Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2018

Avgi.Ράνια Αντωνοπούλου .Σύμφωνα με τον Ν 4336/2015 πού δίνει το δικαίωμα σε εξωκοινοβουλευτικά μέλη της κυβέρνησης να λαμβάνουν επιδότηση διαμονής εφόσον δεν διαθέτουν ιδιοκτήτη κατοικία στην Αθήνα αιτήθηκα και έλαβα ενα σημαντικό ποσό ως επιδότηση ενοικίου. Αυτή την πρόνοια απολαμβάνουν απο το 1994 όλοι οι βουλευτές που δέν έχουν έδρα την Αθήνα χωρίς άλλες εισοδηματικές προϋποθέσεις. Ως βουλευτής επικρατείας κατά την διάρκεια της πρώτης κυβέρνησης ΣΎΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ δεν αιτήθηκα να λάβω την εν λόγω επιδότηση παρότι την δικαιούμουν.Πολλούς μήνες μετά την θεσμοθέτηση της πληροφορήθηκα ως έξωκοινοβουλευτικό μέλος της κυβέρνησης δικαιούμαι επιδότηση και μάλιστα απο συναδέλφους μου.Κατέθεσα αίτηση και έλαβα συνολικά 23000 ευρω για δύο χρόνια. Απο τον Αύγουστο του 2017 που έληξε η περίοδος που είχα αιτηθεί την επιδότηση σταμάτησα να λαμβάνω καθώς δεν Κατέθεσα νέα αίτηση. Δεν ήταν στις προθέσεις μου να προκάλεσω το κοινό περί δικαίου αίσθημα ούτε να προσβάλω τον ελληνικό λαό.Έχω πλήρη επίγνωση οτι η αμοιβή μου για τις υπηρεσίες που παρέχω προέρχεται από τους κόπους του.Ζήτω απο τους συμπολίτες μου να με κρίνουν για το έργο μου στην απομείωση της ανεργίας όχι μονο σήμερα αλλά κυρίως τα πρώτα και ιδιαίτερα δύσκολα χρόνια της διακυβέρνησης μας.

http://www.avgi.gr/article/10842/8732722/r-antonopoulou-kinesa-ede-tis-diadikasies-epistrophes-ton-chrematonhttp://www.avgi.gr/article/10842/8732722/r-antonopoulou-kinesa-ede-tis-diadikasies-epistrophes-ton-chrematon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου