους που δεν είχε γνωρίσει ποτέ, γι 'αυτό ήθελε να γίνει, όπως το όνειρό της ζωής, νοσοκόμα, αλλά αποφάσισε να γίνει EMT, ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί στο κάλεσμα στο δρόμο, ώστε να καταλάβει τι συνέβαινε στους δρόμους, στο έδαφος και να μπορέσω να ανταποκριθώ αμέσως.

Kamala Harris: ( 39:45 )
Γι 'αυτό έγινε EMT, με σκοπό τη ζωή και όνειρο να γίνει νοσοκόμα. Ήταν όμορφη μέσα και έξω με κάθε τρόπο. Είναι τραγικό. Έχω πει από την αρχή ότι η ζωή της αξίζει να εκτιμηθεί και να τιμηθεί. Αυτή και η οικογένειά της και η υπόλοιπη κοινότητα αξίζουν δικαιοσύνη. Τότε άξιζαν δικαιοσύνη. Αξίζουν δικαιοσύνη σήμερα και αξίζουν δικαιοσύνη αύριο. Τώρα έχει γίνει κλισέ, αλλά παραμένει αλήθεια. Δεν θα σταματήσω να λέω το όνομά της.

Angela Rye: ( 40:35 )
Μιλώντας για το λόγο, το όνομά της, ο Γενικός Εισαγγελέας της πολιτείας, ο Daniel Cameron έκανε ακριβώς αυτό στο RNC. Μίλησε το όνομά της. Τότε υπάρχουν αυτές οι χρεώσεις για σφαίρες που πυροβολήθηκαν στο σπίτι του λευκού γείτονά της, αλλά όχι σφαίρες που σκότωσαν την Μπρένα Τέιλορ. Δεδομένου του γεγονότος ότι ήσασταν εισαγγελέας, θα ασκήσατε αγωγή κατά των τριών αξιωματικών που εμπλέκονται στην υπόθεση;

Καμάλα Χάρις: ( 41:00 )
Λοιπόν, δεν ξέρω όλες τις λεπτομέρειες της υπόθεσης, αλλά θα το πω αυτό, ότι πρέπει να υπάρχει διαφάνεια για το τι συνέβη και ότι αυτή η οικογένεια και αυτή η κοινότητα αξίζουν δικαιοσύνη. Αυτή είναι ακριβώς η κατώτατη γραμμή.

Angela Rye: ( 41:20 )
Μιλώντας για δικαιοσύνη, ξέρω ότι παρευρεθήκατε σε τουλάχιστον ένα, για το οποίο γνωρίζω, σε ένα που πιάσατε, την ανώνυμη περιήγηση διαμαρτυρίας BLM και πήγατε απλώς να σταθείτε αλληλεγγύη. Πώς συγκρίνεται με τον τρόπο με τον οποίο ο Ντόναλντ Τραμπ μιλά για το Black Lives Matter ως τρομοκρατική οργάνωση; Σε τι λέτε πίσω, ίσως μερικοί από τους υποστηρικτές και τους λαούς του που μπερδεύονται για το τι πραγματικά σημαίνει το BLM και τι σημαίνει, ειδικά δεδομένου ότι οι Patrice και Opal και Alicia ήταν στην πρώτη σελίδα ή στο εξώφυλλο του περιοδικού Time Magazine ως 100 γυναίκες ή 100 άτομα που θα άλλαζαν τον κόσμο;

Καμάλα Χάρις: ( 42:07 )
Λοιπόν, και καλό για το περιοδικό Time που το έκανε, επειδή έχουν, και τη λαμπρότητα και τον αντίκτυπο του Black Lives Matter και τη λαμπρότητα τους στη σύλληψή του, η ιστορία που θα δείξει ήταν ένα σημείο καμπής στον συνεχιζόμενο αγώνα για δικαιοσύνη, στο δικό σας σημείο, και για τη μεταρρύθμιση του συστήματος ποινικής δικαιοσύνης και του συστήματος ποινικής δικαιοσύνης της Αμερικής. Πραγματικά πιστεύω, ως πρώην εισαγγελέας, ότι το Black Lives Matter υπήρξε ο πιο σημαντικός παράγοντας αλλαγής στο πλαίσιο του συστήματος ποινικής δικαιοσύνης, επειδή υπήρξε αντίθετη δύναμη στη δύναμη μέσα στο σύστημα που είναι τόσο θεμελιωμένη στο status quo και στο δικό της παραδόσεις, πολλές από τις οποίες ήταν επιβλαβείς και είχαν διακρίσεις με τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόστηκαν. Όντας εκεί, ενόψει της διαμαρτυρίας, εννοώ, μεγάλωσα σε διαμαρτυρία. Οι γονείς μου ήταν ενεργοί στο Κίνημα Πολιτικών Δικαιωμάτων, όπως γνωρίζετε,

Kamala Harris: ( 43:18 )
Έχω πάει σε πορείες από τότε που ήμουν σε καροτσάκι. Όταν ήμουν στο Πανεπιστήμιο του Χάουαρντ, διαμαρτυρήθηκα εναντίον του απαρτχάιντ. Εννοώ, δεν είναι κάτι νέο για μένα. Όμως, όταν είμαστε εκεί, σε αυτό το σημείο από την άποψη, τιμούμε τη ζωή των George Floyd και Breonna και Ahmaud Arbery, και μπορούμε να πάμε κάτω από τη λίστα, δυστυχώς, μια μεγάλη λίστα. Πρόκειται, νομίζω, για μια κοινότητα και τη χώρα που μιλάει, καταλαβαίνοντας ότι τίποτα που έχουμε πετύχει σχετικά με την πρόοδο σε αυτήν τη χώρα δεν έχει έρθει χωρίς μάχη. Τίποτα δεν έχουμε επιτύχει στη χώρα μας που να έχει σχέση με την πρόοδο, και ιδίως γύρω από τα πολιτικά δικαιώματα, δεν έχει έρθει χωρίς μάχη.

Kamala Harris: ( 44:07 )
Πάντα, θα ερμηνεύσω αυτές τις διαμαρτυρίες ως βασικό συστατικό της εξέλιξης στη χώρα μας, ως βασικό συστατικό, ένα σημάδι μιας πραγματικής δημοκρατίας και ως απαραίτητο, όπως απαιτείται. Οι φωνές των ανθρώπων πρέπει να ακουστούν. Είναι συχνά οι άνθρωποι που πρέπει να μιλήσουν για να κάνουν την κυβέρνησή τους να κάνει αυτό που πρέπει να κάνει, αλλά μπορεί να μην κάνει φυσικά, εκτός εάν οι άνθρωποι μιλούν δυνατά, και προφανώς ειρηνικά, αλλά μιλούν δυνατά.

Angela Rye: ( 44:45 )
Αναφέρατε το όνομα του Τζορτζ Φλόιντ και, φυσικά, ηγηθήκατε την κατηγορία με τον Γερουσιαστή Booker και τον Κογκρέσο Μαύρο Καύκα στην πλευρά του Σώματος για τον Τζορτζ Φλόιντ Δικαιοσύνη στην Αστυνομική Πράξη. Είναι νομοσχέδιο, γερουσιαστής Χάρις, που θα ζητούσατε από τον Αντιπρόεδρο Μπάιντεν να υπογράψει νόμο τις πρώτες 30 ημέρες του, για παράδειγμα, ως Πρόεδρος;

Καμάλα Χάρις: ( 45:09 )
Ο νόμος για τη δικαιοσύνη και την αστυνόμευση, και ναι, ο Cory Booker, ο αδερφός μου στη Γερουσία, το οδηγήσαμε στην πλευρά της Γερουσίας, αλλά στη συνέχεια πήρα πολλούς γερουσιαστές να το υπογράψουν στο House Side, τους συναδέλφους μας του Κογκρέσου Black Caucus και συγκέντρωσε μια διμερή ομάδα για να την υποστηρίξει Κάνει πολλά πράγματα, τα οποία ο Τζο Μπάιντεν είπε, χωρίς δισταγμό, ότι θα κάνει στη διοίκησή μας, συμπεριλαμβανομένης της απαγόρευσης τσοκ και των καρωτίδων. Ας είμαστε ξεκάθαροι. Ο Τζορτζ Φλόιντ θα ήταν ζωντανός σήμερα, εάν είχαν απαγορευτεί αυτά τα καροτίδια και τα τσοκ, δημιουργώντας ένα εθνικό πρότυπο για χρήση βίας. Γιατί είναι τόσο σημαντικό; Λοιπόν, επειδή όταν υπήρχαν υποθέσεις που θα μπορούσαν να προσαχθούν στο δικαστήριο, όπου ένας αξιωματικός έχει χρησιμοποιήσει υπερβολική βία, συχνά συμβαίνει ότι το πρότυπο που εφαρμόζεται καθιστά δύσκολο να αποδείξει πραγματικά την υπόθεση και να κερδίσει την υπόθεση.

Kamala Harris: ( 46:08 )
Διότι, αυτό συμβαίνει. Σε πολλές δικαιοδοσίες, σε περίπτωση υπερβολικής βίας, το ερώτημα που τίθεται είναι, ήταν λογική η χρήση βίας. Όπως γνωρίζουμε, μπορείτε να αποφύγετε σχεδόν οτιδήποτε. Αυτό που λέμε είναι, όχι, το μόνο δίκαιο ερώτημα είναι, ήταν απαραίτητη η χρήση βίας. Αυτό αφορά την αλλαγή του προτύπου. Ένα από τα πράγματα που ο Τζο Μπάιντεν αισθάνεται έντονα είναι ότι πρέπει να έχουμε βασικά, ένα εθνικό κέντρο όπου διατηρούμε τα ονόματα και παρακολουθούμε αστυνομικούς που έχουν παραβιάσει τους κανόνες και παραβιάζουν το νόμο.

Kamala Harris: ( 46:46 )
Γιατί; Λοιπόν, γιατί και πάλι, πολλές από τις υποθέσεις δεν πηγαίνουν στο δικαστήριο επειδή μπορεί να μην είναι αποδείξιμες, με βάση το πρότυπο ή υπάρχει εισαγγελέας που δεν είναι πρόθυμος να το κάνει. Αλλά συχνά θα περάσουν από μια διοικητική ακρόαση, σωστά; Μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα να απολυθεί αυτός ο αστυνομικός, αλλά επειδή δεν υπάρχει δικαστικό αρχείο για αυτό και δεν έχει καθιερωθεί αρχείο, αυτός ο αξιωματικός μπορεί να μετακινηθεί σε άλλη δικαιοδοσία και να υποβάλει αίτηση σε άλλη αστυνομική υπηρεσία και αυτό το αρχείο δεν τους ακολουθεί.

Kamala Harris: ( 47:20 )
Λέμε ότι πρέπει να υπάρχει μια κεντρική βάση δεδομένων με αυτές τις πληροφορίες, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε αυτά τα πράγματα. Θα εξαλείψουμε τη θανατική ποινή. Θα εξαλείψουμε τις ιδιωτικές φυλακές, θα εξαλείψουμε την εγγύηση μετρητών. Ήμουν ηγέτης σε αυτό στη Γερουσία των Ηνωμένων Πολιτειών. Η εγγύηση μετρητών δεν είναι μόνο ζήτημα ποινικής δικαιοσύνης, αλλά ζήτημα οικονομικής δικαιοσύνης. Δηλαδή, οι άνθρωποι κάθονται στη φυλακή επειδή δεν έχουν τα χρήματα για να βγουν. Εν τω μεταξύ, το άτομο που έχει κατηγορηθεί για το ίδιο αδίκημα και έχει χρήματα, ασκεί ελεύθερη βούληση και ελευθερία, σωστά; Εκεί, μπορούν να περπατήσουν στους δρόμους. Αυτό είναι ένα ζήτημα οικονομικής δικαιοσύνης, οπότε θα απαλλαγούμε από την εγγύηση μετρητών επίσης. Αυτά είναι μερικά από τα πράγματα που θα κάνουμε.

Angela Rye: ( 48:08 )
Μιλώντας για την οικονομική δικαιοσύνη, ο Donald Trump έγραψε σήμερα ένα σχέδιο οικονομικής δικαιοσύνης ύψους 500 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τους μαύρους Αμερικανούς. Αυτό που πιστεύω ότι είναι σημαντικό είναι να ακούσουν οι άνθρωποι μερικές από τις δεσμεύσεις σας, μερικές από τις δεσμεύσεις του Τζο Μπάιντεν για τους μαύρους είναι ότι οι άνθρωποι προσπαθούν να πουν, σωστά, το μικρότερο από τα δύο κακά, ξανά. Είναι το ίδιο πράγμα που ακούσαμε το 2016. Πώς μπορείτε να το διαψεύσετε εντελώς; Πώς δεν είναι αυτό το μικρότερο από τα δύο κακά, μετά από 200.000 και μετράνε, άνθρωποι έχουν πεθάνει από κοροναϊό σε αυτήν τη χώρα στα χέρια αυτού του ανεύθυνου προέδρου. Αυτό δεν είναι τα λόγια της NAACP. Αυτά είναι δικά μου, αλλά θέλω να το επισημάνω όταν μιλάτε για το τι συνέβη με το COVID και την απάντηση που θα έχετε όλοι.

Angela Rye: ( 48:57 )
Όταν μιλάτε για το σχέδιό του 500 δισεκατομμυρίων δολαρίων και την απάντηση που θα έχετε όλοι, ειδικά για τους μαύρους, η σκέψη για την Alicia είναι Black to the Future, Black Agenda, 2020. Σκεφτόμαστε την επαφή του Ice Cube με Μαύρη Αμερική, κάποιοι λένε για να αποδειχθούν, γερουσιαστής Χάρις, πρέπει να ξέρω τι θα κάνεις για μένα. Τι παίρνω ως αντάλλαγμα για την ψήφο μου; Πώς απαντάτε σε αυτό;

Καμάλα Χάρις: ( 49:22 )
Αυτό είναι απολύτως σωστό. Οι άνθρωποι έχουν το δικαίωμα να κερδίσουν την ψήφο τους. Κανείς δεν πρέπει να λέει σε κανέναν, και ειδικά στους λαούς μας, ότι πρέπει να μας ψηφίσετε. Αυτό είναι προσβλητικό. Πρέπει να κερδίσουμε την ψήφο. Ας μιλήσουμε λοιπόν για το οικονομικό κομμάτι, και δεν πρόκειται να αναφερθώ στο γεγονός ότι παρεμπιπτόντως, ο Ντόναλντ Τραμπ αρνείται να πει ότι η μαύρη ζωή έχει σημασία και ο Τζο Μπάιντεν το είπε. Αλλά ας το αφήσουμε στην άκρη. Όσον αφορά την προληπτική, κερδίζοντας την ψήφο, ένα από τα πράγματα που είναι πολύ σημαντικό για τον Joe Biden και σίγουρα για όλους μας, είναι ότι καταλαβαίνουμε, όταν μιλάμε για ποινική δικαιοσύνη, πρέπει να ξαναπροσδιορίσουμε τη δημόσια ασφάλεια και πώς το πετυχαίνουμε. Εδώ εννοώ.

Kamala Harris: ( 50:16 )
Αν πάτε σε κάποια γειτονιά ανώτερης, μεσαίας τάξης στην Αμερική, δεν θα δείτε το είδος της αστυνομικής παρουσίας που βλέπετε σε άλλες γειτονιές. Όμως, αυτό που θα δείτε είναι καλά χρηματοδοτούμενα δημόσια σχολεία. Αυτό που θα δείτε είναι τα υψηλά ποσοστά ιδιοκτησίας σπιτιού. Αυτό που θα δείτε είναι οι μικρές επιχειρήσεις που έχουν πρόσβαση στο κεφάλαιο. Αυτό που θα δείτε είναι κοινότητες που μπορούν να λάβουν υγειονομική περίθαλψη και να την αντέξουν οικονομικά, συμπεριλαμβανομένης της ψυχικής υγείας Αυτό που θα δείτε είναι άτομα που έχουν θέσεις εργασίας που τους επιτρέπουν να περάσουν μέχρι το τέλος του μήνα χωρίς να ανησυχούν για το αν μπορούν να ταΐσουν τα παιδιά τους. Οι υγιείς κοινότητες είναι ασφαλείς κοινότητες, οπότε είναι ένας ξεπερασμένος τρόπος σκέψης-

Kamala Harris: ( 51:03 )
… ασφαλείς κοινότητες. Είναι λοιπόν ένας ξεπερασμένος τρόπος σκέψης για να σκεφτείτε τον τρόπο δημιουργίας ασφαλών κοινοτήτων μόνο με την τοποθέτηση περισσότερων αστυνομικών στο δρόμο. Θέλετε να δείτε ασφαλείς κοινότητες; Επενδύστε στην υγεία και την ευημερία αυτών των κοινοτήτων. Λοιπόν, λέω όλα αυτά για να πούμε ότι μέρος του σχεδίου μας είναι περίπου 150 δισεκατομμύρια δολάρια για τη λήψη δανείων χαμηλού επιτοκίου και την πρόσβαση σε κεφάλαια με έμφαση στις μαύρες και τις μειονοτικές επιχειρήσεις. Γνωρίζουμε ότι οι μικρές μας επιχειρήσεις αποτελούν μέρος της ψυχής των κοινοτήτων μας.

Kamala Harris: ( 51:37 )
Ήμουν ακριβώς στο Ντιτρόιτ, Seven Mile Road. Σωστά? Και μπορείτε να πάτε σε οποιαδήποτε πόλη της Αμερικής και να δείτε, συνήθως ονομάζεται MLK Way. Αλλά θα δείτε όλες αυτές τις επιχειρήσεις και ποιες είναι αυτές οι ηγέτες όχι μόνο επιχειρηματικοί ηγέτες, αλλά και πολιτικοί ηγέτες και ηγέτες της κοινότητας, σωστά; Έτσι, η έγχυση του κεφαλαίου και η πρόσβαση στο κεφάλαιο για τις μικρές μας επιχειρήσεις, γνωρίζοντας… Και όπου κι αν βρίσκονται. Και αστειεύομαι για το MLK Way. Ξέρεις τι λέω, σωστά; [crosstalk 00:52:05] Αλλά είναι… Πες τι;

Άντζελα Ράι: ( 52:08 )
Είπα, όχι, αυτό είναι αληθινό, εκτός από το που είμαι από αυτό, είναι τώρα εξευγενισμένο.

Καμάλα Χάρις: ( 52:12 )
Ναι. Σωστά. Αλλά πού ... Επειδή έχουμε τόσο μεγάλο επιχειρηματικό πνεύμα. Και δεν είναι η έλλειψη αυτού. Είναι η έλλειψη πρόσβασης στο κεφάλαιο που έχει συγκρατήσει αυτές τις επιχειρήσεις. Έτσι πρόσβαση στο κεφάλαιο.

Καμάλα Χάρις: ( 52:26 )
Ιδιοκτησία ιδιοκτησίας. Εννοώ, γνωρίζουμε από την ιστορία της χώρας μας, κανείς δεν πήρε 40 στρέμματα και ένα γεύμα. Είχαμε μια ιστορία επαναπροσδιορισμού. Είχαμε μια ιστορία… Μετά τον Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο, όταν όλοι αυτοί οι περισσότεροι άντρες επέστρεψαν από τον πόλεμο, η κυβέρνηση είπε: «Θα κάνουμε αυτή τη μεγαλύτερη γενιά μια ισχυρή μεσαία τάξη». Και έδωσαν ομοσπονδιακή υποστήριξη στους ανθρώπους να εμπλακούν στην ιδιοκτησία κατοικίας. Αλλά οι μαύροι στρατιώτες είχαν μείνει πολύ. Σωστά?

Kamala Harris: ( 52:55 )
Έτσι, όταν είδατε μια πραγματική εισροή κεφαλαίου γύρω από την ιδιοκτησία σπιτιού, η μαύρη κοινότητα δεν το κατάλαβε ούτε. Γι 'αυτό γνωρίζουμε επίσης ότι η ιδιοκτησία κατοικίας είναι μια από τις μεγαλύτερες πηγές πλούτου οποιασδήποτε αμερικανικής οικογένειας, καθώς και οι μεγαλύτερες πηγές διαγενεακού πλούτου, που σημαίνει ότι η γιαγιά το μεταβιβάζει στα παιδιά που θα τα μεταβιβάσουν στα εγγόνια. Αυτό θα είναι περίπου 15.000 $ πίστωση φόρου για να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες σπιτιού για πρώτη φορά να πληρώσουν προκαταβολή ή κόστος κλεισίματος για να αγοράσουν ένα σπίτι.

Kamala Harris: ( 53:28 ) Χρηματοδότηση του
Τίτλου Ι, τριπλασιασμός της χρηματοδότησης του Τίτλου Ι, έτσι ώστε η χρηματοδότηση του Τίτλου Ι να αφορά τα σχολεία και συγκεκριμένα τα σχολεία που βρίσκονται σε κοινότητες με χαμηλή φορολογική βάση, τα οποία χρηματοδοτούνται λιγότερο και τείνουν να έχουν τα περισσότερα από τα παιδιά.

Καμάλα Χάρις: ( 53:44 )
Είναι για να πούμε ότι πρέπει να αντιμετωπίσουμε την πρόσβαση στην υγειονομική περίθαλψη. Ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια στο να επιτρέπεται στους ανθρώπους όχι μόνο να είναι υγιείς, αλλά και να ευδοκιμούν. Ο Ντόναλντ Τραμπ βρίσκεται στο δικαστήριο τώρα στο Ανώτατο Δικαστήριο με το αγόρι του Μπιλ Μπαρ, προσπαθώντας να απαλλαγεί από την Πράξη Προσιτής Φροντίδας που δημιούργησε ο Πρόεδρος Ομπάμα μαζί με τον Αντιπρόεδρο Μπάιντεν που έφερε την υγειονομική περίθαλψη σε περισσότερα από 20 εκατομμύρια άτομα, συμπεριλαμβανομένου του ότι δεν μπορείτε να απαγορεύσετε άτομα με προϋπάρχουσες καταστάσεις όπως ο διαβήτης, η υψηλή αρτηριακή πίεση, ο καρκίνος του μαστού. Δεν μπορείτε να τους απαγορεύσετε την πρόσβαση στην υγειονομική περίθαλψη. Αυτό έκανε ο Πρόεδρος Ομπάμα ως μία από τις σημαντικότερες πρωτοβουλίες δημόσιας πολιτικής μετά τη δημιουργία της Κοινωνικής Ασφάλισης. Και ο Ντόναλντ Τραμπ προσπαθεί να το ξεφορτωθεί από την ημέρα που ανέλαβε το αξίωμα,

Άνγκελα Ράι: ( 54:47 )
Ναι.

Kamala Harris: ( 54:47 )
Από την άλλη πλευρά και στη μέση μιας πανδημίας δημόσιας υγείας που, παρεμπιπτόντως, οι μαύροι είναι τρεις φορές πιο πιθανό να συρρικνωθούν, δύο φορές πιο πιθανό να πεθάνουν. Από την άλλη πλευρά, έχετε τον Joe Biden που έλεγε: «Θα αυξήσουμε την πρόσβαση στην υγειονομική περίθαλψη και θα βεβαιωθούμε ότι θα αντιμετωπίσουμε το γεγονός ότι πρέπει επίσης να ασχοληθούμε με τη φροντίδα ψυχικής υγείας». Ο τρόπος που το σκέφτομαι, η Angela, είναι το πρόβλημα με αυτό που έχουμε κάνει με την υγειονομική περίθαλψη είναι ότι ενεργούμε σαν το σώμα να ξεκινά από το λαιμό προς τα κάτω αντί να ασχολείται επίσης με την υγειονομική περίθαλψη από το λαιμό.

Angela Rye: ( 55:18 )
Ναι.

Kamala Harris: ( 55:19 )
Και αυτό περιλαμβάνει όλο το τραύμα, όλο το μη διαγνωσμένο και μη θεραπευμένο τραύμα, που αποτελούν εμπόδια σε άτομα με απίστευτη ικανότητα που φτάνουν στην πραγματικότητα. Αυτά λοιπόν είναι μερικά από τα πράγματα που θα κάνουμε, δηλαδή να κερδίσουμε την ψήφο των λαών. Και αυτό είναι, όπως είπατε, ο διορισμός της πρώτης μαύρης γυναίκας στο Ανώτατο Δικαστήριο των Ηνωμένων Πολιτειών. Αυτό είναι πάνω από αυτό που συζητήσαμε όσον αφορά τη μεταρρύθμιση της ποινικής δικαιοσύνης.

Καμάλα Χάρις: ( 55:50 )
Αυτό είναι πάνω από όλα που πρέπει να κάνουμε γύρω από περιβαλλοντικά ζητήματα, συμπεριλαμβανομένου… Ήμουν μόλις στο Φλιντ. Αυτό που πρέπει να κάνουμε για να επενδύσουμε σε υγιές νερό και υποδομές και να χτίσουμε και να επισκευάσουμε υποδομές, συχνά που είναι η πιο ερειπωμένη στις κοινότητές μας, συμπεριλαμβανομένων των σχολείων μας και των δημόσιων σχολείων, που καταρρέουν. Έτσι, στη μέση του ιού COVID, όπου τους χειμερινούς μήνες, δεν μπορούν να φέρουν τα παιδιά μέσα, επειδή ο εξαερισμός είναι τόσο κακός και δεν θα τους αφήσουμε να πίνουν από τη βρύση γιατί είναι τοξικό νερό. Πρέπει να βελτιώσουμε τις υποδομές. Αυτό αφορά επίσης τις θέσεις εργασίας. Αυτά είναι τα πράγματα που θα κάνουμε. Πιστεύω λοιπόν ότι αυτό είναι ένα πολύ, πολύ ισχυρό θεμέλιο του τι είναι απαραίτητο όχι μόνο για να μας οδηγήσει στην επόμενη φάση και να οικοδομήσουμε καλύτερα, όπως το λέμε,

Angela Rye: ( 56:51 )
Το τελευταίο πράγμα που-

Πρόεδρος Russell: ( 56:53 )
Ουάου.

Angela Rye: ( 56:53 )
Θα ήθελα πολύ γρήγορα να σας μιλήσω με έναν από τους πρώην συμπροέδρους της εκστρατείας σας, τον εκπρόσωπο της πολιτείας της Λουιζιάνας Ted James, νωρίτερα. Μίλησε για την πρώτη φορά που σας μίλησε για το πώς ένιωσε το σπίτι των κοριτσιών. Και όπως γνωρίζουμε, για οποιονδήποτε λόγο, υπάρχει αυτή η στόχευση των μαύρων από την καμπάνια Trump με πολλές πληροφορίες για εσάς που δεν είναι καν αλήθεια. Οπότε, καθώς σκέφτεστε για τις δικές σας κοριτσιές στο σπίτι, και ένα από τα αγαπημένα μου πράγματα για εσάς δεν είναι μόνο πόσο καλά μας ακούτε, αλλά όταν επιστρέφετε ακόμα κι αν κάνω φωνές ή οτιδήποτε άλλο, είναι πάντα τόσο ήρεμο, είναι ακριβώς αυτό που πρέπει να κάνουμε. Έτσι, αν είχατε μια στιγμή να μιλήσετε με νέους μαύρους, ειδικά νέους μαύρους, γιατί είναι τόσο σημαντικό αυτή τη φορά να ψηφίσουν και να συμμετάσχουν, να ψηφίσουν και να εμπλακούν σε άλλους,

Kamala Harris: ( 57:59 )
Πρώτα απ 'όλα, θα το πω αυτό, δεν υπάρχει μαύρη γυναίκα ή άντρας που γεννά τον γιο τους, ο οποίος από την πρώτη φορά που κρατάει το μωρό στο χέρι τους, δεν αρχίζει να προσεύχεται ότι η ζωή αυτού του παιδιού μέσω της ζωής του θα είναι ασφαλής και σεβαστή και θα εκτιμάται. Και αυτή είναι μια πραγματικότητα στην Αμερική. Χρειαζόμαστε ηγεσία στη χώρα μας που σέβεται και εκτιμά τη ζωή από την ημέρα που γεννιέται κατά τη διάρκεια της ζωής του με τρόπο που κατανοεί και σέβεται τον ρόλο που έχει παίξει ιστορικά για να βοηθήσει στην οικοδόμηση αυτού του έθνους και του ρόλου που παίζει γύρω από κόσμο στον ρόλο της ηγεσίας. Και έχουμε τόσα πολλά παραδείγματα. Αυτή η ιστορία, που παρεμπιπτόντως, ο Ντόναλντ Τραμπ προσπαθεί να αγνοήσει ή να σβήσει, βλέπει το έργο 619 του, 1619, σωστά; Υπάρχει λοιπόν αυτό.

Καμάλα Χάρις: ( 59:25 )
Όσον αφορά το θέμα της ψηφοφορίας, θα το έλεγα αυτό, και αυτό ισχύει για όλους. Από πάντα μας αρνούνται το δικαίωμα ψήφου. Γι 'αυτό ο Τζον Λιούις έχυσε το αίμα του στη Γέφυρα του Έντμουντ Πέτρου. Έχουν θέσει σε εφαρμογή φόρους δημοσκοπήσεων. Προσπάθησαν να εκκαθαρίσουν τους ψηφοφόρους. Θα μιλούσαμε για τον Κυβερνήτη Stacey Abrams. Αν τα είδη των εμποδίων που προσπάθησαν να βάλουν στο δρόμο των μαύρων δεν ήταν εκεί. Μπορείτε να προσέξετε τον Shelby κατά Holder, το Ανώτατο Δικαστήριο απέρριψε τον Νόμο για τα Δικαιώματα Ψήφου και σχεδόν δύο δωδεκάδες πολιτείες θέσπισαν νόμους που είχαν σχεδιαστεί για να καταστέλλουν ή να εκφοβίζουν τους μαύρους από την ψηφοφορία. Τόσο πολύ στη Βόρεια Καρολίνα, ένα Εφετείο είπε ότι αυτός ο νόμος ψηφίστηκε από αυτόν τον νομοθέτη με χειρουργική ακρίβεια απόσπασμα για να καταστήσει δύσκολο για τους μαύρους να ψηφίσουν.

Kamala Harris: ( 01:00:24 )
Και τα ανεβάζω όλα αυτά, Angela, όταν ρωτάτε για την ψηφοφορία για να το πείτε αυτό, είναι κρίσιμο να τιμήσουμε τους προγόνους των οποίων ο Τζον Λιούις είναι τώρα αυτός που έχυσε το αίμα τους για μας δικαίωμα ψήφου. Και για αυτόν τον λόγο ψηφίζουμε. Είναι ζωτικής σημασίας να ψηφίσουμε, διότι όλα βρίσκονται στη γραμμή από την υγειονομική περίθαλψη έως την πρόσβαση στο κεφάλαιο έως το σύστημα ποινικής δικαιοσύνης. Και η απόφαση που παίρνουμε για το ποιος θα είναι ο επόμενος Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών θα καθορίσει το αποτέλεσμα όλων αυτών των ζητημάτων.

Kamala Harris: ( 01:00:59 )
Και θα έλεγα ως το τρίτο σημείο, ας μείνουμε πίσω για ένα λεπτό και να θέσουμε μια ερώτηση, για τον οποίο τόσοι ισχυροί άνθρωποι προσπαθούν να το κάνουν τόσο δύσκολο για εμάς να ψηφίσουμε ; Γιατί τόσοι πολλοί ισχυροί άνθρωποι προσπαθούν να μας κάνουν να μπερδεύσουμε για το πώς μπορούμε να ψηφίσουμε, πού μπορούμε να ψηφίσουμε, αν μπορούμε να ψηφίσουμε. Και θα πω ότι η απάντηση είναι πιθανώς προφανής επειδή ξέρουν όταν ψηφίζουμε, τα πράγματα αλλάζουν. Γνωρίζουν τη δύναμη της ψήφου μας. Γνωρίζουν τη δύναμη της ψήφου μας. Και έτσι σε αυτές τις εκλογές, ας μην αφήσουμε κανέναν να πάρει τη δύναμή μας από εμάς. Γνωρίζουν τη δύναμη της ψήφου μας. Γνωρίζουμε τη δύναμη της ψήφου μας. Ας το χρησιμοποιήσουμε λοιπόν. Ας το χρησιμοποιήσουμε. Και σε όλους τους αδελφούς μου εκεί έξω, σε χρειάζομαι. Σε χρειαζόμαστε. Η χώρα σας σε χρειάζεται. Οπότε ψηφίστε.

Πρόεδρος Russell: ( 01:02:08 )
Ουάου. Ουάου. Θέλετε να ευχαριστήσω και τους δύο. Αυτό ήταν ένα ισχυρό τέλος. Γερουσιαστής Χάρις, σας ευχαριστώ που είστε πάντα φωνή στη Γερουσία. Εσείς και ο γερουσιαστής Booker είστε ο πυρήνας του τι είναι σημαντικό για τη μαύρη Αμερική. Η Άντζελα, όπως πάντα, υπέροχη συνέντευξη. Με ωθούσαν. Πρέπει να μπω μέσα. Ο γερουσιαστής πρέπει να φύγει. Αλλά ήταν τόσο πλούσιο που δεν μπορούσα να μπω μέσα. Έτσι, η δύναμη των μαύρων γυναικών αυτή τη στιγμή είναι μετρήσιμη. Ευχαριστώ λοιπόν και τους δύο. Γερουσιαστής Χάρις, δεν μπορούμε να εγκρίνουμε. Είμαστε μη κομματικοί.

Καμάλα Χάρις: ( 01:02:45 )
Απλά προσευχήσου για μένα.

Άντζελα Ράι: ( 01:02:47 )
Μπορώ. Το έκανα.

Πρόεδρος Russell: ( 01:02:47 )
Κοιτάξτε εδώ. Ξέρεις. Ξέρεις. Αυτό είναι υπέροχο. Θέλω να ευχαριστήσω και τους δύο για την ευκαιρία να επιτρέψουμε στους εκπροσώπους μας, στα μέλη μας και μόνο στους θεατές αυτής της εικονικής σύμβασης. Είμαστε υπερήφανοι που βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή. Χθες το βράδυ, η Oprah Winfrey συγκάλεσε μια ομάδα μαύρων γυναικών και είχαμε μια υπέροχη συνομιλία. Και σκέφτηκα ότι δεν μπορούσε να ταιριάζει, αλλά αυτές οι στενές παρατηρήσεις ήταν τόσο ισχυρές. Γνωρίζουν τη δύναμη της ψήφου μας. Δεν μπορούμε να το θεωρήσουμε δεδομένο. Πρέπει να ψηφίσουμε όπως δεν είχαμε ψηφίσει ποτέ πριν, όπως είπε ο Τζον Λιούις τον περασμένο Μάρτιο στη Γέφυρα του Έντμουντ Πέτρου

Πρόεδρος Russell: ( 01:03:24 )
Στους εκπροσώπους και τους φίλους σας, σας ευχαριστώ που συμμετείχατε σε αυτήν την πιο σημαντική συνομιλία. Κάθε τέσσερα χρόνια, συγκεντρώνουμε ισχυρές φωνές καθώς εξετάζουμε τις προεδρικές εκλογές. Φέτος δεν μοιάζει με άλλο. Διακυβεύονται τόσα πολλά. Ξεπερνά απλώς τα άτομα που έχουν ψηφίσει. Πηγαίνει στην πρόταση αξίας που αντιπροσωπεύει. Κάποιος είπε νωρίτερα σήμερα ότι ξεπερνά ποιος είναι στον Λευκό Οίκο. Πηγαίνει σε ποιος θα καταλάβει το σπίτι μας αν σκεφτείς την Breonna Taylor, όταν αυτά τα άτομα κατέλαβαν το σπίτι της. Σας ευχαριστώ λοιπόν που συμμετείχατε σε αυτήν την πιο σημαντική συνομιλία καθώς ετοιμάζουμε να ολοκληρώσουμε την 111 Εθνική Σύμβαση της NAACP. Αύριο, κάνουμε τη νομοθετική μας σύνοδο.

Πρόεδρος Russell: ( 01:04:17 )
Πρέπει να ψηφίσουμε όπως δεν έχουμε ψηφίσει ποτέ πριν. Και πολλοί από εσάς είναι μέλη που παρακολουθούν. Γνωρίζουμε ότι θα ψηφίσετε. Αυτό δεν αφορά εσάς. Πρόκειται για την εγγραφή σας στο πρόγραμμά μας, ώστε να μπορούμε να σας βοηθήσουμε να προσδιορίσετε 10 άτομα στην κοινότητά σας, 10 άτομα στη γειτονιά σας. Δυστυχώς, μερικά από αυτά τα 10 άτομα μπορεί να βρίσκονται στο σπίτι σας. Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι όλη η κοινότητά μας θα συμμετέχει πάνω και κάτω στην ψηφοφορία, έτσι ώστε η κυβέρνηση που έχουμε να αντικατοπτρίζει την κυβέρνηση που χρειαζόμαστε. Σας ευχαριστώ πολύ για αυτήν την ευκαιρία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου